reede, 9. september 2016

Algab tõeline Savisaare protsess!!! Savisaar kaebaski mind kohtusse!

Savisaar tegi ähvarduse teoks: täna saabus minu meilipostkasti järgmine teade:

Lugupeetud Irja Tähismaa

Teatame, et Teile on avalikus e-toimikus vastuvõtmiseks saadetud uus kättetoimetamist vajav dokument kohtuasjas nr 2-16-119185 "Sihtasutus Tallinna Televisioon maksekäsu kiirmenetluse avaldus Irja Tähismaa vastu 2000 EUR nõudes".
Dokumendi info: Makseettepanek nr. 2, 08.09.2016.

Seega on kuritegelik kamp Savisaar ja co alustanud minu, s.o raske puudega lapse ema vastu täiemahulist sõda. No tore. Vastan sellele maksekäsule juba täna. Mina makseettepanekuga kindlasti nõus ei ole, sest raha kandis Tallinna Televisioon mulle üle enda initsiatiivil või õigemini Savisaare käsul, ja see, et Savisaar meie koju lendamist toetada soovis, on tema enda asi. Töölepingut meil ei olnud ja raha ülekandmiseks mingeid tingimusi ei seatud.

See tähendab seda, et läheb tavaliseks protsessiks. Kuna mina elan Võrus, siis asja hakkab arutama Võru Maakohus. Seega tere tulemast Võrru, Savisaar! 

Püsige lainel! See protsess tuleb palju põnevam kui Savisaare enda protsess. Kajastame seda algusest lõpuni siin Kohvikus ja kui kohus lubab, siis teeme kohtusaalist ka otselülitusi :). 

Kohvikus tulekul: Savisaare protsess Irja Tähismaa vastu.

PS. Inno arvas, et Savisaar ei elanud üle seda, et ma ta perse saatsin. Et mitte keegi teine pole varem julenud Savisaart perse saata. „Noh, ükskord on alati esimene kord,” ütlesin talle seepeale mina. Teie aga pange juba püsti kihlveokontorid: kas sellest heitlusest väljub võitjana Sarvik Savisaar või mina?

1 kommentaar:

Ann ütles ...

Ja jääbki vaid Keskerakond. Ning Savisaar. Irjale väga meeldib Savisaar, mina olin tema suhtes skeptiline. <--- Inno mai 2009