neljapäev, 16. oktoober 2008

Huvitavad pildid homomeestega Rein Metsa blogis


Tuntud homomees Vello Orumets seltsilisega, väljavõte Rein Metsa blogist.


Ja siin tuntud homomees Sven Karja (paremal).

Ja tuntud homomees Ardi Ravalepik (vasakul):


Ja siin, Eestis ilmselt vähetuntud homo Ervin Õunapuu (keskel) koos oma homosõpradega, enne õhtust pano (ja mida silmakirjalikkust, et ta pooldab homoabielude keelustamist):

5 kommentaari:

zombistamise ennetustöö ütles ...

Imelik küll,alles mõni aeg tagasi oli pderastia amoraalne.Selle eest pandi vangi nii Iirimaal kui Inglismal ja NL-is.
Kas pederast Lang on süüdi või mitte?
Seal kommentaarides on kirjas,et tehas ESVA lasti põhja,selle asemele tekkis Paljassaare Kalatööstus! See on siis pederastide konkurents riiklikul tasandil!

Anonüümne ütles ...

Sven Karja küll homo ei ole :)

Anonüümne ütles ...

sul ikka kohe kisub püksi vaatama, jah?! äkki mahub su äran***tud ajude vahele arusaam, et normaalsed inimesed ei seksi igaühega, kellega räägivad, kohvi joovad, suitsetavad jne
erakordselt rõveda mõtlemisega värdjad olete, kahju et te emad aborti ei teinud ja sellistel jäänustel lasid ilmale tulla. absoluutselt mõttetud väärakad, ainult reostate õhku.

zombistamise ennetustöö ütles ...

anole.17.02
Mina olen kogenud vastupidist.
Minule on pederastid teinud ettepaneku taha panekuks mitmel korral juba esimesel pilgul.Ükskord tahtsin huvipärast külastada pede ööklubi ja üks pede kes sealt väljus ütles mulle,et ma keeraksin sulle taha.
Mina küll ühelegi naisterahvale pole sedasi öelnud,ei tuttvale ega võõrale.
Ükskord istusin metroos ja üks pede istus mu kõrvale ja hakkas mulle keelt kõrva ajama.
Ükskord külastasin pede pubi ja läksin peldikusse,mulle järgnes üks pede ja hakkas mulle näitama oma genitaale.Hiljem tegin temaga juttu,ning ta selgitas mulle,et sedasi on pededel kombeks sobitada tutvust.Esmalt vahivad teineteise genitaale ja siis teevad otsuse kas joovad koos kapa õlut või mitte.
Te peded olete ikka loomad küll.
Pederastia oli ja jääb amoraalseks.

Anonüümne ütles ...

Küll sul on huvitav elu Zombistamise ennetustöö ja sinu missioon kirjutada iga nupukese kohta oma arvamus, on väga teretulnud! Jätka samas vaimus, Hillar Kohve on alati äärmiselt põnev lugeda!