esmaspäev, 22. august 2016

Sellised näevad mu rinnad välja praegu



Kui ma kümme aastat tagasi oma rindadest pildi avaldasin, siis olid nad väikesed ja pringid. Nüüd on nende kuju teine ja üks rind on teisest nähtavalt suurem. Seda seepärast, et sellest on juba neli aastat imetatud lapsi ja paremast rinnast on seda mugavam teha. Lisaks aastasele Roosile saab rinda ka nelja-aastane angelmani sündroomiga Juulike. Rinnapiim aitab sündroomiga kaasenevate krampide vastu ja tänu piimale ei ole Juulike pidanud võtma kangeid epilepsiaravimeid, mis on temasuguste laste puhul pigem erandiks kui reegliks. Kuna krampide esinemise tõenäosus hakkab angelmanidel nelja-aastaselt vähenema, siis võib Juulikese imetamist tasapisi vähendada, aga aasta või kaks imetan teda ilmselt veel.

Avaldan selle pildi sepärast, et näidata - see on täiesti okei, kui su rinnad on välja veninud. Seda ei ole mõtet varjata ega selle pärast põdeda. Igaks asjaks on oma aeg - on prinkide rindade aeg ja on väljaveninud rindade aeg. On aeg möllata ja on aeg hoolitseda. Minu elus on praegu hoolitsemise aeg.

Nii et - naised, ärge häbenege oma rindu! Ükskõik, millise kujuga nad teil parajasti on - tundke neist rõõmu, sest nad on teie omad. Ilu ei ole moetööstuse poolt määratletav, see sünnib iga inimese enda peas, meeltes ja tundmustes. Seega unustage see, mida teile ilusana presenteeritakse, ja leidke oma ilu ise.

37 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ausalt sa oled ikka päris rõve naine.Midagi võiksid ikka enda teada ka jätta. Mul tulevad külmavärinad praegu peale kui seda pilti vatan. Nagu mingi ebard.

Anonüümne ütles ...

Ootame siis ka pilti Innost 4 cm pikemaga!

Irja ütles ...

No mis teha. Sellised on paljude imetavate emade rinnad. Üks rind on teisest suurem. Mida te siin vagatsete :).

Seda ma arvasin, et hatakse ka peenisepilti nõudma. Seda te siiski ei saa. Kohvikus on lubatud olla topless, aga mitte bottomless :).

Anonüümne ütles ...

Asi ei ole selles, kas su rinnad normaalsed või mitte. Inimene, kes sellise postituse ja pildi üles paneb, ei ole normaalne.

Juta ütles ...

Ah mis te halate :), minu arvates väga julge ja kihvt naine! Ja pole need tissid nii hirmsad midagi, täitsa kobedad näevad välja aastaid imetanud ema kohta.

Irja ütles ...

Aitäh, Juta! Ma ei soovi selle pildiga eputada, lihtsalt näidata, et nii on ja pole siin häbeneda midagi. Ja et teised, kel ka võib-olla rind ripub, ei põeks.

Anonüümne ütles ...

Minul selle pildi avaldamise kohta pretsensioone pole. Polegi tähtis kas olen mees või naine aga mul ei ole eelarvamusi. Rindade ja imetamisega seotud teemad on pühad.
Miks mitte suhelda ja levitada igasugust vajalikku infi.
Kiitus Irjale (keda isiklikult ei tunne) julguse ja avameelsuse eest!

Anonüümne ütles ...

Esimese kommija võiks saata missioonile kusagile Kesk-Aafrikasse sama juttu rääkima. Et kui kole on alasti keha, imetamine, kaitsekreemita päikeses olemine ja kannibalism. Midagi ta enne kohalikku söömaaega ta ikka edastada jõuab :(

Anonüümne ütles ...

Kas kole või ilus, aga kas sobib ikka siin sellega esineda.

Anonüümne ütles ...

Sooda mutt. "Ravi" jah oma last rinnapiimaga ja jumala eest ära talle vajalikku arstiabi anna. Täiesti süüdimatu ema :S

Irja ütles ...

13:23 kohvikulisega väga nõus. Aeg on üle saada arvamusest, et alasti keha on kole ja fuihh.

Ja miks ei sobi esineda? Mehed käivad kogu aeg palja rinnaga ringi.

Anonüümne ütles ...

Üks põhjus veel, miks rinnahoidjat kanda ei saa, on kindlasti ka see, et erinevate rinnakorvi suurustega rinnahoidjaid ei eksisteeri (mu teada vähemalt) ;)

Irja ütles ...

See ei ole mingi probleem, saab osta venivast materjalist rinnahoidja. Mina ei ole rinnahoidjat kandnud juba 12 aastat, ammu enne laste sündi.

Anonüümne ütles ...

Kas piima ei tilgu? Minul pidid imetamise ajal alati rinnapadjad rinnahoidja sees olema, ilma läks ikka väga kiiresti olemine märjaks.

Anonüümne ütles ...

Järgmiseks palun kakatriibu pildid.

Anonüümne ütles ...

Rinnaga toitmist ja ülalpool nimetatut ei saa kuidagi ühte patta panna.

Inno ütles ...

Rinnad tilguvad ainult imetamise alguses, kuus kuud maksimum.

Anonüümne ütles ...

Inno. Väga vale jutt!

Irja ütles ...

Rinnad hakkavad tilkuma siis, kui on aeg laps tissi otsa võtta. Esimestel kuudel tilguvad rohkem ja pärast vähem. Aga kui elada lapse rütmis ja anda süüa on demand, siis ei ole tilkumisega mingeid probleeme. Ja kui tilguvadki, siis so what? See on lapse söök, mitte mingi perverssus, nii et pole probleemi.

Anonüümne ütles ...

Irja, kas sul on kaenla alt karvad kõik ajamata?

Irja ütles ...

No ja siis?

Anonüümne ütles ...

Ei midagi, lihtsalt küsisin.

Anonüümne ütles ...

Väga naiselik naine. :D süüa ei tee, õmmelda ei oska, karvu ei aja, rinnahoidjat ei kanna ja pidi veel väga seksikas ka olema.

Anonüümne ütles ...

Minul on nii, et kui üest rinnast sööb, siis teisest tilgub. Päris vastik oleks olla kui riided on kleepuvad ja märjad.

Anonüümne ütles ...

Tal on rinnad sellepärast eri suurusega, et alles otsivad oma kohta elus :)

Anonüümne ütles ...

Aitäh!

Ma tavaliselt ei kommenteeri, aga seekord pean ütlema, et julge tegu ja minu jaoks mõjus see hetkel lohutavalt, sest mul olid pikka aega samasugused rinnad. Ja ma olen palju noorem kui sina... Nii et minu jaoks oli see asi, mis muutis mind ebakindlaks. Tänaseks on suuruse vahe palju väiksem, aga siiski olemas, rinnad on vajunud ja tühjad, kuid ma ei põe enam.

Just tuleks selliseid rindu rohkem eksponeerida, et ei oleks nii meestel kui ka naistel silme eest ainult suured ja/või pringid (kunst)rinnad, mida peetakse ideaalseteks. Kõik rinnad on ilusad, keegi ei peaks olema õnnetu, kui tema rinnad on sellised, mida Playboy kaanel kunagi ei näe. :)

Anonüümne ütles ...

See on nüüd küll täiesti Irja kommentaar. :D

Anonüümne ütles ...

Ma ei ole teie fänn. Ma ei ole teiega peaaegu kunagi nõus, AGA respekt selle posituse eest! Julge naine oled. Ja õige suhtumine kehasse.

PS, tunnen seekord piinlikkust hoopistükkis häbistavate kommentaaride eest.

puhh ütles ...

ühinen kl 20.35 kommentaariga. nõus iga sõnaga!

Anonüümne ütles ...

Eemmh..noh, rinnad rindadeks. Pole ju üllatav, et imetamine neid muudab..Pole kellegi asi, kas kannad rinnahoidjat või kas raseerid või mida iganes..aga kas selline asi peaks olema kõigile lugemiseks/vaatamiseks, on küll omaette küsimus.. last imetada kuni kuuenda eluaastani oleks ka veidi liiast minu jaoks.

Irja ütles ...

Suur tänu. Kõhklesin, kas panna sellist pilti. No eks mina ju põen ka natuke. Aga mõtlesin, et vast on kellelgi kasu, ja neelasin häbitunde alla.

Anonüümne ütles ...

"Anonüümne Anonüümne ütles ...
See on nüüd küll täiesti Irja kommentaar. :D"

Kui see oli mõeldud mulle, kes ma kirjutasin, et mul olid samasugused rinnad, siis paraku eksisid.

Triin ütles ...

Need vuih ja aih tegijad on kindlasti ka need, kes vihkavad avalikus kohas imetamist. Tagurlased!
Irja näitas pilti oma blogis, keegi ei käse seda lugeda kui on ütlemist.

Respekt!

Mina toidan oma 1,7 aastast last rinnaga veel ja öösel enam imetamisrinnakat ei kanna ja ei tilgu rinnad enam ammu. Varem jah kandsin imetamisrinnakate sees rinnapatju.

Anonüümne ütles ...

Ma soovitaks siiski oma mugavus kõrvale jätta ja mõlemast rinnast imetada. Praegune pilt on ikka päris jube - rinnad nii erineva suurusega. Mõlemast rinnast imetama hakates peaks vahe vähenema.
Ei saa ju olla et sul enda välimusest nii ükskõik on, Võru on väike linn ja mõni üksikema võib sult muidu isegi Innot endale tahta (tema pluss on ju see et ta teeb kodus kõik nn naistetööd ära).
Mul ka kolm last imetatud ja imetamisrinnahoidjat kannan isegi öösiti, et rinnad piima raskuse all lootusetult välja ei veniks.

Irja ütles ...

Ma saan aru, et sul on head kavatsused, aga ära minu enesetunde pärast muretse :). Mina tunnen ennast hästi. Mis puutub mõlemast rinnast imetamisse, siis teengi seda, aga Juulile meeldib millegipärast süüa ainult paremast rinnast.

Kana Kaks ütles ...

Oo õudu! Pidin ma seda vaatama!
Irja, kui kunagi teed korjanduse rinnaopile minemiseks, siis ma kindlast toetan.

Alias ütles ...

Peale selle pildi nägemist küll enam keegi ei imesta, miks Inno oma Ingridit taga nutab :D