kolmapäev, 21. september 2016

No mida te häbenete, eestlased???



On üks asi, millest ma eestlaste puhul kunagi aru ei saa ega hakka ka kunagi aru saama. See suur häbenemine. Häbitunne. Kogu aeg peab justkui olema millegi pärast häbi. Kui millegi pärast häbi ei ole, siis on justkui midagi puudu. Ja mida rohkem häbi on, seda parem. Kes kõige rohkem häbeneb, on kõige parem kodanik.

No mitä helvettiä? Miks teil on vaja kogu aeg kõike häbeneda, eestlased? Kui seksite, siis teki all. Mitte kellelegi ei tohi sellest iitsatada. Kuui kolki saate, siis vaikite. Pereasjad, tuleb häbeneda! Avalikus kohas imetada ei julge, sest paljas tiss võib kuskilt välja paista, ja siis on ju hirmus häbi.

On üldse asju, mida te ei häbene, eestlased?

Minu ema üks lemmikväljendeid oli: „Mina ei häbene midagi!” Ja ega ta häbenenudki. Soomlased ei häbene. Häbeneja põlgab ennast sisimas ja arvab, et kui ta hirmsasti häbeneb ja seda ka välja näitab, siis paistab teiste silmis väärikam. Täiesti jabur omadus - defineerida end läbi teiste silmade. Et oled see, mida sinust arvatakse.

No miks peab teiste arvamus mulle kriipsu võrragi korda minema? Mul suva, mida minust mõeldakse. Kriitika on ainult taustamüra. Mulle on oluline see, et ma ise endale meeldin. Okei, mehele võiksin ka meeldida ja lastele ka. Aga mingid suvajopskid? Suvajopskid võivad perse minna, teie arvamus mind ei huvita. Suksikaa kuuseen! 

Nii et häbenege vähem, kallid eestlased. Enese põlgamine ei ole tervisele kasulik - võite sellest saada maohaavad ja muud koledad hädad külge. Võtke ennast parem paljaks ja tantsige vihmas! Nautige elu täiel rinnal, mitte poolikult, vargsi, altkulmu!

Pilt: Soomlased, üks välja arvatud. Vasakult mu isa, mina ja ema ja mu vägev soomlasest Vanamamma, kes sündis Ingerimaal Murata külas.

34 kommentaari:

Alice ütles ...

Muidugi pole vaja häbeneda. :D Ikka seksige kenasti lastega koos ühes pisikeses toas ja las vaatavad pealt ning õpivad elu. Roosi läheb kooli või lasteaeda ja hea kogemusi vahetada. Lasteaias räägivad lapsed kogu aeg mida kodus teevad. Saavadki kõik targemaks.Anna mennä.

Krista ütles ...

Kas Irja ema on surnud, et kogu jutt tema kohta mineviku-vormis?

Irja ütles ...

Sa oled ikka paras pervert, Alice. Kui eestlaste häbenemist häbistada, siis hakkavad nad rõvedusi rääkima. Ega laste imetamine ja sellest rääkimine tähenda seda, et seksitakse laste nähes. Nii võib arvata ainult värdajuga inimene.

LPR ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
r sa ütles ...

Ingerimaal ja Karjalas harrastati "sukurutsausta" ekh verepilastust, see oli norm sellelle rahvusrühmale...

LPR ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Alice ütles ...

Sina kirjutad ju kogu aeg rõvedusi ja just sinu jutu peale saabki seda järeldada. Vaatasid ju ka koos vanematega Emmanuelli ja ma üldse ei imesta kui te laste nähes seksite. Ise kirjutasite, et lapsed üldse ei maga öösiti ja Juuli vajab ööpäevaringset hooldust.
Millest sa üldse järeldad, eestlased häbenevad? Kas sa oled mingi turuuuringu läbi viinud ja tead %?See, et avalikult ei ropendata on minu meelest hoopis intelligentsuse teema ja oled sa seksimise ajal seisnud teiste abielupaaride kõrval ja tead täpselt, et teki all ja pimedas või jagad oma kogemusi.

Irja ütles ...

No ma ei oska midagi muud teha kui naerda sinu kommentaari üle, Alice. See, et sa nõnda kirjutad, näitab ainult sinu enda rikutuse taset. Ilmselt sa ise seksid oma laste nähes. Ja pärast häbened seda.

LPR ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Alice ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
LPR ütles ...

Aga ma olen teie fänn kuskil aastast 2006. Miks selline Putinistlik kaadri puhastus äkki?

Alice ütles ...

Mul on suur 2 korruseline maja ja mu lastel on kõigil oma toad. Ma pole kunagi koos lastega elanud ühes toas.aga ma ei keela sul naerda, sest narrikuljused olete enda pähe juba ammu saanud ja teist kirjutatakse imelugusid. Ma pole veel ühtegi inimest kohanud kellele te meeldiksite. Just täna lugesin ühes blogis arutlust teie elu üle ja ma pean ütlema, et ma olin selle postitusega 100 % nõus.

Irja ütles ...

Blogipidajad jätavad endale õiguse endale mittemeeldivad kommentaarid eemaldada. Miks? Sest see on meie blogi. Ja mul ei ole selle pärast absoluutselt häbi :).

LPR ütles ...

Tegelikult on jube olla teie nahas. Te e tea kunagi kes on kes. Teile täiesti võhivõõrad inimesed teavad teist kõike ja teie ei tea kunagi kes mida teab, või arvab. Sedasi ei ole kerge elada. Aga eks kuulsus nõua ohvreid ja on seda väärt. Ega te muidu sellist head elu endile lubada saaks. See koik on seda väärt.

Alice ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Irja ütles ...

Alice, õnnetu inimene - noh, mis ma oskan kosta selle peale. Mul on sinust kahju. Päriselt. Sul on selgelt mingi väga tõsine probleem, kuna sa nii obsessiivselt meie blogis kommenteerid. Absoluutselt iga postituse all. Ma saaksin aru, kui sulle see blogi meeldiks, aga me ju ei meeldi sulle. Miks sa teed seda endale? Minul on huvitav sinuga vaielda, aga sinu perspektiivist ma aru ei saa. Et saad naerda? Aga see on ju naer läbi pisarate, su kommentaaridest kumab õelust ja pahatahtlikkust. Isegi meie laste suhtes. Ma arvan, et su elus on midagi väga-väga korrast ära ja sa peaksid otsima psühhiaatri abi. Päris tõsiselt.

Alice ütles ...

Võib-olla ma loengi seda ainult laste pärast, sest mul on süda ja hing ja mul on südamest kahju, et teie lapsed peavad selliste vanematega koos elama, aga kahjuks ei saa valida kuhu sa sünnid.
Minu pärast pole sul kindlasti vaja südant valutada. Minul on just selline elu nagu mulle meeldib. Mul on mu perekond, kindel sissetulek, homne päev on kindlustatud, mul on töö, mis mulle rõõmu teeb, mu mehe enda ehitatud maja ja mu südametunnistus on puhas.Meil pole ühtegi võlga ja ma ei pea häbenema, et ma siin ilmas elan. Teil pole selle kõrval mitte midagi.Olete loodrid, kurjategijad, riigivõlglased ja pole peaaegu enam kedagi kes teie üle ei naera.Kui teid juba koolis õppematerjalina kasutatakse, siis vähemalt nii palju on teist kasu. Vähemalt midagigi.

DiaRemedium Support ütles ...

Mina olen ryssa, no poolestsaadik, sest kasvasin üles Ida-Virumaal. Seega ei saa aru, mis kuradi rahvusevastane fashism siin käib?! Mine pigem perse, Irja, oma natsismiga!

Ann ütles ...

Suurel soomlasel on raske elu väikeses Eestis. Kainena küll nii lolli juttu ei saa ajada.

Inno ütles ...

Pole vaja erutuda. Alice on väljamõeldud tegelane, kelle taga peitub küüniline psühhopaat. Ma olen sellisega oma elus kokku puutunud. :)

Alice ütles ...

Muidugi Inno. Irja on juba 3 korda kustutanud selle kommeentaari, kus ma kirjutasin, et sind ju erutavad piima täis rinnad ja need on väga seksikad. Just nii sa alles mõni päev tagasi väitsid.Kasu on teie perest ka natuke, sest teie pere näite varal õpivad lapsed koolitundides.Vähemalt midagigi on teist kasu.
Mul on hea meel, et te elate Tallinnast nii kaugel ja tänaval teiega juhuslikult kokku sattuda oleks väga harv juhus, aga mind pole ju olemas nii, et polegi mõtet karta.
Ingridist sa pole tõesti juba tükk aega kirjutanud :D Kas igatsed jälle.

Aimot Viira ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kristi P ütles ...

Haridus intelligentsust ei anna, seda teavad kõik vist. Teie puhul ei anna ka vanus intelligentsust juurde, aina hullemaks. Reaalselt, saate aru, te olete ühiskonnaõpetuses ja paljudes loengutes näiteks :D Piinlikuks näiteks, kuidas haiged inimesed ise oma elu järjest rohkem ja rohkem ära rikuvad :D Äkki läheksite nüûd Soome? Saaksite teada mida soomlased teist arvama hakkavad kui tundma õpivad :D Karta on, otsekohesed nagu nad teie sönul
on, perse nad teid kiiremas korras saadavad :D

eijah ütles ...

Ah, Kristid ja Aliced ja teised. Mis neis kahest ikka hurjutada. Nad on omamoodi II Eesti. Ülikool pole neid karvavõrragi rikkunud ja nüüd nad elutsevad kui`s oskavad. No eriti ei oska, aga mida ikka teha. Kinos-teatris nad käia ei saa, sest kuhu sa kahe nii väikese juurest lähed. Rohketel piltidel pole neil ka ühtegi raamaturiiulit näha - II Eesti ju. Nii nad sudivadki kirjutada. Kas iseendast, sest on mõnus; tervislikust toitumisest ja tsöliaakiast, sest on moodne; poliitikutest, sest see annab üleolekutunde - nemad ju sellele tasemele pole veel sattunud.
Las nad olla.

Irja ütles ...

Raamatud on kastides, pole neid veel pärast Rakverest ära kolimist lahti pakkida jõudnud. Ainult mõned Roosi raamatud on riiulitel :). Aga küll me jõuame. Varsti läheb kolimiseks, ei ole mõtet enne kolida, kui uude elupaika jõuame. Muide, raamatud on ainsad, mis ma Rakvere majast kaasa võtsin, lisaks fotoalbumitele.

Irja ütles ...

Ei ole mõtet enne pakkida, tahtsin ma öelda :).

kat ütles ...

Eks mõnes mõttes on see häbi asi tõsi 😁. Mind paneb imestama, kui tihti meie riigijuhtidel oma rahva pärast häbi on. Kord on Ligil häbi, siis Ilvesel. Nagu mingi moeasi juba 😁. Mul on küll jumala suva, mida mingi poliitik kusagil ütleb või arvab.

Irja ütles ...

No vot täpselt. Võiks selle häbenemise ära lõpetada ja vaadata, mis siis juhtub :).

Kristi P ütles ...

Häbenemine on üks asju, mis eristab inimesi ahvidest. Teiega on selge kuhu poole kaldute. Meie ülejäänud soovime siiski inimrassiga sarnaneda ja seda uhkusega. Näita mulle ahvi, kes on teinud teaduslikke avastusi või kelle emotsionaalse intelligentsi tase on inimesega võrreldav. Didn't think so.

Kristi P ütles ...

PS. Meie siin ei räägi, et peaks häbenema oma rahvast vms. Räägime sellest, et peaks häbenema oma äärmist labasust, esteetilisuse igasugust puudumist, sõnalise filtri olematust, õelust teiste inimeste vastu, kes kuidagi ette jäävad, laiskust ja räpakust, varastamist ja igasuguse moraali puudumist. Mitte rahvast või ka veidikest paljast nahka oma kodu seinte vahel. Ärge dramatiseerige üle ja rääkige asjadest, mida keegi ettegi pole heitnud teile. Wtf, rahva häbenemist riigiisakeste poolt? Sellega pole teil mingit pistmist.

ann ütles ...

Ma mõtlengi tavaliselt nii, et kas see ja too inimene mingeid nõmedusi tehes endale ka meeldib. Mitte, et kas ta häbi pole, vaid just, et kas ta iseendale meeldib, tõesti, päriselt ka?

No näiteks kättemaksjad. Kättemaksmine tähendab reeglina mingite nõmeduste tegemist. Et kas tõesti inimene neid nõmedaid tegusid tehes siiralt meeldib endale? Või siis tegelikult ei meeldi, aga viha on muutunud nii juhtivaks jõuks, et ta lihtsalt ei saa enam rattast välja?

LPR ütles ...

Paadialune ka ei häbene. Ikka kirub ja sarjab valitsust, et tähtsam välja näha.

Sõstar ütles ...

Ahaa, nüüd lõpuks ma siis mõistan teid! Teil on häbi häbitunnet tunda!

Alice ütles ...

Näed sinu isa häbenes ka, et tal juukseid pole. Vaatasingi kogu aeg, et piltidel on selline naljakas juuksepahmakas peas, mis ei tundu üldse loomulik ja näed-häbeneski ja toppis endale neid tobedaid parukaid pähe, mis ta naljakaks tegid.misk ta häbenes siis ennast loomulikult näidata? Vello oli ju ka kiilakas juba päris varakult ja kuskil pole teda parukaga näha.Ilmselt ikka see kiilakus on geenidest.