neljapäev, 1. oktoober 2015

Kes tahtis tappa Savisaart? Inno ja Irja kommenteerivad

Väljavõte TTV ekraanilt.

Irja: Appi! Kesknädal paljastab, et tegelikult taheti Edgarit tappa!

Inno: Seda vist on kohatu öelda, aga ühes asjas ma olen küll Heimariga nõus.

Irja: Noh?

Inno: Et Savisaart ei ole mõtet tümitada.

Irja: Miks?

Inno: Sest tegemist on laiba rüvetamisega. Tegelikult on Savisaar ühe jalaga hauas juba. See on nagu vampiirifilmis, kus käiakse surnuid jahtimas. Mina laseks inimesel rahulikult surra. Kui ta on valinud sellise tee, et minna poliitikast, jalad ees. Mina ei aitaks sellele kaasa.

Irja: Siis millele?

Inno: Inimese soovile minna poliitikast jalad ees.

Irja: Aga kas sa nõustud Remsuga, et Heimar, Urmi ja Mart on põlgusväärsed tallalakkujad.

Inno: Põhimõtteliselt on kõik inimesed mingil määral tallalakkujad.

Irja: Minule tuleb jälle meelde, kuidas Remsu jälitas mind Tartu linnas, kui ma olin esimese kursuse tudeng.

Inno: Nojah, tal on omad kiiksud. Endise jodiku kompleks. Nagu Harri Kingo. Ta on kergelt ära pööranud. Olnud suurema osa elust mäluaugus ja nüüd ärkas üles.

Irja: Selle asemel, et Tartu linna peal noori tüdrukuid taga ajada, on temast saanud filosoof?

Inno: Jah. Aga ühest asjast ma siiski aru ei saa.

Irja: Noh?

Inno: Et kui kapo kõike pealt kuulab ja jälgib, siis miks ta neid altkäemaksutehinguid ei blokeerinud? Ta selle vene raha tehingu ju blokeeris. Miks nüüd ei blokeeritud? Kergelt sadistlik suhtumine. Lasti haigel inimesel midagi korraldada ja nüüd pekstakse seda haiget inimest.

Irja: Aga meil oli varem juttu sellest, et Savisaare sees on mitu Savisaart. Äkki neid altkäemakse korraldas üks Savisaar ja see teine Savisaar ongi puhas nagu prillikivi?

Inno: Jah, aga ma küsiks, et miks kapo jälitab ainult üht Savisaart ja ei jälita kõiki Savisaari?

Irja: Jah…

Inno: Nüüd tekib küsimus, et milline Savisaar sinna kohtu ette tuuakse. Kui nad toovad selle puhta Savisaare, siis võib must Savisaar pääseda puhta nahaga… Tegelikult võib Savisaart võrrelda vanadekodust jalga lasknud inimesega, kes vehib tänaval kepiga. Nüüd on küsimus, mis temaga teha. Kas viia vanadekodusse tagasi või politseijaoskonda.

Irja: Aga kes siis Keskerakonda juhib, kui Savisaar on selline seniilne vanamees?

Inno: See on hea küsimus. Aga Keskerakonna populaarsus tõusis kõige rohkem siis, kui Savisaar oli koomas.

Irja: Mina arvan ikkagi, et Savisaar on see, kes Keskerakonda juhib.

Inno: Aga kes siis Keskerakonda juhtis, kui Savisaar koomas oli?

Irja: No aga ta rääkis, kuidas ta nägi koomas olles und ja juhtis Hundisilmal vägesid. Tuleb välja, et Savisaarel on üleloomulik võime ka koomas olles vägesid juhatada!

Inno: Tead, mis minu hüpotees on? Et tegelikult on Keskerakonna taga ikkagi keegi teine. Nagu Brežnevi taga oli keegi teine. Keskerakonda juhib keegi teine.

Irja: Kes???

Inno: See on hea küsimus, aga ma arvan, et Keskerakonda juhitakse ikkagi Kremlist. Savisaar on samasugune illusioon nagu Brežnev. Ta ei otsusta ise mitte midagi enam.

Irja: Aga mida sa arvad Lavly Perlingu kehakeelest? Priimägi ütleb, et see on ebakindel.

Inno: Palju olulisem oleks pöörata tähelepanu sellele, mida ütleb kohvipaks. Milleks kehakeel?

Irja: Aga ikkagi. Kas Kapo siis üritas Savisaart tappa, istutades tema sisse lihasööjabakteri, nagu usub Ummelas?

Inno: No nagu mina Kapo jutust aru saan, siis nemad just ei tahtnud, et Savisaar ära sureb, kuna neil oli tema vastu uurimine käimas. Nemad on ikka huvitatud piinamisest, mitte tapmisest.

Irja: Aga miks siis Ummelas nii arvab?

Inno: Ma ei oska öelda, miks Ummelas nii arvab.

Irja: Aga üks asi on ikkagi väga salapärane. Savisaar kirjutas Kesknädalas, et kõik sai alguse kriimustusest tema jalal. Minul tekkis kohe küsimus, kust ta selle kriimu sai…

Inno: Siit võib kohe edasi küsida, kes teda kriimustas. Samas Savisaar ei ole ise öelnud, et keegi talle mingi bakteri istutas. Ta oleks sellest kindlasti rääkinud, kui asi nii oleks olnud. Ma kaldun arvama, et Ummelas teab, kes Savisaart kriimustas. See võis vabalt olla Ummelas ise. Miks ta muidu nutma hakkas, kui Savisaar haiglasse sattus. Ma arvan, et tal olid süümepiinad.

Irja: Aga kuidas sai Ummelas Savisaart kriimustada?

Inno: See võis olla ettevaatamatusest.

Irja: Huvitav, millise tegevuse juures?

Inno: Näiteks Savisaarel kukkus pastakas maha, vestluses Ummelasega. Ja Ummelas truu jüngrina sööstis kohe laua alla seda üles võtma. Üles tulles ta ilmselt kogemata torkas Savisaart selle pastaka või oma lipsunõelaga. Edgar ei pannud seda ilmselt tähelegi, aga Ummelas teadis ja sellepärast tal olidki süümepiinad.

Irja: Ja nüüd ta üritab Kapot rünnates ennast puhtaks pesta!!!

Inno: Samas võib ka olla, et Ummelas tahtiski Savisaart tappa! Inimesi on varemgi nõelatorkega tapetud…

Irja: Ja ta oli kurb, kuna atentaat ei läinud läbi!!

Inno: Just! Ma olen varem ka kahtlustanud, et seda Savisaare vastast asja aetakse Keskerakonna seest. Savisaare võim on nii suur, et kõik tahavad seda endale saada. Stalini tapsid ka tema enda lähikondsed ära...

Irja: Mina pakun välja, et vandenõusse on segatud ka Kadri Simson...

Inno: Ma üldse ei välista seda! Aga seesama Ummelas võib ka asja sisse segatud olla.

Irja: Öeldakse, et mõrtsukas naaseb alati kuriteopaigale. Tuletame nüüd meelde, kes Savisaare surivoodi juures passisid…

Inno: Toobal oli seal ja…

Irja: Raimond Kaljulaid…

Inno: Seal võis ka Ummelas käia ju. Ummelas on väga libe mees.

Irja: Ja Aadu Must siiberdas seal kogu aeg.

Inno: Mina olen ka kahtlustanud Aadu Musta. Ma arvan tegelikult, et see Aadu Must ongi võtmefiguur seal.

Irja: Kuna ta tahab oma tütrele kohta teha...

Inno: Jah. Seepärast, et nii kui Savisaar koomasse langes, siis kohe kargas esile Kadri. Isa käis lihtsalt vaatamas, kas Edgar on juba hinge heitnud. Kadri oli kohe valmis Keskerakonna juhiks hakkama.

Irja: Just!

Inno: Asja võib vaadata ka laiemas plaanis. Võib-olla ei ole Savisaar enam Kremli jaoks asset? Uus asset võib olla juba Kadri Simson.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Remsu on jälle ärganud:
http://arvamus.postimees.ee/3370603/olev-remsu-taielik-krahh