laupäev, 20. august 2016

Inno ja Irja kommenteerivad peaministrite intervjuusid. Mart Siimann

Väljavõte ERRi veebist.

Irja: Kas Mart Siimanni kutsuti kass Basilio-ks või?

Inno: Jah. Mõtle, siis oli keskmine palk 200 eurot, 3000 krooni. Minu palk oli siis 20 tuhat krooni, Ingrid sai lausa 30 tuhat. See oli kümnekordne keskmine palk. Peaministri palk oli mingi kümme tuhat krooni.

Irja: Mis sa siis selle suure rahaga tegid? Millele kulutasid?

Inno: Põhiliselt läks alkoholi ja pidutsemise peale. Aga palju kulus ka maja renoveerimise peale. Mul oli mitu meest peal mitu kuud, kellele tuli palka maksta. Nendele maksin peaministri palka.

Irja: Siis sa elasid väga hästi ja olid kindlasti väga õnnelik?

Inno: See on suhteline. Praegu olen palju õnnelikum, kuigi mu sissetulek jääb peaministri omale ikka kõvasti alla. Isegi keskmist pole.

Irja: Kes selle Siimanni üldse upitas. Kui Savisaar upitas Kallase, siis kes upitas Siimanni.

Inno: Minu meelest oli Vähja Tiit. Siimann oli samuti Koonderakonna mees.

Irja: Kust ta selle välja koukis selle Siimanni?

Inno: Ma ei teagi, nad vist tundsid teineteist või midagi säärast. Siimannil on hästi käbe naine, tema vist oli kuidagi Vähiga seotud, kas naised olid omavahel sõbrannad või midagi taolist.

Irja: Aga kas sa oskad ära seletada, miks Savisaarega tegi ainsana intervjuu Treufeldt, kui kõigi ülejäänutega tegi Reikop? Kas Savisaar ei usalda Reikopit või?

Inno: Huvitav jah, äkki tõesti? Savisaar võib olla väga jonnakas. Reikop on homo, võibolla talle homod ei meeldi või midagi säärast.

Irja: Samas on Linnar Priimägi ka homo ja kuulub Savisaare lähiringi. Kas Treufeldt pole homo siis või? Mina arvasin, et Treufeldt on ka homo.

Inno: Võimalik jah, et Savisaarele on lihtsalt Treufeldt sümpaatsem. Ma vaatasin, et Savisaar oli ka oma juuksed lasknud värvida sama värvi mis Priimäel, või Arne Niidul.

Irja: Savisaarel olid juuksed värvitud või?

Inno: Olid jah.

Irja: Ei olnud, mine nüüd! Äkki lihtsalt tele-ekraan helkis või?

Inno: Sa lihtsalt ei oska vaadata. Sul pole sellist silma nende asjade peale.

Irja: Homonduse või?

Inno: (naerab) Jahh.

Kommentaare ei ole: