pühapäev, 18. mai 2014

Hüpoteetiline vestus enne valimisi vanaema ja lapselapse vahel. Nädal enne valimispäeva

Vanaema: Kuule, latseke. Ma mõtli, et ma hääletan Savisaarõ puult. Ma lähe siis jaoskonda.

Lapselaps: Mis sa hakkad nüüd sinna jaoskonda minema! Praegu saab ka arvutis hääletada.

Vanaema: Aga latseke, ma es mõista toda arvudit.

Lapselaps: Sina ei peagi midagi mõistma. Ma teen sul selle asja ära.

Vanaema: Aga sa valid sis iks Savisaare puult?

Lapselaps: No vaatame kõigepealt seda asja. Kas sul ID-kaart on?

Vanaema: Piäss olõma.

Lapselaps: No otsi siis välja.

Vanaema: Siin ta om.

Lapselaps: No nii! Paneme selle nüüd siia arvuti sisse. Näe, nüüd siin saabki häält anda. Näed, vanaema? Kelle poolt sa tahtsidki hääletada?

Vanaema: No ma olõ iks Savisaarõ puult. Ta om hää miis. Mõtleb meie, vanade inemeste pääle ka.

Lapselaps: Aga näed, siin on Ansip! Tema mõtleb ka vanade inimeste pääle!

Vanaema: Arvad?

Lapselaps: No muidugi! Näe, mina hääletasin Ansipi poolt. Ta mõtleb noorte peale ka. Savisaar ei mõtle üldse noorte peale. Kas sa tahad, et minu elu oleks parem, vanaema?

Vanaema: Iks tahan.

Lapselaps: No siis paneme Ansipi poolt!

Vanaema (kahtlevalt): No kui sa sedamuudu arvad…

Lapselaps: No teeme ära! Näe, see on nii lihtne! Klõps! Ja ongi Ansipi poolt hääletatud!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

No selge. Ilmselt lapsel on oma hästi sissetoov firma.Muidu ju rikaste partei poolt poleks hääletanud...