neljapäev, 25. august 2016

Hommikust, kallid kohvikulised!



Tere tulemast kohvikusse! Mõnusat kohvijoomist ja maailma asjade üle arutlemist!

Aknast välja vaadates tundub, et täna tuleb tore, päikesepaisteline päev.

PS. Ärge unustage ka küsitlusi. Teie arvamus on meile tähtis.

23 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Teie kerjamine on jälle vilja kandnud. Kas kanadele ka tükike jätkub?

Ann ütles ...

Siin blogis on nii halb lugemas käia. Kui lehe avad, siis kõigepealt ootad, et asi avaneks ja siis peab igat teemat väga kaua avama jne. Nu eks süüdi on ka telia kehv internt, aga nu paremat võtta pole. Teemasid on ka kehva leida. Saate õnneks ühe lugeja vähemaks :D

Anonüümne ütles ...

Kas kohvikus laudu ei ole? Teiega voodisse...

Kana Kaks ütles ...

Mobiililt on võimatu nime/URL-iga kommenteerida, miks? Seal ei kästa tõestada, et sa pole robot, ilmselt selle pärast? Tehke korda!

Inno ütles ...

Mina küll saan.

Inno ütles ...

Annile: minge tööle ja hankige parem internet! Või olete vaene luuser? Siis on parem end üles puua - kui teile teie enda sõnadega vastata.

Kana Kaks ütles ...

No mina ei saa. Tõestage, et te pole robot- kastikest ei kuvata.
Inno, sina nägid meil jätkuvalt postituste hindamise võimalust ka :), kui seda enam ammu ei olnud.

Triin ütles ...

Minul tuleb küll kenasti kõik lahti :)
Tõrvatilgaks on kommentaarid, mis on kiuslikud ja mõnitavad.
No mul on küll kama kaks, kui Irjal pole rinnahoidjat näiteks, ajagu või enda pea kiilaks - no üldse minu elu ei häiri :)
Samuti ei häiri mind isiklikult hetkeline töötus ja raha küsimine.
Imesta, aga ära vihasta :D

Inno ütles ...

Mina kommenteerin pragu mobiili pealt, mingit probleemi pole.

Anonüümne ütles ...

See tõõtus ja raha kerjamine on juba väga pikalt kestnud ja eriti häirib just pärast see kuidas siis selle rahaga ümber käiakse. üldse ei mõelda homse päeva peale vaid meil nüüd otsas ja andke uut.

Anonüümne ütles ...

Uskumatu - keegi soovitab meil siin tööle minna, et oma probleeme lahendada....alles oli statement, et töö teeb napakaks...

Anonüümne ütles ...

+1

Kana Kaks ütles ...

No ilmselt jadutad siis mobiilis veebiversiooni? Siis avaneb ka minul kõik. Aga ma tahan mobiiliversiooni kasutada!
Kommentaarid on täpselt sellised, nagu inimestel postitusi lugedes mõtted tekivad. Kui kommentaarid on negatiivsed, siis järelikult inimestel tekivad Inno-Irja postitusi lugedes negatiivsed tunded. Mis selles valet on, Inno ju isegi ütleb, et tõtt tuleb rääkida.

Mul isiklikult on ka ükskõik, kas Irja kannab kopsukaid või mitte- see on ta enda keha, mida ta sedaviisi moonutab. See konkreetne pilt rindadest selgitab minu jaoks paljusid fenomene siin blogis :). Ütleme nii: ma mõistan Inno konstantselt paha tuju ja eksi järele igatsemist.

Inno ütles ...

Mobiiliversiooni kasutan ja mingit probleemi pole.

Anonüümne ütles ...

Keegi on jälle 25 € saatnud...

Ann ütles ...

Inno kallike, ma võin tööle minna, aga telia ei paku lihtsalt siia kiiremat ja paremat ühendust. Ei paku ka ükski teine teenuse pakkuja. Ma ei saa rohkem enam tööle minna kui ma juba olen :D
Aga pigem olen õnnelik, et teie lehte on kehv lugeda, siis ma kiikangi siia lollusi lugema vähem.

Anonüümne ütles ...

Mullegi meeldis Titeblogi rohkem.

Inno ütles ...

Ann, ärge hädaldage ja vinguge kogu aeg! Ise olete süüdi. Selliste kommentaaride põhjal pole ime, et internet kehv. Te polegi kiiret internetti väärt üldse!

Anonüümne ütles ...

Inno! Selle loogika ja kommentaari järgi oled ju ise ka oma nälga väärt! Nälgi ja kannata terviseks, tigedik! Lapsed anna enne muidugi asendusperre, nemad peaks ikka normaalselt elada saama. Saad tööle, saad lapsed tagasi.

Anonüümne ütles ...

Huvitav kes siin kõige rohkem vingub ja hädaldab.Minu meelest sina ise oledki see, kes millegagi rahul pole. Ise laisk kui porikärbes. Ainult ühes asjas ongi teie pere virk-kerjamises.Ma loodan südamest, et kõik lõpuks mõistavad millised parasiidid te olete ja ehk nälg ajab teid liigutama veidike.

Inno ütles ...

Ma liigutan - teen ÜKT-d. See on raske töö, aga selle eest ei maksta ja süüa ka ei anta.

Kana Kaks ütles ...

Kolm päeva kuus teed ÜKT-d ja see kurnab? Kui nõrk su füüsis siis on? Irjale meest teha jaksad ikka või pead vahepeal puhkama?

Mirjam Kala ütles ...

Issand jummal 3 päeva kuus ÜKT .Sa ju jäid väidetavalt haigeks 2 nädalat pärast seda.Näed isegi 2 nädala pärast lõi see 3 päeva välja. Sa oled ikka veidrik.