laupäev, 7. veebruar 2009

Ära tule Eestisse tagasi!


Väljavõte Postimehe veebist.

Välismaal elab praegu umbes 200 000 eestlast ja see arv üha suureneb, ehk teisisõnu- Eesti jookseb eestlastest tühjaks, vaikselt, aga kindlalt. Paljud lähevad välismaale õppima, leiavad seal elukaaslase ja jäävadki sinna. Või leiavad elukaaslase Eestist ja lähevad ära välismaale. Põhjus on lihtne: elu ja palgad on välismaal paremad, eriti, mis puudutab Euroopa Liitu, aga ka näiteks USAd, kus tipptasemel spetsialistid teenivad kordades rohekem kui Eestis.

Nüüd on valitsus viimases hädas otsustanud jõe teistpidi voolama panna ja hakata eestlasi kodumaale tagasi meelitama. Noh, arvata võib, miks: Eestis on pea 400 000-pealine pensionäride armee ja see kasvab mühinal. Tööga hõivatuid on Eestis 650 000 ja see arv kahaneb sama kiiresti. Seni üritati iivet tekitada nii, et osteti ühiskonnalt lapsi, aga see on väga kulukas, pealegi ei kanna eesti maksumaksja välja sellist koormat, kus makstakse laste tegemise, kasvatamise ja koolitamise eest, et need saaksid siis tublide tegijatena mõne välisriigi heaks toimetama hakata. Vähemalt pikas perspetiivis ei tule sellest midagi välja. Ja kui seda iga hinna eest punnitada, siis tuleb maksukoormus tõsta veelgi kõrgemale, mis sunnib omakorda paljusid noori pigem lahkuma.

Minu soovitus noortele on: ära tule Eestisse tagasi. Või mõtle ja kaalu enne hoolikalt, kui tuled. Sest kui jätta kõrvale majanduslikud asjaolud, on Eestist viimasel ajal saanud kitsarinnaline politseiriik, kus vaadatakse viltu kõigile, kes vähe teisiti arvavad või mõtlevad ning kiusatakse neid taga. Ja see ei puuduta ainult Eestis elavaid venelasi. Kiusatakse ka homosid ja loomakaitsjaid, näiteks. Või natsionaliste. Isegi poliitikuid. Kõiki, kes tahavad oma häält kuskil valjemini kuuldavaks teha. Neil kõigil lõigatakse pead maha. Tasalülitatakse, nagu see oli kombeks vanal nõuka ajal. Selleks on loodud ja mehitatud suur repressiivaparaat mitmete ametkondade näol ja see ei kao kuhugi. Eestis vaadatakse kodanikku kui rahvavaenlast, seda paljudes ametkondades, näiteks maksuametis. Aga ka politseis, prokuratuuris, kohtus, eri riigiasutustes. Samas puuduvad ametkonnad, mis kodanike huve kaitseksid, või tegutsevad nad rohkem moe pärast. Süsteemid on täiesti ala-arenenud võrreldes Läänega, veel vanal nõuka-aja tasemel, kuigi tänavapilt paistab läänelik, ehitatud on palju uusi maju ja poode.

Ilmselt läheb veel paarkümmend aastat, enne kui uus põlvkond täiesti uue Eesti üles ehitab, kus oleks hea elada ja töötada. Kus oleks kaitstud elementaarsed kodanikuvabadused ja õigused. Kus kedagi ei ahistata tema tõekspidamiste, rassi või usu pärast. Ma usun, et see siiski juhtub, sest Eestis kasvab peale palju toredaid inimesi, kes on juba sundseisus, nad peavad midagi muutma. Ja nemad koos seda loodetavasti suudavad. Ning siis, palun, siis on õige aeg tagasi tulla. Kuigi siis näeb Eesti ilmselt välja hoopis teistsugune: siin on ligi 50% võõramaalased, odav võõrtööjõud, mille sissetoomisest pääsu ei ole nagunii. Kui eestlased just ei taha oma sissetulekute poolest tagasi 1990ndate algusse kukkuda, olla paljas ja näljas, aga see-eest tõupuhtad.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jeerum, küll te ikka võite vinguda ja halada! Ma jätkuvalt arvan, et see endine kommar kes meie valitsust juhib on Issanda karistus meie riigile aga Teie vingumine tundub kohati olevat vingumine vingumise pärast. Nii jääb mulle mulje, et Te tunnete end oluliselt paremini kui kroon saaks ikkagi devalveeritud ja meie riigil kehvasti läheks.

Aga äkki Te seal metsas siiski suudate aru saada, et kogu riik ja rahvas ei ole tartu kommunistide järeltulijad ja mõned inimesed siiski hoolivad oma riigist. Veelkord, ka mulle teeks rõõmu kui Ansipi, Kruuse, Loodmaa koolkonna tehtud jamad saaksid klaaritud aga selle nimel ei pea tervel rahval sitasti minema!

Anonüümne ütles ...

Selle jutu peale pole mul muud öelda kui Amen.

Ise elan ammu ammu USAs ja olen vahel kahelnud oma valikus, aga kahjuks või õnneks, tundub, et Eestis on veel hullem.

Sellist palka mida mulle nähtamatule kontorirotile siin makstakse teenivad eestis ainult mingid Ergmad ja Savisaared. Naerma ajab mõte, et eestis oleks ma mingi eliit või mu elustandard millega ma harjunud olen, peetaks eliidi elustiiliks.

Kurb.

Nii ma siis toksin edasi. Oma võõraste seas ja võõras omade seas.

My life.

Aga minusuguseid on vist juba sadu kui mitte tuhandeid.

See on kõik selle tulemus, kuihästi meie eestlased oskame ja armastame üksteisele türastada ja mõnuga persega näkku hüpata.

OK, ma parem ei küta end üles ...


Tõmbun tagasi oma mõnusasse kookonisse siin kaugel maal ja ei kobise rohkem ...

Kel sest kasu oleks. Ennast ajan närvi ja teisi ka.

Nii, et las olla.

Kõik on zajebis!

Edu teile seal.

Anonüümne ütles ...

Ma ei usu et siia lausa neegreid tuleb, sest kliima pole siin teab mis kiita ja sellega seoses on elamine kallis, toasooja saamiseks kulub pool palka ja seda peaaegu aastaringselt, sest palgad eestis ei saa vist kunagi olema sama suured, kui teistes sarnase kliimaga arenenud maades. Mina ennustan tulevikuks ainult suurt väljarännet, need kes jäävad on pensionärid...vaikselt surma ootama.

Anonüümne ütles ...

mina elan välismaal ja tulen kindlasti eestisse tagasi. see et ma lääneriigis elan tuleb pigem kasuks eestile tulevikus kui kahjuks.

arvan et te võiksite veel rohkem sugu teha ja vähem oma arvamust avaldada.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Ma olen juba ammu aru saanud,et eestimaal on tegelik võim käeopoegade käes ja käib äge venestamine.
Nüüd on ka Inno läinud nendega kaasa.
Ja rahvusilkuliikumise foorumis kirjutavad vaid ühed ja samad hüpiknukud,nõmme raadio foorum on tühi,syndikaati kommenteerida ei saa-kõik aetakse sedasi,et jumala pärast eestlased unustaksid oma rahvuse...
Mikspärast ei lasta registreeruda Rahvusliikumise foorumisse,Nõmme raadiosse,ja miks ei lasta kommenteerida terve Mõistuse syndikaadis??

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

anole 16.15 ja 16.48-le
Ma kipun arvama,et olete hoopiski käopojad eestimaa pinnal ja seepärast tegeletegi varjatud küüditamisega.
Venelased on teadlikult tegelenud aktiivselt varjatud küüditamise propagandaga,õhutanud eestlasi lahkuma oma kodumaalt.
Ma olen näinud ja kuulnud kuis venelased on teinud ebameeldivaks turistide olemise meie kodumaa külastuse ajal.
Ühele ameeriklasele venelased ütlesid"Go home jankey!"
Üks jaapanlane samuti kurtis,et talle olevat öeldud samad sõnad...
Ma arvan samasse valda kuulub ka tolle rootslase mõrv mis pandi toime vahetult enne Eesti liitumist Rootsiga...rootslased on väga hellad mõrvade suhtes...neil terve maa leinab ühe mõrvatu pärast...selle mõrvaga peletati rootslased eemale eestimaast...küllap käopojad tellisid selle mõrva...olid ju meedias välja toodud mõrva põhjused väga segased...mingi noor nolk lihtsalt võttis kätte ja tappis maha tundmatu rootslase..inimese keda ta nägi esimest korda?????!!!!
kusjuures nolgi puhul polnud tegemist psüühiliselt haige inimesega...
Milline oli mõrva motiiv????!!!
Ma olen veendunud see oli tellitud mõrv selleks,et vältida rootslaste invasiooni eestisse s.o. rootsi investorite invasiooni eestisse...
ikka selleks,et säiliks monopoolne majandus ja odav tööjõud...
Vargad ahju!

Anonüümne ütles ...

Et algus poleks raske,
siis lihtsalt jalga laske
ja lootke: õige pea
ehk saabub lõpp, mis hea

Anonüümne ütles ...

pärisorjastajale.
sa ei saa syndikaadis kommida kuna sul on proxy,ja rahvusliku liikumise foorumis sama asi kirjuta adminnile-
Eesti Rahvuslik Liikumine - kontakt

Postiaadress:
Tõkke Põik 1, Saue, 76706 Harjumaa

Ametlik mailiaadress: info@rahvuslikliikumine.ee
Liitumine ja liikmed: erlregister@gmail.com
Liikumise ametlik foorum: www.rahvuslikliikumine.ee/foorum


Juhatuse liikmete kontaktid:

Martin Helme (martinhelme@hotmail.com), telefon 53300002
Henn Põlluaas (hennpolluaas@hot.ee)
Alar Ehala (keerukull@hotmail.com)
Aivar Koitla (akoitla@gmail.com)
Jaan Hatto(stuvsta@hot.ee)

Liikumise kohta saad uurida ka lisaks meie foorumist ning siitsamast leheküljelt.