kolmapäev, 21. september 2016

Appi, paljas tiss!

Kaader Soome uuest telesarjast Imettajat.

Ajal, kui Eestis tehakse palja tissi ja imetava ema peale veel vuihh ja aihh, algas Soome TV2 pealt saade Imettajat, kus paljad tissid ja rinda imevad lapsed on kogu aeg kaadris. Eks meedia mõjutab ka ühiskonna väärtushinnanguid ja kui tõesti paljaid tisse kusagil avalikus ruumis näha pole, siis peetakse neid häbenemis- ja taunimisväärseteks. Ja seda olukorras, kus Eesti naised värvivad end, riietuvad ja käituvad nagu prostituudid.

Siin mõned kaadrid Soome telesarjast. Juttu oli emast, kes imetab oma 3,5-aastast poissi.


10 kommentaari:

r sa ütles ...

No pakkuge ka oma elust-olust möni projekt telekanalitele. Kindlasti vaatajaid leidub.
Tegutsema peate, aga mitte targutama.

Kristi ütles ...

Eiei, minge parem soome ära, siis on kõik õnnelikud.

Inno ütles ...

Kesse Eestis ikka imetamist telekast vaadata tahab, eksole! Vastik-vastik-vastik!

Me sobime ilmselt tõesti paremini Soome. :)

Irja ütles ...

No vaatame, mis tulevik toob. Soome läheme kindlasti millalgi avastama ja anname siis ka teile oma sealsetest seiklustest teada. Mulle meeldib Soome just selle avameelsuse ja võltshäbi puudumise pärast, millega seal teemasid käsitletakse, ja austava suhtumise poolest kõikidesse inimestesse. Puudega inimestel on seal oma telesaade „Toisenlaiset frendit”.

Pool mu südant kuulub Eestile, seda ei saa salata, mu isa on selle maa pärast võidelnud ja kõik, aga ma ei saa aru eestlaste pidevast häbitundest. Kogu aeg peab justkui millegi pärast häbi tundma. See on minu meelest nii naljakas.

. ütles ...

Niisiis sihite pehmet maandumist Soome sotsabi nisa otsa?

Irja ütles ...

Mis sel soome sotsabil siis nii väga viga on? Tuhanded eestlased ju kipuvad sinna. Järelikul peab seal midagi olema, et võõrale maale elama minna. Minu jaoks ei ole see võõras maa, terve mu emapoolne suguvõsa elab seal. Minu jaoks on Soome kõige suurem eelis paremad võimalused puuetega inimestele.

. ütles ...

Soome sotsabil pole midagi viga. Viga on neis parasiitides, kes ise mitte midagi panustamata käsi pikal saama tormavad.

Tuhanded eestlased töötavad seal. On selline tegevus: "töö tegemine".
Aga ok, ma ei aja su peakest nii keeruliste mõistetava sassi.

Irja ütles ...

Tuhanded eestlased lähevad sinna tööle, aga jäävad siis töötuks ja saavad soome sotsabile. Mu onu elab seal, ta on selliste eestlastega väga palju kokku puutunud :).

Ann ütles ...

Parasiitidest on raske lahti saada. Teil on ainult jutt, teod puuduvad. Oskate ainult laimu juttu kirjutada.

Irja ütles ...

Eestlased armastavad rääkida endale soome „pensioni tegemisest”. Töötavad viis aastakest ja ongi juba soome pensil. Küüniline? Minu meelest mitte. Kurb on siis, kui inimesed tegelikult tahaks elada Eestis, aga on sunnitud ainult raha pärast Soome kolima.