esmaspäev, 19. oktoober 2015

Savisaare Hundisilma-riitust kommenteerivad Inno ja Irja

Eilne action Hundisilmal. Väljavõte Õhtulehe veebist.

Inno: nonii, mis muljed on eilsest Hundisilma-üritusest?

Irja: no minule meenutas see Lenini mausoleumi rongkäiku. Lenini sarga juures ei tohtinud ka pikalt seista, Savisaare juures ei tohtinud ka pikalt peatuda, kästi kohe edasi liikuda, kes jäi pikalt seisma. Aga mis mulje sulle jättis?

Inno: minu meelest oli Savisaar seal nagu paavst, kelle juuresolekul siis preester kõnet pidas. Savisaar oli igal juhul tähtsam seal riitusel kui kirikuõpetaja.

Irja: ainult paavsti rüü oli puudu.

Inno: aga sa ütlesid, et Edgar oli väga heas vormis?

Irja: jaa, tõesti, Edgar nägi välja nagu 40-aastane mees. Temale on see mürgiputukas, või Kapo tapmiskatse, temale on see superhästi mõjunud. Sa siin ütlesid, et Savisaar hakkab surema, ma vaidlen sulle vastu: nii reibas mees küll surema ei hakka. Või siis on ta võtnud lõpuks kuulda meie nõu ja läinud üle laktoosi- ja gluteenivabale dieedile. Mis sina arvad, kas on mõjunud Kapo mõrvakatse või dieet? Kui see põhjus on mõrvakatse, siis soovitaks selliseid mõrvakatseid igaühele. Või oli see Ummelase pliiatsitorge- siis soovitaks neid torkeid kõigile. Ma ütleks isegi, et Savisaar näeb praegu välja parem kui Rahvarinde aegadel.

Inno: mul oli sama mõte.

Irja: siis mis? Ummelase pliiats või Kapo mõrvakatse või dieet?

Inno: mul oli sama mõte, et ta näeb välja parem kui kunagi varem.

Irja: no, exactly! Nüüd on küsimus, mis on talle hästi mõjunud, kas mõrvakatse või dieet.

Inno: aga minu arvates on see hoopis midagi muud.

Irja: noh, mis?

Inno: mäletad, kui kirjutasime kunagi Näksipist.

Irja: jaa, mäletan.

Inno: et Tartu arstid panid ta tükkidest kokku uuesti.

Irja: jaaaa!

Inno: ja pärast seda oli ta nagu teine mees.

Irja: oli, jah. Ja siis?

Inno: no aga Savisaar tuli ka just Tartu arstide käe alt.

Irja: jah.

Inno: nõnda. Ja meie teooria oli see, et haiglas toimus Näksipiga mingi muutumine. Et nagu tulnukas või nii. Mis ongi nüüd väga kahtlane. Ja leidnud ühtlasi uuesti tõestust, et midagi toimub seal Tartus.

Irja: just!

Inno: nüüd on meil teine tulnukas justkui.

Irja: vaata, kas Savisaar pilgutab. Ansip pärast seda enam silmi ei pilgutanud.

Inno: mu meelest ka Savisaar enam ei pilguta.

Irja: no vot! Savisaar on totaalselt muutunud. Varem ta ei lasknud kedagi sealt Hundislimal sisse, nüüd kutsub kõik kohale.

Inno: nii et ta pole enam seesama mees! Ta ongi keegi teine.

Irja: jah.

Inno: aga nüüd on küsimus, kes siis juhib seda asja. Kes muutis kõigepealt Anspit ja nüüd Savisaart.

Irja: mina arvan seda, et ka see Ansipi rattaõnnetus oli orgunnitud. Eesmärk oligi teda muuta. Ja nüüd Savisaarega sama asi. Mina arvan, et asja juhitakse ikkagi Toompuiesteelt. See oligi mõrvakatse!

Inno: aga Ansipi õnnetus oli märksa varem, kui seal Toompuiesteel üldse midagi toimus.

Irja: no aga siis oli KGB. Seda asja juhiti struktuuridest. Vahet pole, mis nende struktuuride nimi parajasti on.

Inno: see seletab ka asja, miks nii palju endisi KGB-lasi on nüüd Toompuiesteel ametis. Ikkagi KGB juhib asja edasi.

Irja: just-just.

Inno: ja nüüd on see KGB-kloon Brüsselis!

Irja: mhmh. Nüüd on küsimus, mis plaan on Savisaare jaoks.

Inno: aga mind huvitab, mis nendega ikkagi tehti? Ja kas nad on üldse enam need mehed?

Irja: ma ütlen sulle selle peale, et nad kindlasti pole enam NEED mehed. Nagu Savisaarest on näha, ta on hoopis teine mees.

Inno: ja Ansip oli enne ka hoopis teine mees. Aga mind huvitab, kas muutus toimus haiglas, enne haiglasse viimist või pärast seda?

Irja: Savisaarega mõtled või?

Inno: jah!

Irja: ma arvan, et haiglas. Konkreetselt haiglas programmeeriti Savisaar ümber.

Inno: nii et meie ei teagi veel, kellega meil üldse tegu on ...

Irja: ja mida on üldse oodata tulevikult, mis tükke Savisaar veel tegema hakkab.

Inno: oh õdust küll! Ma mäletan, et Ansip muutus väga võimekaks.

Irja: sama võib oodata Savisaarest.

Inno: ühes videos Savisaar juba ütles, et teeb kõvasti trenni ja suudab ühe jalaga mitusada meetrit kõndida.

Irja: no näed!

Inno: appi!!!

Irja: no siis võib arvata, et mõne nädala pärast ta suudab kõndida ilma jalgadeta. Ja koguni lennata.

Inno: ja aasta pärast läheb koos Ligiga ironmani võistlusele!

Irja: jaa, absoluutselt, ma ei imestaks üldse.

Inno: Pistorius ju jookseb ilma jalgadeta.

Irja: jah, no vot, näed. Mina üldse ei imestaks, et sellisest Savisaarest võib raudkindlalt saada president. See oleks Eestile väga hea promo, et ühe jalaga president. Ei teagi ühtegi riiki, kus oleks ühe jalaga presidenti. Mina ei tea ühtegi. Tead sa mõnda ühe jalaga presidenti või üldse disabled presidenti?

Inno: ei tea.

Irja: no vot, ma räägin sulle!

Inno: mind panigi imestama, et ta üldse sinna Tartusse viidi.

Irja: ma sain aru, et see oli vägisi viimine, tema ise oleks tahtnud oma ihuarsti juurde. Ta vägisi viidi, ta polnud võimeline enam vastupanu osutama.

Inno: ja ma sain aru, et ega tema juurde kedagi eriti ei lastud.

Irja: jah, kõik oli väga salapärane, suletud uste taga.

Inno: huvitav oleks teada, mis seal Tartus õigupoolest toimub? Kes seal toimetavad? Võibolla on mingi KGB salajane keskus seal? Ma ei usu, et Kapo oleks tahtnud, et mees nimoodi muutub. Kapo ikka soovis mehe surma, nagu aru sain. Järelikult on seal kas KGB järeltulija FSB või siis CIA.

Irja: jah, panid tähele, et sinna imbus mingi salapärane Ameerika arst, kes tegelikult on Los Angeleses. Ma arvan, et tema ongi seotud Kapo vastujõuga. Tema käkkis tegelikult Kapo mõrvaplaani ära.

Inno: nii et CIA tahab ikkagi, et Savisaar jätkaks. Ja tegi temast teise mehe.

Irja: mhmh.

Inno: aga kuidas siis nii, et ameeriklased ja venelased on justkui ühes paadis?

Irja: aga samas see Ameerika arst võibolla lihtsalt agent. Et mitte äratada kahtlust, imbus ta Ameerika meditsiini ringkondadesse. Täpselt nagu see Anna Chapman oli Ameerikas Vene agent, kes kinni peeti. See Ameerika arst kuulub samasse ringkonda mis Anna Chapman. Ta saadeti lihtsalt Ameerika kaudu Eestisse. Ma ei imestaks, kui talle maksab palka Kreml.

Inno: asi kisub juba päris põnevaks. Nii et Kremlil on juba kaks sellist supermeest: kõigepealt Ansip ja nüüd siis Savisaar.

Irja: exactly! Nüüd me alles hakkame nägema Savisaart. Mina arvan, et Kreml polnud rahul, et ta oli liiga aeglane. Pronksiöö ajal passis Hundisilmal ja ei suutnud reageerida. Ta pidi Savisaare üles tuunima.

Inno: nii et nüüd siis hakkame alles nägema super-Savisaart või?

Irja: jah, super-Savisaart.

Kommentaare ei ole: