kolmapäev, 24. august 2016

Roosike peseb hambaid



Üheaastane Roosike on meil juba tubli hambapesija. Ta tahab kõike teha ise. Ei luba enam emmel oma hambaid pesta, vaid haarab harja enda kätte ja harjab oma kikusid ise. Siin hambaharja vette kastmas.



Kraani alt vett joomas.



Kõigepealt vaatame, mis maitsega see hambaharja vars on...



Hmm, päris maitsev!



Aga muidugi käib hammaste pesemine hoopis niimoodi. Kes siis seda ei tea!

14 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Üheaastane?
Või kohe kahene?

Irja ütles ...

Praegu siiski veel ühene. Novembris kahene.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Irja ütles ...

Hea kana - siin on kauss teradega, noki ja ole rõõmus!

Anonüümne ütles ...

Kust te teri saite,kas toidupangast? Keetke siis parem lastele putru, mis neist välja jagada, kui endal nälg koputab aknale. Kagaaagaa!!!

Anonüümne ütles ...

Tubli laps ja vahvad pildid!

Anonüümne ütles ...

Ah, mis te norite selle vanusega ja mähkmetega. USAs on kolmestel ka mähkmed pidevalt all, alla kaheste puhul on see täiesti normaalne. Muidugi, kui raha vähe ja vanemad kodused, ma pingutaksin selle nimel, et laps rutem potile läheks, kuna iga mähe ju maksab. Aga eks Irjal on siia jälle vastu öelda, et laps peab arenema loomulikku rada pidi.

Kaisa ütles ...

Minu arvates ka, saage üle nendest mähkmetest, minu mõlemad lapsed hakkasid käima potil kaheselt ja kohe ilma igasugu tagasilöökideta, kus sellega kiire on, kui laps on valmis, küll ta sinna ka läheb, WC - s ikka käib kaasas vanematega, pott ka tal olemas, eeldused on loodud, ja arvestades, kui tragi Roosi on, siis varsti ta potil ka käib, ja ehk võtab ka Juuli eeskuju ja õpib selle ära. Edu.

Irja ütles ...

Roosi praegu natuke kardab potti. On näha, et ta saab aru, milleks see on. Enne seda kartis ta vett ja Portugalis ei tahtnud duši alla minna, aga sellest sai üle. Nüüd siis potihirm. Aga samas on näha, et tal on ka poti vastu huvi. Küll ta sellest hirmust varsti üle saab. Ma ei pea õigeks teda vägisi poti peale suruda. Ootame veel natuke.

Kaisa ütles ...

Loomulikult pole mõtet suruda, kui näha on, et ta pole ise valmis veel, see ainult süvendab hirmu ja teeb selle tegevuse ebameeldivaks tema jaoks. Las mängib sellega, kasutab mütsina ja küll hakkab ise katsetama selle peal ka istumist. Minu lapsed hakkasid istuma potil algul niisama kui õhtust pooltundi multikaid vaatasid, siis mingi aeg viisime poti WC-sse ja kui ise läksime, siis tulid niisama kaasa istuma, väike selgitus juurde ja varsti oligi asi äraõpitud, nüüd enam potte mööda tuba vedada ei luba.

Triin ütles ...

Ma ka ei saa aru, mis nokkimine siin mähkudega!
Roosil on pott olemas, pildilt on olnud näha ja ju teda ikka pannakse ka sinna. Kõigil lastel ei käi see klõps ära enne kaheseks saamist.
Minu enda vanem laps sai mähkuvabaks 1,9aastaselt. Noorim on 1,7 ja hetkel vaikus selle koha pealt.
Minu kogemuste põhjal Eestis paljud lapsed alles 2,5 a mähkuvabad. No see oleks ka muidugi selline suht viimane piir mu meelest :)

Irja ütles ...

Tänan :). Muide, Portugalis ma panin tähele, et mähkude vahetamise tuppa tuldi ka nelja-aastastega ja üpris sageli. Imestasin, aga ju siis seal nii tavaks. Olen proovinud potti WCsse viia - Roosi tuleb järele, vaatab, aga peale ei istu. Ükskord võtsin tal mähkme ära, lootes, et istub nii poti peale, aga tema istus seepeale hoopis nurka ja pissis sinna :). Aga küll ta õpib, ta on nutikas tüdruk.

Virsik ütles ...

Selle mähkuteema koha pealt ma ka ei õiendaks. Minul hakkas suurem laps potil käima 1a11k ehk siis ainult natuke enne 2-aastaseks saamist. Võttis aega ainult 5 päeva ja oligi selge. Enne seda katsetasin ka korra (kui ta oli 1a9k), aga siis ei saanud laps absoluutselt pihta sellele potivärgile. Istus küll potil ja väga pikalt istus, aga häda sinna ei teinud. Häda tegi ikka püksi ja lõin käega sellele katsetamisele. Väiksem laps on hetkel 1a4k ja ma isegi ei mõtle veel potitamisele, sest niipalju kui ma erinevatest allikatest lugenud olen, ei teki suuremal osal lastest nn põietunnetust enne kui 2-aastaselt. Mõnel varem, mõnel hiljem. Muidugi jah kui rahaga kitsas, annaks mähkmete koha pealt kokku hoida tõesti, kui laps potile saada. Aga siin ongi see aga, et sundida ei tohi, see tekitab lapses vastumeelsust ja siis võtab asi veel kauem aega.

Irja ütles ...

Aitäh, me siis ei muretse :).