pühapäev, 28. august 2016

Miks ma Ingridit jätkuvalt taga igatsen :)


Seltskond Eesti Eurovisiooni delegatsiooni liikmeid 1999. aastal Iisraelis Surnumeres, kus vesi on nii soolane, et saab olla ilma paadita vee peal, nii pikutada kui kõndida.

Ohhh. Pühendan käesoleva artikli Eesti viimasele kommunistile, Eesti Vasakpartei endisele juhile Sirje Kingisepale, kes on hulluks läinud pärast eksist lahkuminekut ning nüüd pritsib Inno ja Irja blogisse sapiseid kommentaare eri aliaste alt. Kujutab ette, et elab koos oma eksiga, kes käib purjetamas pärast seda, kui eksi uus elukaaslane talle purjeka ostis. Nii see eluke kord juba Eestis on - tänitavad naised jäävad oma meestest ilma ja pärast pole kadedusel piire. Nii nagu minu eks, pressib Sirje Kingisepp end suhtesse kolmandaks. Minu kogemus ütleb, et sellistest õnnetustest ei saagi lahti, nagu öeldakse, küürakat parandab ainult haud.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Vaid sellest, et igatsen Ingridit jätkuvalt taga, nagu Sirje on tabavalt Inno ja Irja blogi kommentaarides märkinud. Miks? Nimelt talus Ingrid imehästi sooja. Eestis polnud temaga kunagi mingit probleemi, olime mõlemad sellised sooja-, või isegi kuumalembid. Nautisime kuuma sauna. Kui käisime 1999. aasta maikuus Iisraelis Eurovisiooni lauluvõistlusele kaasa elamas, siis talusime imehästi üle 30-kraadist kuuma, kui kõrval kukkusid inimesed ära nagu kärbsed. Iisraelis ekskursioonidel päev otsa päikse käes olles tuletati ühtelugu meelde, et veepudel peab alati igal pool kaasas olema, aga ei minul ega Ingridil polnud vaja mingit veepudelit - olime pigem imestunud, kes need nii halvasti kuuma taluvad.

Nüüd ma enam ei imesta. Minu kõrval on inimene, kes ei talu üldse sooja, kuumast rääkimata. 25 kraadi juures, kus minu jaoks elu alles algab, on Irja jaoks juba piiripealne palavus. Tal on 26-27 kraadi viimane piir, sealt edasi läheb juba raskeks. 30-kraadine mõnusalt soe ilm on Irja jaoks põrgupalavus. Pole midagi öelda - tüüpiline soomlane. Ja te veel imestate, miks me taheme minna Soome elama! Muud moodi ei saagi.

Kui aus olla, siis ma igatsen seda aega, kui sain vabalt soojust nautida. Soomes õnneks on igal pool saunad, kus saan veidi troopikat nuusutada. Ja Soome sissetulekute juures on võimalik reisida soojale maale. Oma eksi juurde ma loomulikult tagasi ei taha, sest nagu olen korduvalt märkinud, ei talu ma füüsilist vägivalda. Parem siis juba naine, kes ei talu sooja, kui vägivaldne naine.

25 kommentaari:

r sa ütles ...

Aga psüühhiline vägivald?

Inno ütles ...

Psüühiline mind väga ei häiri. Väiksed lapsed on ka psühhoterroristid, see ei tähenda, et ma minema jookseks. Aga ma tõsiselt kartsin, et ta tapab mu ära.

Mirjam Kala ütles ...

Muidugi on sul nüüd hea siin targutada, sest keegi ei vaidle sulle vastu, aga mis mees sina ise oled. Hoolimatu, laisk, viriseja, kerjaja , kes elab teiste arvel. jätsid oma lastele raha maksmata ja nii 10 aastat jutti. Muidugi pole seda mõtet siin enam kirjutada, sest me kõik oleme seda 100 korda sulle siin juba kirjutanud ja sa tead isegi, et oled nõme mees ja pool eestimaad naerab teie pere üle.
eks järgmine samm on mind ära blokkida, aga ega arvamus sinust ei muutu sellega ja mina arvan samuti , et sa pole tegelikult Ingridist üle saanud ja oma sisemas igatsed teda ikka taga, sest ta on tõesti kena, edukas ja saab oma eluga hakkama ja ma usun, et kui poisid on temasse, siis on nad ka tublid noormehed.

Irja ütles ...

Sirje, rahune juba maha.

Kristel RR ütles ...

Mina ei ole Sirje, aga imestan ikka kõvasti selliste tegelaste peale nagu teie. Ei saagi aru, kas teil puudub täiesti reaalsustaju ja häbitunne või elate kuskil paralleelmaailmas.
Seesama internet, mille kaudu te iga oma peeretust jagate, on ka näiteks täis õpetusi, kuidas süüa teha- väita aasral 2016, et süüa teha ei oska, on õpitud abitus. Igasuguse muh lolluse alates rinnapiimaravist ja toerusrahadest suudab Irja küll internetist üles leida.
Rohkem aga huvitab mind, et kas nii ongi,et võtad kõikide riikide toetusrahade tabeli ette, valid välja endale sobiva, sõidad kohale ja hakkad rahasid nõudma?
Kas normaalne inimene, kellel on pere ja 4 last, ei peaks kõigepealt leidma töö riigis kuhu kolida tahetakse ja mis ka sisse tooks, et kolimine ära tasuks, mitte ei hakka lootma puudega lapse abirahadele?
Kas siis Irja ema ei aitagi lapsi hoida, et te saaksite kasvõi osalise tòöajaga tööl käia, haritud nagu te olete ja koguda veidigi kapitali. Kui te kogu selle energia ja järjekindluse, mis te olete kulutanud Ingridi kiusamisele, oleksite pannud oma elule vundamendi ladumiseks, oleksite kindlasti kaugele jõudnud.
Aga loomulikukt minge Soome, Şveits ja Norra on ka head riigid. Kaaluge neidki. See olj muidugi iroonia.

Kats ütles ...

Olen ka sellega nii nõus, hetkel jääb tunne, et lapsed on lihtsalt mingi rahaline objekt, tänu millele ei peaks tööl käima.

Kats ütles ...

Olen ka sellega nii nõus, hetkel jääb tunne, et lapsed on lihtsalt mingi rahaline objekt, tänu millele ei peaks tööl käima.

Mirjam Kala ütles ...

Mina ei ole Sirje. Mõtlesin, et kirjutan seda kohe oma kirja lõppu igaks juhuks, aga jäi kirjutamata ja juba liigitataksegi ei tea kelleks. See Sirje on teil lihtsalt niisama välja mõeldud, et oleks kelle kaela need tõesed kommentaarid ajada. Teie olete ju illikukud. Miks peaksid kõik sirjed olema, kes teile tõtt näku kirjutavad. Ega selLest ei muutu tegelikult ju midagi. Minu silmis olete ikka parasiidid ja kerjajad, kes on elus palju halba teinud ja usun minuga ühinevad väga paljud.Muide olen teile endast kirjutanud ka. Olen see lasteaia õpetaja. 4 lapse ema, abielus juba üle 30 aasta ja kohe sünnib perre kolmas lapselaps.nii, et ei ole rahuldamata nagu inno kohe järgmises kommentaaris kirjutab. huvitav kas Üllar Saar on siis ka sirje+ Tema on ka teile viimasel ajal hakanud tõtt kirjutama.

Inno ütles ...

Ma mõtlesin juba lapse lasteaeda panna, aga kui seal on sellised õpetajad, siis brrr... Mis lasteaias olete, või vähemalt kus linnas?

Mirjam Kala ütles ...

Ära muretsea sinu ja teie pere on meie lasteaias juba põhjalikult läbi nämmutatud ja me kõik imestame pedagoogidega teie üle, aga me oleme piisavalt koolitusi läbinud ka selliste vanematega suhtlemiseks ja ilmselt lastele oleks parem kui nad meie lasteaeda tuleksid. Äkki nende elutõed muutuksid pisut kui ainult päevast päeva teid järgides ja lodevust ning kerjamist õppides.Ja Inno ära unusta mida sina oled oma vanematele lastele teinud ja kuidas sa oled inimesi solgiga üle valanud. Sa peaksid selle koha pealt üldse vait olema. Oled lasteaia õpetajate kohta juba piisavalt halvasti kirjutanud ühes oma postituses. Lasetaia õpetajad teevad iga päev armastuse südamega tööd ja sinul pole selle koha pealt küll midagi ilkuda.

Inno ütles ...

Mis ma siis lasteaia õpetajate kohta olen halvasti kirjutanud? Enda arust olen neid ainult kiitnud ja toetanud, et nende palk tõstetaks kooliõpetajatega samale tasemele.

Mirjam, ma ei usu, et olete lasteaia õpetaja, sest ma ei suuda uskuda, et pedagoogid muuga ei tegele, kui klatšivad suitsunurgas lapsi ja nende vanemaid taga. Ma ei tahaks seda uskuda. Aga kui see nii on, siis ma ei julge oma last lasteaeda panna ja pole ime, et valitsus pole näinud võimalust tõsta lasteaia õpetajate palka kooliõpetajatega samale tasemele.

kat ütles ...

Millega see Sirje teile ette on jäänud? Mina teda ei tunne, aga veider kuidas te hakkate suvalist inimest laimama. On teil enda väidete tõestuseks midagi, IP aadressi järgi välja selgitatud?

Mirjam Kala ütles ...

Olen küll lasteaia õpetaja ja juba 23 aastat ja väga hinnatud ka muide. olen käinud linnapea vastuvõtul ja mitu tänukirja saanud .Savisaar on mind isiklikult Raekojas kättpidi tänanud ja olen ka kingituse saanud kauaaegse ja tulemusliku töö eest. :D aga kirjutasid küll halvustavalt õpetajate kohta millised lasteaias töötavad. Teie blogi on ju just slline, et midagi ilusat ei saa ühtelugu kommentaari kirjutada. kogu aeg on midagi viga ja teised süüdi ja enda tegude eest ei vastuta

Mirjam Kala ütles ...

Tahtsin enne veel seda kirjutada, et suitsetanud pole kunagi, suitsunurgas ei käi ja teie pere elu-olu teeb murelikuks just sellepärast, et me hoolime kõigist lastest ja mis eeskuju te oma lastele annate.Laps on kodu peegel ja jäljendab kõiges oma vanemaid. Ma arvan tõesti, et lastekaitse peaks teie perega tegelema. Südames usun tõesti, et te armastate oma lapsi, aga teie elustiil on üdini vale.Pidevalt on lastega manipuleerimine ja kaastunde otsimine.
lasteaia õpetajad on laste elus väga oluline etapp. meie õpetame ja kasvatame nad kooliküpseks ja loomulikult on meil vanematega koostöö. Teie suhtumist teistesse inimestesse arvestades jääks see kindlasti ära. Isegi praegu ei tunnista sa oma vigu vaid püüad lasteaia õpetajaid edasi solvata, aga sinu eluolu ja elustiili arvestades ei ootagi midagi muud.

Inno ütles ...

Ähh, pole sa Mirjam mingi õpetaja, vaid üks labane lontrus, kelletaolisi kahjuks Eestis leidub, olgu saatus neile armuline. Ükski lasteaia õpetaja ei aja nii lolli juttu, liiati veel 23 aastat ametis olnud. Ja ei loo internetii libakontosid, vaid kirjutab oma nime all.

Mirjam Kala ütles ...

Ise oled lontrus ja kindlasti ka labane. Loomulikult on sinu puhul tõde valus lugeda ja ma usun, et minuga on paljud nõus. See pole mu libakonto, see on täiesti mu enda nimi.Ma kommenteerisin titeblogis ka enda õige nime all, aga alguses polnud lihtsalt perekonnanime juures. Ma ei pea sulle midagi tõestama.Sina oled ennast ju täielikult maha teinud ja mul pole teie perest sugugi kahju.Võib-olla ainult lastest sest vanemaid ei saa valida.Kui sa ennast nii õige ja tublina tuned, miks sa siis ärritud. Ise ütled ju, et kõigil on õigus arvamust avaldada ja mina ütlen just seda mida ma su blogipostitustest olen välja lugenud.

nublu84 ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Triin ütles ...

Lasteaiaõpetaja võiks osata õigesti kirjutada. Ja niimoodi siin osutada ja mõnitada! Milleks? Vaeed lapsed, kelle vanemaid lasteaias klatsitakse. Ma saaks aru, kui vanemad väärkohtleksid oma lapsi. Aga et vanemad hetkel töötud, no mis sellest, paljudel lastel on.
Ei tahaks oma lapsele küll sellist õpetajat. Kas Sinu rühm Kiusamisest vabaks ka tegeleb? Lillad karud? Ei usu hästi, sappi pritsid, mis õudne.

Triin ütles ...

Muidugi väärkohtleja(te)lt peab laps / lapsed eemaldama.

Eksnaise teema võiks unustusse vajuda. Soe soovitus :)

Ela ja lase teisel elada!

Mirjam Kala ütles ...

Triin sa oled lilladest karudest juba kirjutanud ja ma olen sulle juba vastanud. Hooletusvigu võivad kõik kogemata teha. Sinul muide on ka just selles viimases kommentaaris. Võiksid ju ka kirjutama õppida.
Me pole kunagi oma lasteaia vanemaid ega lapsi klatsinud. Me arutame just seda blogi siin.Muide lasteaia vanemad on minuga väga rahul ja ma olen olnud isegi mõne perekonna mitme lapse õpetaja eri aegadel ja vanemad on just ise soovinud last meie rühma. Tore kui sina kõigega nõus oled, aga mina ei ole paljude asjadega ja just mõtlen laste seisukohast. Kasvõi see postitus kus üksikvanemal tuleks laps asendusperesse anda. Minul on õigus täpselt sama palju siin kommenteerida kui sinulgi sest see on avalik blogi. Loomulikult võib enda blogis kõike suust välja ajada mis meeldib, aga kas on ikka õige oma tilli pikkust ja paljaid tisse siin maailmale näidata, samas Ingridi kogu aeg maha teha ja teda mustata kui temal pole enda kaitseks mingit võimalustki välja astuda. Oma laste ema võiks vähemalt nii palju austada kui ta on isegi nende ühised lapsed üksi üles kasvatanud. Muidugi sina ei näe selles midagi halba ja juba teist korda küsid minu käest lillade karude kohta.Kas sa ise ikka tead nende tähendust, et sa nii tige oled? Inno on nii palju valetanud ja vassinud, et vaevalt poolgi sellest jutust õige on ja kogu aeg on sada põhjust miks ei saa seda või teist teha. Seisukohad muutuvad üle päeva ja isegi siis kui talle on siin lausa lingid saadetud kus ta midagi on väitnud, aga mida ei mäleta, seda pole olnud.

Triin ütles ...

Ei ole näinud vastust, kuna ma ei vaata üle kõiki kommentaare.
Parem on lugeda kirjutist, kus on komad ja punktid, tühikud, lause algustäht õige kohe peal.
Mina ei ole kõigega nõus, miks Sa seda arvad? :) Ma lihtsalt ei talu mõnitamist, kiusamist jne. Kahjuks või õnneks õpetajad peaksid end veel eriti kontrollima. Ka ma ise töötan hariduses ja tean lasteaias läbi viidavat kiusamisvaba projekti. Palun siis ära ise ka kiusa siin inimesi.
See on nende blogi, keegi ei käsi Sul siin lugemas ju käia. Mina ei käi lugemas blogides, mis mulle ei meeldi. Ja Sa ei kasvata ju Innot ja Irjat ümber. Neil oma elu, meil oma, milleks vihastada :) Imesta, ära vihasta :)
Ja Sa ei pea ju nendega samale tasemele laskuma.

Triin ütles ...

Make Love, not War! Nii ütleb ka blogi lipukiri.
Ei ole vaja siin ennast välja elamas käia.
Jah, I ja I olid enne laste sündi ikka paar parajaid, aga mulle tundub, et laste sünd on ka neid rahulikumaks ja paremaks muutnud. Lapsed muudavad.

Mirjam Kala ütles ...

Mina pole komasid ja punkte panemata jätnud ja lause algustäht on küll alati olemas olnud. Ma ei saa aru kas sa pole siis lilladest karudest kuulnud, et tahad minu kallal norida? :D Kui sa kõiki kommentaare ei loe, siis vastust oma küsimusele võiksid ikka lugeda. Ma ei saa aru üldse miks sa minu kallal virised? Mina kirjutan siia oma kommentaari ja vastuse postituse kohta enda vaatevinklist ja see on just ainult minu arvamus. Mina ei salli samuti ebaõiglust ja inimeste mõnitamist, aga just seda ju perekond Tähismaad teevadki. Kerjavad raha ja siis Inno vastab süüdimatult, et miks ma siis keelama peaksin kui nad ise tahavad saata ja minu elu on nagu lill ning postitab pilte kuidas nad seda raha kulutavad ja see pole sugugi selline viis nagu ühed normaalsed inimesed kulutaksid kui oleksid rahahädas.
Sina kommenteeri ise ja kirjuta mis sulle meeldib või ei meeldi. Meil ei peagi sinuga kõik ühtemoodi sobima ja kiusamisest on sul küll vale arusaamine. Inno alles kirjutas halvustavalt lasteaia õpetajate kohta.
Sinu arvamus, et ma siin ennast välja elamas käin on järjekordne oletus. Elus on palju olulisemaid asju kui Tähismaade blogi, aga tõesti iga kord kui siia tulen mõtlen, et mida siis seekord ja peaaegu alati suudavad nad millegagi "üllatada."

Triin ütles ...

Ju mul siis silmad ikka nii valesti vaatasid :D Tavaliselt ei vaata :P

Mul küll kama kaks, kui nad raha küsivad. Milleks ärrituda ja inimesi solvata? Saad päeva paremaks nii? Sind ju isiklikult pole solvatud.
Lillad karud tõin sellepärast sisse, et lasteaias õpetame lastele, kuidas olla hea, aga ise kuidas käitume?

Raha nad ju ei varasta, nii et miks vihastada, mida nemad oma rahaga teevad. Midagi halba ju mitte või kuidas?

Soovisin jah juhtida Su tähelepanu sellele, kuidas Sa inimesega käitud.

Oleme ju täiskasvanud inimesed (emad), nii et võiks muuta maailma paremaks kohaks ja mitte koguaeg hukka mõista ning näägutada.

Peace!

Mirjam Kala ütles ...

Triin ilmselt Sa ei loe mu kommentaare mõttega. Solvati küll isiklikult kui Inno lasteaia õpetajatest kirjutas.