laupäev, 29. detsember 2012

Äraspidine alkoholipoliitika

Väljavõte Delfi veebist.

Eesti on kurioosumite maa. Paberajalehe esikülgedel on alkoholi reklaam keelatud, kuna seda võivad näha noored. Samas noored paberil ajalehti ei loe, aga Delfis, kus noored päevad läbi istuvad võib alkoholireklaami teha niipalju kui torust tuleb. Nüüd on koguni viina reklaam Delfi päisesse nii kõvasti paika pandud, et seda ei võta isegi AdBlock maha. Kui riigi alkoholipoliitika on nii äraspidine, siis ei maksa vinguda, et noored alkoholi üha rohkem tarbivad ja kuritavitavad. Noori lausa sunnitakse jooma.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

AdBlock Plusis saab selle maha küll, kui blokeerida delfi.ee##DIV#hotnews

Nime põhjal võib see div muul ajal küll ka mingit reaalset uudist kuulutada, kuid tõepoolest olulise uudise näeb kindlasti ära ka igasugu flash banneriteta.

Anonüümne ütles ...

Vaevalt,et keegi hakkab reklaami järgi jooma.Noored küll nii lollid pole aga mine tea!

Inno ütles ...

Et siis reklaamidesse maetakse niisama heast peast miljoneid?

Anonüümne ütles ...

Reklaamidega on aegamisi tekkinud teine küsimus!Tean kui palju maksab delfis väike reklaamike kuid huvi pakub kui palju maksab sinna artikli kirjutamine?Küsimus tekkis streikide aegu kus valitsuse avaldused olid esireas millega siis igati püüti alandada streikijaid ning rahvast nende vastu ajada.Lasti hulga laagerduda ning alles mõne aja pärast toksiti häbelikud ja hõredad read streikijate poolt mis siis ajupestutelt kogus pahameelt, kommnetaaride kaudu.Minu küsimus on lihtne miks ajakirjandus nii teeb ja kes selle kinni maksab?Kas valitsuse pressiteated mis sõnasõnalt ilutsevad igas meediaväljaandes ja esireal, on meedia enda poolne üritus või on valitsuse poolt kinni makstud artikkel ja seda muidugi maksumaksja rahadega!?Kui see nii on siis mis vabast meediast me veel räägime või siis demokraatiast millest nagunii kellelgi ei ole aimu!?

Inno ütles ...

Unustada ei saa seda, et meedia on Eestis viimase piirini kokku tõmmatud, mistõttu ei jätku toimetustes ajakirjanikke, et elementaarsemaidki uudiseid korralikult kirjutada, rääkimata kiirusest. Interneti uudiste toimetajad panevad aga valitsusasutustelt saabunud pressiteated kohe üles. Nii jääbki mulje, et tulevad ühed seisukohad, siis tükk tühja maad, siis alles teised. Arstid mingeid pressiteateid ei teinud, mis on samuti arusaadav, sest ühe streigi jaoks pole mõtet eraldi PR-aparaati välja arendada.