teisipäev, 26. jaanuar 2016

Kas purjuspäi autorooli istunud Riigikogu liige peaks Riigikogust lahkuma?

No mida mina ka nende asjade kohta tean, eks ole. Ma ei oska isegi autot juhtida, nii et on null chance, et ma kunagi purjuspäi rooli istun. Isegi kui istun, siis ei liigu auto paigast.

Küsisin Innolt kui vanalt roolihundilt. Tema vastus oli järgmine: „Oleneb, mis erakonnast see Riigikogu liige on. Kesikud peaksid Riigikogust lahkuma!”

Miks, küsisin mina ehmunult.

„Sest kesikutele on nulltolerants!” vastas Inno.

Miks, küsisin mina.

„Sellepärast, et nad on kesikud!” teatas Inno. „Sest neil pole eriti raha ja nad haisevad. Hambad on ära lagunenud”.

Vaevalt et Dmitrijevil on hambad ära lagunenud!?

„Ta on lihtsalt luuser,” jäi Inno kõigutamatuks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Meenub Al Bundy loetelu põlgust väärt Ameerika poliitikutest, mis lõppes Woody Alleniga? Küsimuse peale, mis puutub siia Woodi, ühmas Al, et ta on niisama vastik!

Irja ütles ...

:)