neljapäev, 27. märts 2014

Paras Toobalile!

Kohvik juubeldab Priit Toobalilt saadikupuutumatuse äravõtmise üle. Sedavõrd tülgastavat inimlooma, selgrootut limukat ja ütlen otsesõnu välja, kretiini nagu Toobal ei ole mina oma elu jooksul veel kohanud. Ta suudab sulle silma vaadates valetada ega põe selle pärast poolt minutitki.

Kui ma olin temaga natuke aega tuttav olnud, siis ma mõtlesin, et inimene on noor ja kogenematu ning talle tuleb tema eksimused andeks anda. Aga mida aeg edasi, seda rohkem sain ma aru, et siin ei ole tegemist mitte mingi kõrvatagused-märjad-stsenaariumiga, vaid inimene on lihtsalt nii jultunud, et talle ei lähe teiste inimestega sõlmitud kokkulepped, au ja väärikus absoluutselt korda. Et ta lihtsalt vilistab neile lodevalt ja elab oma nälkjaelu edasi.

Teades ja tundes Toobalit, olen ma 100 % kindel, et ta neid erakirju mitte ainult ei lugenud, vaid ka nende kättesaamise korraldas. Olles näinud, millise mandunud inimesega tema puhul tegu, ei kahtle ma selles üldse.

Lauri Laasist on natuke kahju. Sest ta on tegelikult tore poiss. Teises erakonnas oleks ta võinud poliitikas suuri tegusid teha. Savisaarel on omadus ka head ja targad inimesed ära hävitada, kui nad just õigel ajal asjast aru ei saa ja tema sektist ära ei põgene (nagu Tõnu Trubetsky ja Henrik Normann seda teha taipasid).

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Miks toobal üksi? KÕIK NAD ON SELLISED! Kas keit pentus&rosimannus on paremad? Varastavad või vaese taskust,peamine,et saaks aga juurde! Kas eesti on kõige korrumpeernum riik maailmas? Ma mõtlen valitsuse KAPO ja maksuameti tasandil? Tundub küll........oled vales erakonnas ja arutatakse ka 1- sendist altkäemaksu,kirjade lugemist ja mida kurat veel,oled aga "õiges" maffiklannis siis tee mida tahad. Mida peaks "õige" tegema,et pokri saada: tapmisest,miljonite varguset ei piisa, mida kuradit? See on eesti elu ja pole mõtet venemaad või ukrainat kiruda,seal vahel ka keegi pistetakse............meil ainult halvimal juhul tehakse näpuga ringe,häbi seltsimees. Justiitsminister tegeleb musta raha tassimisega... millega veel oleks võrrelda? kui süü on 110% selge ikka leitakse ,et süü puudub? See on ainult eestis. JOKK ja veelkord JOKK.

Inno ütles ...

Et oleme siis kõik Toobalid, Pentused ja Rosimannused?

Anonüümne ütles ...

Mida Priit Toobal teile kurja on teinud, pange siia kirja kui on mida panna.

Anonüümne ütles ...

Kas Priit Toobal on majanduse nulli viinud ja Eestist 250 000 inimest 22 aastaga är peletand?

Anonüümne ütles ...

23:54, suurem osa nendest 250 000 inimesest olid muulased, vene sõjaväelased ja nende perekonnad jne. Nii et vastus sulle on, et ei, Toobali ja tema partei huvides oleks kindlasti vastupidine, et see kontingent oleks siiamaani Eestis, siis oleks kesk kindlalt võimul Putini hüvanguks tegutsemas.

Anonüümne ütles ...

Toobali süü Tähismaade ees seisneb selles, et Irja lootis Pihli t..a-luuletuse eest rohkem nutsu saada, aga Priit-poiss, va jäledik, vist pani osa Savisaare lubatust oma taskusse. Ai-ai-ai, järgmine kord valige seltskonda paremini, aga eks Tema Enda kutse Hundisilma jaanipeole võis niigi vähest mõistust hägustada küll. Ja ega siis iga jurist tõesti ei tule selle peale ka, et enne raske kirjutamistöö ettevõtmist võiks nagu lepingu teha või nii...

Anonüümne ütles ...

Ma saan Inno frustratsioonist aru küll ning Toobalvõib välisel vaatlusel tõesti limuka mulje jätta.
Pealeselle olen kuulnud, et on pederast.Pederastid mulle üldjuhul ei meeldi sest nendega-eriti kapihomodega-on keeruline suhelda.
Ei saa kunagi arukas räägid daami, härrasmehe,matsi või bitciga.
Konkraeetses e-kirjavahetuse keisis olen aga kindlasti Toobali poolt sest
-see on puhtalt erapoolik poliitiline ärapanemine
-Hannes Rumm on limukluselt Toobal neljandas astmes
-sotsid tervikuna on kõige äraostetavam ja müüdavam, oportunistlikum ja ebameeldivam punt eesti poliitilisel maastikul ning kõik mis tehakse nendele sitakeeramise vallas on teretulnud ja hea

Anonüümne ütles ...

see on hea väljend: sitakeeramise vallas! pähekuse kihelkonnas! jne