neljapäev, 21. jaanuar 2016

Irja (eri-)arvamus Elmar Vaheri asjus

Minule on politseijuht Elmar Vaher alati ausa mehe mulje jätnud. Ja kui ma mõtlen, kumma mehega ma enne luurele läheks, kas Vaheri või Artur Talvikuga, siis… ma vaatan Vaherit ja ma vaatan Talvikut ning… ilma igasuguse kahtluseta koos Elmar Vaheriga. Artur Talvik on tore kambajõmm kõrtsis, kus võib olla fun vaadata, kuidas ta seal mõne vahva anekdoodi räägib või laulujoru lahti laseb, aga hädas või pingelises olukorras loodaks ma pigem Elmar Vaherile. Sest ta tundub aus mees olevat ja lisaks kõigele on ta ka tõsine mees. Luurel olles ei ole nalja- ja laulumeestest suuremat tulu. Pealegi on metsas targem häält pidada, sest selle, kes kõvasti kisab, võib karu ära süüa.

Mis puutub aga politseinikesse, siis te ei tea, kui pühendunult ja südamest teevad oma tööd täiesti tavalised politseinikud täiesti tavalistes väikestes linnades. Nad teevad sageli palju, palju, palju rohkem kui on nende kohus - nägin seda Võrumaa Teatajas reporterina töötades, kui nendega intervjuusid tegin. See on töö, mida tehakse missioonitundest. Need, kes hästi elada ja nalja teha tahavad, endale sellist elukutset ei vali.

Kas te näiteks kujutate endale ette, et Artur Talvik hakkaks tööle politseinikuna? Viitsiks seda tööd kasvõi nädal aega teha? Mina hästi ei kujuta. Sest politseiniku töö ei ole särav, ei paku võimalust nalja teha ja keegi ei ütle sulle eriti aitäh kah. Edevale inimesele suur piin.

Samamoodi on mulle alati ausa mehe mulje jätnud siseminister Hanno Pevkur, kellega ma julgeks samuti luurele minna.

Mina leian, et Elmar Vaher ei peaks tagasi astuma.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

paraku paljud need, keda sa siin suuresti haibid - parts, pevkur, politseipomo - on suurimad psühhopaadid, vähemalt parts ja pevkur päris kindlasti, tõestanud seda lugematutel juhtudel. aga siin on ka vastus, et kes küll nende poolt hääletavad? mõtled, küll, et ega ju ometi ükski terve mõistusega inimene nii libedate jobude poolt ei hääleta...

Irja ütles ...

Munu meelest on Parts ja Pevkur, vastupidi, ühed ausamad ja sirgjoonelisemad mehed poliitikas. Libedateks ma neid küll ei nimetaks - võib-olla pedantseteks ja igavateks, aga mitte libedateks.