teisipäev, 21. aprill 2009

Jätkub järjejutt Toomas ja Evelin



Toomas: (lossi fuajees, näost punane, ilmselgelt vihane) E-vee-liin!!!
(vaikus)
T: (valjult) Evelin!
(vaikus)
T: (valjemalt) Evelin!
(vaikus)
T: (päris valjult, nii et ämblikud põgenevad seinapragude vahele) Evelin!
Evelin: (ilmub nähtavale koridorisammaste varjust) Mis on?
T: Kus kurat sa olid?
Evelin: Mis sa karjud. Ma ütlesin sulle, et igahommikused protseduurid.
T: Me pidime ju välja minema.
E: Kuhu?
T: Välja.
E: Sa tead, et mul on igahommikused protseduurid. Pealegi, täna on neljapäev, mul läheb pikemalt.
T: (ärritunult) Me pidime juba pool tundi tagasi kohal olema.
E: Ära papsi, jääme natuke hiljaks, küll rahvas ootab.
T: Ma ei salli hilinemist.
E: Lennart kogu aeg hilines, vahel tund aega. Sa ise ütlesid, et tahad olla nagu Lennart. Ole siis!
T: Ma ei mõeldnud seda niimoodi.
E: (kõrgilt) Kuidas siis?
T: Ah, jätame selle jutu. Oled valmis?
E: Ei ole veel. (vaatab mehele silma) Mul on sulle üks jutt.
T: Mis jutt?
E: See auto asi. Ma rääkisin sulle, et mulle ei istu see naha värv.
T: Mis ma saan teha?
E: See auto tuleb välja vahetada.
T: Sa alles said selle.
E: Mis siis?
T: Sa tead, et sellest tõuseb kisa.
E: No ja mis siis.
T: Sa paned mind taas väga raskesse olukorda.
E: No ja mis siis. Ma võin veel paljutki rääkida sinu kohta.
T: (võpatab) Olgu, olgu, sa saad selle.
E: Juba täna.
T: (puhib)
E: Näe, siin, kirjuta alla.
T: Mis see on?
E: Tellimus.
T: (vaatab paberit, tõstab imestusest silmad) Jälle Audi!
E: No ja mis siis.
T: Kallimat ei leidnud vä?
E: Ma võin ka ju Hummeri tellida. Või Porsche.
T: Olgu, olgu. Sa saad selle. (kirjutab paberile alla)
E: Nii oleks võinud kohe öelda. (võtab laualt paberi ja eemaldub)
T: Kuhu nüüd?!
E: Ma lähen viin selle kantseleisse.
T: Kas oodata ei saa? Me juba hilineme.
E: Ei saa. Oota mind siin.

Tom jääb närvliselt trepimademele küüsi närima. Evelin lahkub hõlmade lehvides.

Jätkub...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mis te sellest tarandi ja helme üksikkandidaadina europarlamenti kandideerimisest arvate? kas mõni neist võib sisse saada? helme on endale kõva kodulehe teinud http://www.martinhelme.net/

jevlampi ütles ...

Kui mina omale uue ja ägedama auto ostan, nimetatakse seda riistapikenduseks. Kuidas naiste puhul?