kolmapäev, 11. mai 2016

Eesti eurolaul oli lihtsalt masendav

Väljavõte Eurovisiooni veebist.

Appi! Ma mõtlesin, et see soomlane, kes eile hullumajast põgenes on Eesti esituse ajal Stockholmis lavale pääsenud. Ühtlasi oli päris hea meel, et ma Portugalis ei saanud Eesti eurolaulu poolt hääletada- sest Portugal selles poolfinaalis ei osalenud. Hea meel- sest Eesti eurolugu oli tõesti masendav. M-A-S-E-N-D-A-V. Ma ei ütle, et mul oleks Eesti pärast häbi, häbi ei ole, sest Eestis on andekaid muusikuid küllaga ja muusika kirjutajaid, aga millegipärast pääsevad Eestit esindama viimasel ajal mingid friigid.

Palun, on see Heidy Purga või kes seda Eurovisiooni asja seal veab, kiiremas korras midagi muuta või korraldajad välja vahetada ning panna asemele kasvõi vana Juhan Paadam. Tõesti, see on jube, mis toimub.

Ses osas ma pole Juure ja Kivirähuga nõus, et Eurovisoon on alla käinud- Eurovisoon on ikka nagu on, lihtsalt Eesti osalemine selles on alla käinud. Näiteks selles poolfinaalis oli väga vahva Venemaa eriefektidega esinemine - Eesti on kõva IT-maa, oleks võinud ka midagi innovaatilist välja mõelda. Aga laval pandi lihtsalt tuima.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jumala õige. Kogu see pull oli üks suur müra- ja valgusreostus.

Anonüümne ütles ...

Minu meelest võiks frikluseks tituleerida San Mariono kabaree-stiilis etteaste näiteks.

Eesti laul on tavaline kesktee-popp minu meelest, mingit friiklust seal ei ole.

Asja rikkus ära see, et pabistamine oli liiga välja paista - sama probleem, mis on Eestil minevikuski korduvalt olnud. Samal ajal kui teiste riikide eilsed lauljad olid või vähemalt tundusid hüperenesekindlad. Vahepeal tundus Eesti pabina-probleemist juba üle saavat (näit. Birgit tundus enesekindel, Elina Born ka)ja ka kohad tulid head. Nüüd siis taas pabin-sabin.

Inno ütles ...

No ei tea. Laul oli lihtsalt sitt mu meelest. Benton ja Padar ka pabistasid kõvasti, aga laul oli hea, läks rahvale peale ja võit toodi koju.