neljapäev, 14. jaanuar 2016

Kuidas moslemid mind vene kroonus grupiviisiliselt ahistasid

Viimasel ajal on olnud palju juttu Euroopa naiste grupiviisilisest ahistamisest moslemite poolt. Mis justkui viitaks sellele, et ainult naised on ohus. Eksite, sõbrad. Ma olin 1980ndate lõpus kaks aastat vene kroonus ja minu väeosas olid valdavas enamuses moslemid, see on usbekid, tadžikid ja kirgiisid. Ehtsad mägede pojad, kellesarnased end praegu massiliselt Euroopasse pressivad. Ma sain enda nahal tunda grupiviisilist ahistamist- oi, ja kuidas veel!!!

Kõigepealt peab alustama sellest, et nimetatud rahvustest noored lasid omale saata kodust väeossa kastide viisi viisi ainet, mida nad kutsusid anaša, aga mida meie tunneme paremini nimetuse all kanep, hašiš. See oli selline peenestatud kanepipuru, midagi pastalaadset. Seda nad siis toppisid omale igasse auku- ninna, kõrva, suhu keele alla ja isegi pärakusse. Ning pärast kaifisid karjakesi. Anaša muutis nad palju julgemaks ning seda eriti siis, kui nad olid grupis koos. Moslemitel on väga tugev grupivaim, grupis käituvad nad risti vastupidiselt sellele kui üksikuna.

Kirjeldan ühte episoodi. Olin noorsõdur ühes Moskva väeosas, väljas oli ligi 20 kraadi külma nagu praegu Eestis ning ma pidin minema hommikul vara välja lund rookima. Igal roodul oli oma territoorium, mis tuli puhas hoida. Mina olin sel päeval oma roodus graafiku järgi lume rookija, koos ühe teise eesti poisiga. Rookisime oma osa ilusti puhtaks, lumele kandid sisse nagu oli ette nähtud ning seadsime juba sammud tagasi kasarmusse, kui ühtäkki oli minu ees kolm-neli sõdurit teistest roodudest, usbekid ja kirgiisid. Samuti noorsõdurid. Kes siis andsid mõista, et peame ka nende osa ära rookima. Keeldusime loomulikult. Siis aga, justkui nõiaväel ilmus ei tea kust välja veel kümmekond sõdalast, silma järgi samuti usbekid ja kirgiisid. Kes siis võtsid minu ümber ringi ja lähenesid. Vaatasin ringi- teine eesti poiss oli kadunud, hiljem tuli välja, et pages hirmuga kasarmusse. Olin üksi paarikümne mehe vastu. Võtsin siis oma lumelabida ja keerutasin seda õhus rinna kõrgusel, nii et minule lähemad tegelased pikali kukkusid, kaasa arvatud üks lühike paksuke, kes paistis olevat liider. Nad olid kasvult pisut lühemad, seetõttu tabas labidas neid täpselt pähe, mõnda näkku, nii et neil hambad suust lume peale välja lendasid. See tõmbas mehikesed tagasi, nad kadusid silmapiirilt sama kiiresti kui olid tekkinud. Mis aga ei tähendanud kaugeltki, et mul läks hästi. Üks vääratus ja ma oleks võinud kukkuda ning mind oleks pekstud käte ja jalgadega vaeseomaks, võibolla isegi surnuks. Esines ka vägistamise juhtumeid. Grupis koos on moslemid väga julmad.

Kommentaare ei ole: