reede, 2. september 2016

Käisime täna jälle toidupangas

Võrus Tamula järve ääres kiikumas.

Täna käisime jälle toidupangas toitu võtmas. Saime nagu ikka, leiba, saia, mune, turisti eine konservi, kurki ja banaani. Nüüd on mõneks päevaks jälle mureta, saab teha konservliha makaronidega. Kahju ainult, et toidupangas saab ainult kaks korda kuus käia, iga kahe nädala tagant. Näiteks Soomes võib käia lausa iga päev ja võtta ka piimatooteid nagu juustu, jogurtit ja kohupiima. Rootsis on sama lugu. Eestis sellist luksust pole, aga eks Eesti ole vaesem ka. Rimi on küll Rootsi omanike käes, aga nemad on tulnud Eestisse oma Rootsi omanikele suurt raha teenima, mitte inimesi aitama. Abi läheb vaja rootslastele endile. Ma olen aru saanud, et toidupangale annetab Eestis põhiliselt kohalik Selveri kett. Eks nemad tunnevad eestlaste vajadusi kõige paremini.

Täna oli Võrus päris soe, üle 20 kraadi. Pärast jalutasime veel Tamula järve ääres, kus Roosike kiikus ja sõitis karusselliga. Kokkuvõttes oli igati kordaläinud päev.

63 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ärge te jumala pärast tööle minge. :D

Kana Kaks ütles ...

Mine aita mõnel kodukandi talunikul kord nädalas natuke sitta visata, annab teile need puuduvad piimatooted. Õpeta nagu oma last, ausalt. Ise veel kiitled, et nälg teeb leidlikuks. No kus ta's teeb! Vähe nälgid vist?

Anonüümne ütles ...

Kas toidupangas saab mingi valiku piires toiduaineid ise valida või pannakse pakk nende poolt kokku?

Inno ütles ...

Pole enam jäänud kodukanti piimatootjaid talunikke, karjad maha müüdud ja välismaale ära mindud. Nagu ise hästi teate, Eesti maapiirkondades on elu välja suremas.
Pakk pannakse jah toidupangas kokku selle põhjal, mida on.

Kana Kaks ütles ...

MITTE ÜHTEGI talunikku pole jäänud? Kasvõi mõnda lihtsat memme-taati paari lehmaga? Mis jama sa ajad?

Kana Kaks ütles ...

Vaatan Avatud Talude päeva osalejate nimekirja ja Võru kandis neid talusid ikka on. Kas ajakirjanikuhärra ei suuda guugeldada?

Inno ütles ...

Nalja teete, memmed taadid paari lehmaga on ammu ajalugu Eestis. Kus te elanud olete?! Seafarmid on seoses katkuga Võru kandis likvideeritud. Talud on siin põhiliselt turismitalud, mis pakuvad majutust. Piim ja liha tuleb poest.

Ann ütles ...

Mine kanni, nii loll jutt suhu tagasi, et pole talunikke. See on küll nüüd pullikaka jutt. Jah paljud on lõpetanud, aga samas on ka palju jätkajaid.
Ma ammu juba soovitasin talunikele end appi pakkuda.
Inimesed käivad tööl ja ostavad heast tahtes kaupa ja panevad toidupangale ja te ikka virisete. Müstika. Esmaspäeval on pensipäev, siis saate omale välismaist kaupa osta.
Kui istud kodus ja kerjad, siis lepi sellega mis antakse. Riik on vaene, sest sa ei lähe tööle ja ei maksa makse. :D

Ann ütles ...

Sry, piim ja liha tuleb poest :D Mu 4aastane on ka targem.
Aga maaelu kohta on sul ülipuudulikud teadmised, et palun ära sel teemal sõna võta.
Eelmine aasta hävinud farmid tegutsevad edasi, neil on lihtsalt piirangud peal. Jah pisikesed talunikud on loobunud, sest hügeeni nõuded on neile ülejõu. Aga ei sure see maaelu välja, on veel tublisid inimesi.

Inno ütles ...

Maaelu kohta on mul väga head teadmised, sest vahendasin 5 aastat Võrumaa Teatajale maaelu uudiseid.
Ja mis mõttes ei lähe tööle. Ma pole 20 aastat tööl käinud, olen olnud 25 aastat ettevõtja. Riik pani mu ettevõtte kinni, ma ei saa sinna midagi teha. On selge, et ma ei suuda lambist üleöö tööd saada, mitte keegi ei suudaks.

Anonüümne ütles ...

Mina suutsin omal käel isegi Saksamaal kiiresti endale töö leida. Lihtsalt ei tohi nii valiv ja laisk olla.

Inno ütles ...

Mis palgaga see Saksa töö oli? Mina ei sa alla 2000 euro tööd vastu võtta, sest ma ei tule muidu toime Eestis. Mul pole mõtet madalama palgaga end siduda.

Mirjam Kala ütles ...

Siis jäädki igavesti kerjama. Sinu oma valik. :D

Anonüümne ütles ...

hahahahahahaha INNO :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Inno ütles ...

Naljakat pole siin midagi.

Anonüümne ütles ...

Praegu tuled toime kerjamisega ja tööl ei tuleks toime alla 2000€ ???????????
Vat siis virele ja vassi edasi. Toidupanga kogujatele ütlen ka, et isegi mitte makaroni pakki ei anna laiskvorstidele, kes alla 2000€ tööle ei lähe ja kerjavad lamades kodus.
Töötukassa peaks ka seda üllitist siin lugema, siis ei saa sa varsti ka enam oma 140€.

Anonüümne ütles ...

sorri, aga teie olete ikka sitaks naljakad. kuidas sa loodad saada 2000€ maksvat töökohta peale teie igapäevaseid vaimuüllitisi siin? mitte keegi ei taha teid ju tööle võtta..

Inno ütles ...

No aga leidke mulle siis see töö, mis pere ära toidab, mis te targutate! Kord on jutt, et minge tööle, siis et keegi tööle ei võta. Kaua võib jaurata, ära tüütab juba!

Kana Kaks ütles ...

Miks meie peame sulle töö leidma? Kuidas ma pakun sind, öeldes, et palk olgu minimaalselt 2000, naine ja lapsed on kontoris kaasas ja igale välisreisile tulevad ka?

Inno ütles ...

Teie ju ajate mind tööle!

Anonüümne ütles ...

Meid tüütab teie jauramine ka. Lähen tööle- ei lähe tööle. Lähen Soome- ei lähe Soome. Eks on paha- Irja on hea. Eks oli paksuna kole- Irja on paksuna ilus ja ihaldusväärne. Meil on maailma parimad lapsed ja parim suhe. Meile meeldib vaene olla. Miks Eesti riik meid ei aita? Miks keegi meid ei armasta, meil on ju nüüd lapsed? Eks tahab mind tagasi. Irja saab kuulsaks. Päevast päeva sama jura, kas midagi huvitavat ei toimu, millest kirjutada? Ära tüütab see korduv sonimine.

Kana Kaks ütles ...

A sa ise ei taha siis töötada või?

Anonüümne ütles ...

konservliha (especially turisti eine) ei maksa küll makaronidele panna, kui siis naturaalne ja värske, läbipraetud hakkliha (selline, kus ka pekki on sees, mitte kuiv delikatess), sibulat ja pipart ka hulka ja võid kõhu lõhki süüa (oleneb muidugi makaronidest...),

Ann ütles ...

iga palgatöö toidab ära, kui vaid oskad majandada.

Anonüümne ütles ...

Nende käest kerjata, kes ei käi tööl kahe tuhande euro, vaid sootuks vähema eest ja naabritadi käest, kelle sissetulek kohe kindlasti on alla kahe tonni kuus, seeni ja marju oma kappi kühveldada on normaalne, aga tööd tehes oma pere eest hoolitseda, et leivapäts ja supiports alati võtta oleks on lugejate poolt vägisi peale sunnitav ülekohus?
Millal sa viimati psühhiaatri juures käisid, mees?

Anonüümne ütles ...

Inno, sa oled täiesti süüdimatu inimene. Saksamaal teenib väga suur hulk inimesi alla 2000.- kuus. Sulle ei sobi siis isegi sakslase palk??? Ma võin sulle öelda, et võitlesin siin endale suure surmaga uue ameti õppimise võimaluse välja ja ei hakka ka peale kolmeaastast väljaõpet 2000.- kuus teenima. Ja see on siin normaalne. Paraku ei leia sa ka Soomes midagi paremat, sest sul on purulaisa ja mugava inimese natuur. Neid käsi pikkas kerjavaid pagulasi on kõikjal niigi palju.

Anonüümne ütles ...

Teie perekonna üle naerab isegi kogu meie siinne eestlaste kogukond��.

olge ise ka tublid ütles ...

Mis purulaiskusest te pläkutate, kui inimene tegi pikki aastaid üksinda ära mitme inimese töö? Tõenäoliselt oleks tegu omamoodi Guinnessi rekordigu, kui kokku lugeda selle perioodi jooksul Inno poolt VT-sse tehtud artiklite arv.

Purukadedus kõneleb teis, kaagutajad.

Horros ütles ...

Vähe imelik suhtumine siin paljudel kommentaatoritel, arvan, et las nad elavad rõõmsalt just nii nagu nad elavad.
Alati ju ei pea "veri ninast väljas" sudima, et olla teiste käbidega samasugune.
Inimesed ja nende loomus on erinev.
.
Mõttetu siblimine võib olla isegi problemaatiline tegevus, kui vaadata suurt vormi.
Juhul, kui on nägemus on hingetõmbeaegki loomulik jätk elus.
.
.
Positiivne, et Eestis on selline võimalus nagu Toidupank, kui sotsiaaltoetused on kasinad ja pole kooskõlas minimaalsete kuludega.
.
.
Mõistan, et mõnel on valus lugeda ja mõista, kuidas ikka nii saab.
See aga näitab vaid kommentaatorite kasinat haridustaset ja olematut mõtlemisvõimet.
.
Nagu mats kunstinäitusel suure maali ees pikalt seistes vastab küsimusele, et kas avaldab muljet - "jah, niipalju head värvi ära raisatud".

Anonüümne ütles ...

Kust sa, Horros, välja loed et Tähismaad ise rõõmsad on? Mina loen küll, et Toidupangast antav on nende meelest kole kasin?
Igatahes on turisti eine konserv olemas ja Inno saab Irjale kuulsaid pekivõileibu teha.

Anonüümne ütles ...

Horros, kui inimesed otsustaks kahekesi kuuse all elada (selliseid on maailmas küllalt: põlgavad raha ja valitsevat maailmakorraldust, on võtnud vastu otsuse väljuda tsivilisatsioonist, elatuda ainult sellest, mida oma kätega loovad ja elada kooskõlas loodusega), siis poleks see tõesti mingi probleem. Kui ma sellest aru ei saaks, siis oleks ma nagu parukaga siga suure maali ees. Antud juhul kirjeldatakse seda, kuidas polda nõus alla 2000.- euro tööle minema, kaks last on hüljatud ja järgmised kaks ütlevad hommikuti voodis nämm-nämm, aga anda pole midagi. Lisaks juurde igapäevane kiun ja rahulolematus kõige ja kõigiga. Siis tekib ju mõte, et inimesed võiks midagi muuta.

Anonüümne ütles ...

PS. Mille peale meie siinsed eestlased peaks kadedad olema? Keegi ei soovi nii elada nagu teie.
Maailmas on ka palju rantjeesid. Kui Inno nii tubli oli, siis ei keela keegi ju puhata ning elada varasemalt kõrvale pandud säästudest, mis pidid tekkima nii suure rabamise eest. Aga nüüd algab jälle see teine tuttav lugulaul, kuidas jälle kõik teised olid halvad.

Mirjam Kala ütles ...

Mina olen nõus, et elagu nagu heaks arvavad, aga ärgu siin teiste elusid maha tehku ja naeruvääristagu. Kui tõesti on nii tubli olnud ja ainult 20 aastat tööd teinud, siis ei oleks ju inimene hoopiski nii suurtes võlgades ja oleks ikka midagi oma esimestele lastele ka maksnud.Elada neljakesi pisikeses uberikus ja kõik magada ühes toas pead-jalad koos ning siis vinguda, et lastel pole süüa ja palk on nii väike, tööle polegi mõtet minna on ikka küll ülimalt naeruväärne. Ma usun ka, et enamus inimesi võtabki neid nagu kloune ja nagu siin on eelnevalt nimetatud, et meie uued Piip ja Tuut.
Mina igatahes loen seda blogi hommikul kohvi kõrvale ja võtan nagu huumorinurka, sest ma tõesti ei suuda ette kujutada selliseid inimesi ja mõelgu see Horros pealegi, et ma olen see vahva tädi Maša sealt minevikust, aga ausalt öeldes kui sina selliseid inimesi kaitsed siis minu poolt lähed sa nendega ühte patta ja minu arvamus sinust on täpselt samasugune.
Muide Horros vastupidiselt sinu arvamusele olen ma lasteaias väga hinnatud õpetaja ja uuenduste pooldaja.Vanemad kelle lapsed on kunagi meie rühmast läbi käinud lausa küsivad uute laste puhul kas oleks võimalik meie rühma kohta saada. Vot nii. :D 1 septembril toodi meile isegi lilli ja neid polnud sugugi vähe. kui ma sinu meelest nii kole õpetaja olen, siis poleks ma saanud nii palju kallistiusi ja armsaid tänusõnu.

Inno ütles ...

Ei tea, kes siin naeruvääristab. Ma mäletan mingi 10 aasta tagant üht artiklit, Epp Petrone sulest, kus ta otseselt kirjutab, et olen vaimselt haige inimene. See oli vahetult pärast lahutust. Seda ilmselgelt valeinfot levitati süstemaatiliselt paljudes kanalites ja kujundati nõnda avalikku arvamust. Selleks, et kõigil Eesti mirjamkaladel oleks selge pilt - ahah - nemad ongi Piip ja Tuut vms.
Loomulikult poleks mul mingit mõtet midagi seletada, sest nagunii on kõik selge. Enamik ongi vait ja kannab vaikselt oma asja ära. Mindki on vaikima sunnitud. Aga mina ei saa vait olla, see pole minu loomus. Ma ei saa sinna midagi parata.

Kana Kaks ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Inno ütles ...

Ja miks ei võiks inimene elada kasinalt, kui vaja, siis ajutiselt ka almustest? Kus see keelatud on? Isegi Jeesus jutustas loo kerjus Laatsarusest, üldse mitte parastavas toonis. Pigem oli naeruvääristatud rikast meest, kes keeldus Laatsarust aitamast ja lõpetas põrgupiinades.
Ma olen ise elanud suures rikkuses ja elanud kasinalt ja mis imelik, kasinalt elades olen olnud seesmiselt kõige õnnelikum. Kasinalt elamine ei tähenda, et ei võiks endale aeg-ajalt midagi lubada, näiteks mõnuleda aeg-ajalt mõne hea hotelli vannis. Oma eelmises suhtes olin kõige õnnelikum, kui elasime kasinalt, kuu lõpus sente näppude vahel veeretades, ja suhe purunes, kui elasime suures rikkuses, nii et raha ei pidanud üldse lugema. Kui mul oli kodus mullivann, siis ma seal ei käinudki, see tundus nii mõttetu, nüüd unistan hotellikülastusest, kus saaks mõnuleda mullivannis. Kui häbitunne alla suruda, siis on kasinalt elamine palju etem, sest ei teki ahvatlusi ning pidevalt on, mille nimel pingutada. Kui sul on kõik olemas, siis pole millegi nimel pingutada või elada. See viimane käib ka laste kohta.

Anonüümne ütles ...

Kõigepealt peaks normaalseid unistusi omams..kui unistus heast elust seostub hotelli mullivanniga, ei jõua sa elus enam kuhugi. Vaeseke, isegi suurelt unistada ei oska....

Anonüümne ütles ...

Lisaks, sa ei ole kunagi Ingridiga elanud suures rikkuses. Te elasite keskkĺassi kodanlase elu. Sa vist pole suurt rikkust ja head maitset oma elus näinudki, vaene mees. Portugali tüüpiline maamaja muutus ju teie kõnepruugis rüütlilossiks. Aga eks teie tingimustes elades tunduvad enamus inimesi rikkurid.

Inno ütles ...

11:16 anole: Eestis polegi mingit keskklassi. On üksikud rikkad, kes raha ei loe ja kari vaeseid, kes ainult raha loevadki.
11:11 anole: väiksed unistused on ka väga vajalikud, need toovad igasse päeva veidi sära.

Anonüümne ütles ...

" Ma mäletan mingi 10 aasta tagant üht artiklit, Epp Petrone sulest, kus ta otseselt kirjutab, et olen vaimselt haige inimene. See oli vahetult pärast lahutust"

Tähendab, et siis veel haige ei olnud, aga nüüd seepärast oled?

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Mirjam Kala ütles ...

Inno kas sa siis ei olegi vaimselt haige?Mina küll arvan, et Epul oli siis juba õigus ja järjest rohkem olen ma selles veendunud. :D

Helen ütles ...

Ma teen ettepaneku teha uus küsitlus: kui palju raha teenite? Variandid nt üle 2000 eur/k, 1000-2000, 500-1000, alla 500 eur/k. Siis saate näha, kuidas elab teie blogi lugejaskond. Need, kellelt te ande ootate.
See, et alla 2000 eur kuus pole mõtet tööle minna, on ... khm, kui see on tõsine arvamus, siis noh, ma ei teagi; kui see on provikatsioon, siis on see muidugi õnnestunud. Seda oskate üsna hästi, tõepoolest.

Mariia Antuanetta ütles ...

Aga kui kodus enam toitu pole, miks tesiis kohviksse ei lähe????
Seal on alati. Kilusuppi ja saiakesi.

Anonüümne ütles ...

Võid ka 10 000 oma unistuste piiriks seada, aga kui kohtutäitur kõik üle 200 arvelt arestib, siis mis hakkamasaamisest sa räägid? Või jälle must töö?

Mina elan Järvaal, kohe päris maal. Siin on inimesed tööl kohalikus puidufirmas, parketivabrikus, lautades (uskumatu, eks?!), majandis põllutöödel. Lisaks on paljudel omad pisitegemised (käsitöö, lastehoid, loomakasvatus (nii kari- kui lemmikloomad ja miniloomaaiad), kalakasvatus-püüdmine-müük, muidugi kauplyse-koolu-lasteaia-raamatukogu-side jm. tööd. Kohalik vallaleht paberkandjal ja netis ning Järvamaa Teataja pakuvad rakendust - tööd on. Virisejaid on ka, aga kus neid poleks?

Mina olen kohalikus lasteaias, teen lisatööna raamatupidamist. Mees käib iga päev pealinna tööle (100+ km).
Meil on samuti oma pisike lisa"äri" - teeme ja pakendame küttepuid. Vahel kui use ei jõua, siis käib üks külaotu abis saagimas pakendan ehk võrgutan enamasti mina. Olen oma tööosa välja arvutsnud - umbes 45 senti võrkkott. Päevas jaksan max 100 võrku laduda (emamasti siiski vähem, nii 70-80), siis on selg kange, aga kui vaba päev ja tellimusi palju, siis panen hoogsalt ja lisakopikas muudkui tiksub. Ma ei saa sellest kindlast "pean saama nii ja nii palju, muidu suren!" jamast aru: teie olete ju allapoole vaesuspiiri kerjused (kes uhkelt ennadt "ausateks" inimesteks peavad) - mis ulmesummasid te endale välja mõtlete? Kindlasti on see ju must raha, sest nagu eespool kirjutasin - sul, Inno, kaabitakse ju üle 200€ kõik maha. Arvad täisväärtuslikku pereelu elavat niisuguste sandisentidega?
Lihtsalt huvist küsin - kui pakuksin sulle puusaagimist-võrgutamist nt. 5€ tund - kas tuleksid? Ütleme nädalaks (öömajavõimalus)? Miskipärast on mul tunne, et ei tuleks, sest kindlasti ilmnevad mingid takustused ja - oi, kuidas ma selle võisin unustada?! - proua Irja ei saa ju üksi hakkama! Aga vot pereüritusest mina tööandjana pole ka huvitatud.
Seega jään siis meie tavaline sulane, kes muu hulgas ka niidab-trimmerdab ja korjab sõstraid (vist ainus aiatöö mida ma ei salli). Toimetab meie äraoleku ajal.

Vot nii elavad maakad - ikka töö ja armastus käsikäes��

Triin ütles ...

Mirjam, sa oled lisaks lasteaiaõpetaja kutsele ekspert vaimse tervise alal ka? Tore on sildistada?

Eestis on palju töötuid, ei tohiks üldse olla? Kui on hetkel selline olukord neil peres, siis las olla. Nad otsivad ju tööd, Töötukassas arvele võetud ju. Mida te, inimesed, hädaldate siin jälle? Ole õnnelikud, et te toidupangas käima ei pea. Kunagi ei tea, mis olukord endal võib tulla, nii et hea ju, et Toidupank olemas on.

Nad ei varasta ju toitu!

Küll nad leiavad ka meelepärase töö (jah, töö peab olema ka meelepärane), teisse see ju ei puutu!

Triin ütles ...

Ja veel. Soovitatakse talunikele appi minna jms. Mis te arvate, et see on nii lihtne? Et kohe talunik, põline rikas, võtab võõra endale kostile?

Triin ütles ...

Njäh, ikka ei saa kommnentaari muuta, et juurde kirjutada.

Mirjam Kala - ennast kiitmast ma ei väsi!

Anonüümne: "Ära tüütab see korduv sonimine". A miks sa käid siin siis? Pole ju kohustuslik. Nende blogi, ise teavad, millest kirjutavad (minu soovitus on lihtsalt teiste arvustamisest loobuda).

Kana Kaks ütles ...

Kuule, eluaeg on hooajatöödele lisatööjõudu palgatud. Mis siis nüüd teistmoodi on? Praegu käib kartulivõtt, küllap selle eest ka raha saab (või vähemalt kartulit)?

Kana Kaks ütles ...

Ja Triin, kas sa arvad, et siinu soovitusest teiste arvustamisest loobuda on Innol-Irjal sooja või külma? Nende meelest on see väga naljakas. Pane siia oma pilt, hakkavad kohe mõnitamiseg pihta, ehkki sa neid siin kangesti kaitsed.

Anonüümne ütles ...

Triinule.
Võta maaleht lahti ja näed ise, et otsitakse sulaseid.

Triin, kas Sa oled Innost sisse võetud?

Liispett

Mirjam Kala ütles ...

Muide Triin ma ju lihtsalt Inno enda sõnu kordasin. Tundub, et sa ei lugenud jälle kõike läbi. :D
See, mida sa kiitmise all mõtlesid oli vastus Horrose küsimusele.
Mulle ka tundub, et sa tõesti ei saa aru kudas perekond Tähismaad teistega käituvad ja muidugi ei muutu nad selles osas kunagi, aga kas neile paljudes asjades õigust anda ja korrutada, et see on nende elu ja blogi ei ole ikka päris õige. Isegi oma blogis pole õigus teisi nii maha teha kui ei teagi kas sellel on ikka ka tõepõhi all.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Olen antud blogi lugeja juba aastaid.Minule meeldib nii Irja kui Inno.Veel enam nende armsad nunnukad lapsed.Inimesed on nii kadedad ja oelad.Aga miks.Selleparast,et neil puudub selline vastastikune ilus suhe nagu Irjal oma Innoga ja Innol oma Irjaga.Kui Irja oleks oma prokuroriametis olnud ara ostetav nagu praegu enamik prokurore,siis ei tunneks nad ehk rahalist kitsikust aga kindlasti ei oleks ta enam see armas ,malbe Irja.Kadedad inimesed.

Anonüümne ütles ...

Minu meelest on siin küll asi malbusest kaugel ja ma ei usu, et keegi peale Irja endale sellist meest tahaks. Kus siin see ilus suhe on? Kirjatükid räägivad ju ise enda eest, et pole see elu midagi nii lill.Mina küll ei näe siin midagi kadestamisväärset. Iga päev täpselt üks ja seesama. Rutiin tapab ja varsti pole enam midagi järel. Raha pole, majandada ei oska ja nii see elukene veereb hommikust õhtuni ja enda stressi välja elamiseks kirutakse teiste elusid taga või eksnaist.

Anonüümne ütles ...

Vastus 11 33anonuumsusele.Koigepealt vabandan,et mu arvuti ei vota tapitahti ja seeparast kirjutan tapitahtedeta.Mis asja sa ajad ,Innot tahetakse isegi vaga,miks muidu seda Irjat taga kirutakse ja samuti Innot.Tema eks naine oli ju kunagi nii kiimas,et ei joudnud uhika tuppagi,kui tahtis ,et Inno seal ukse taga temaga ameleks.Aga ,et Inno ei taha enam kedagi peale Irjakese,siis see naiselik kadedus.Miks mehed ei kiru nende elusid.Las nad elavad siis oma meeldivat harjumusparast elusid ja muidugi naudivad nad koos oma laste tegemisi.Nende onnelikkus peitub nende pereelus .raha on muidugi vajalik elamiseks.Mina lahen homme ja annetan isiklikult nende armsatele lastele 100 eurot.Vot nii Te kadedad ja meeste puuduses virelevad naised.Ma ei saa avalikult oma nime kirjutada,siis hakkatakse mind samamoodi siunama ja klatsima.Aga usun kurjusesse ja ma ei taha saada needust kaela.Eks homme pangarvet vaadates Irja naeb,kes on nende pere fann.

Kana Kaks ütles ...

Kuhu sa lähed muidu annetama?

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

BLOGI ADMINISTRAATOR! EEMALDA SEE KOMMENTAAR KA IGAKS JUHUKS!

Anonüümne ütles ...

Ega häbeneda pole siin midagi, sellest ei taheta kirjutada aga lasteasjad on megakallid nagu siit videostki selgub, ei saa kõik omale neid lubada http://uudised.tv3.ee/eesti/uudis/2016/08/31/karm-tegelikkus-tasuta-asjade-turul-oli-kohal-sadu-peresid-et-vastu-talve-leida-midagi-selga-jalga-ja-lapsele-meelehead/


mulle jäi see suvine veetrass küll arusaamatuks, kus tallinnas sellised asjad on, et suvel on vesi ja talvel pole.
Kunagi oli ETVs saade Puutepunkt, mis suleti kuna polnud raha-see raha pandi spordiülekannete alla, see saade võiks jätkata tallinna tvs
http://www.vedur.ee/puutepunkt/

Anonüümne ütles ...

Aga selle?
BLOGI ADMINISTRAATOR! EEMALDA SEE KOMMENTAAR KA IGAKS JUHUKS!