neljapäev, 8. september 2016

Minu tänane ÜKT töö


Sai taas midagi ühiskondlikult kasulikku tehtud :)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tubli :)

Anonüümne ütles ...

Nii kole. Mis see on?

Anonüümne ütles ...

Pole paha...minu soovitus, Inno - hakka normaalseks, sebi endale Töötukassa kaudu mingid koolitused, whatever, keevitaja, ehitaja vms...ja keskendu sellele, mis teeb mehest Mehe - töötegemine ja rõõm tehtud tööst (palk muidugi lisaboonusena, usu mind, korralikud, oma tööd oskavad ja tundvad meistrimehed panevad 2000 ja enam EUR kuus puhtalt taskusse...),

ann ütles ...

Riiul toidupanga jaoks?

Inno ütles ...

Ma sõjaväes olin ehitaja ja kõik tööd on mul juba lapsepõlvest selged - ehitasin isaga koos maja, Tartu ja Rakvere majale panin ise elektri ning installeerisin vee- ja kanalisatsioonisüsteemid, aga praegu nõutakse iga töö tegemiseks paberit, kui tahad nö ametlikult teha. Paberi saamiseks tuleb omakorda koolitustel käia. Selleks, et koolitusi saada, peab olema vähe kauem töötu, nii umbes aasta. Selline kummaline surnud ring. ÜKT on ses mõttes hea, et seal saab kohe kõike teha, ei nõuta mingit paberit. :)

Ann ütles ...

Majja on paigaldatud ka keskküte ja uus elekter (Eesti Energia enda poolt, sel aastal).<----Inno 23.sept 2008 Mida on installida kanalka ja vee süsteemis?