teisipäev, 18. oktoober 2016

Eestlased, siin on midagi teile!

Otse pudelile kinnitatav klaas, väljavõte Daily Maili veebist.

Eestlased on ühed maailma suurimad joodikud. Siin on midagi neile: otse pudelile kinnitatav klaas. Pildi peal on tegemist küll veiniklaasiga, aga ma arvan, et sama saab teha viina- või õlleklaasiga. Klaasist on mugavam juua kui otse pudelist ja ühtlasi jääb ära tüütu klaasi valamise protseduur.

55 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kes siis sina, Inno, oled? Mitte-eestlane-ülbik!!!

Inno ütles ...

Ma pole päris 100% eestlane, sest ma ei joo. :)

Anonüümne ütles ...

No siis sa oledki alkohooliku geeniga- ei oska piiri pidada! Ega eksalkohoolik, kes joomise on lõpetanud, pole mingi tore tegeleane. See kogu maailmaga vastandumine ja kurjus on just eksalkohoolikutele omane!

Anonüümne ütles ...

Tal jah põhisugulased Timmi lautades ...

Marina ütles ...

Sa ise olid ju kõva joodik. Ega's paar kainet aastat sind sellest pahest veel terveks ei tee.

Anonüümne ütles ...

Inno sina armastad ju rinnapiima ja mõningal määral sarnanebki Irja tiss pildil kujutatud anumaga.

Anonüümne ütles ...

Sellisest teemast innustuda oskab ainult alkohoolik. Enamuse inimestest (sealhulgas ka eestlastest) jätab see teema täiesti külmaks. Ja alkohoolikuks, Inno, jääd sa paraku igaveseks. Momendil oled lihtsalt alkohoolik, kes ei joo, aga kui su elus peaks mingi kriis tulema, küll siis jälle põhjuse leiad. Alkohooliku jooned kumavad sinu päris paljudest postitustest (kasvõi see, et sa sõprades ainult joomakaaslasi näed), kahju kohe.

Inno ütles ...

Ma tegelt heameelega teen vahetevahel mõne klaasi veini või õlut. Aga jooma paneb, alkohoolikuks muudab äng, depressioon.

Marina ütles ...

No siis on sul ju oht olemas kogu aeg jälle jooma hakata. Hetkel pole ilmselt raha lihtsalt, see hoiab tagasi natuke.

Inno ütles ...

Marina, sa peaks enda kogemusest hästi teadma, et alkohoolikut rahapuudus küll kinni ei hoia. :)

naine ütles ...

Marina, kuidas tänane öö möödus, said taha?

naine ütles ...

Ma mõtlen, et kas mehe riista said tunda? Tundud jõle tusane jälle

Võrukas ütles ...

Inno igavene Võru kael. Tulid sealt teleka tagant ära ja nüüd kommenteerid naisena. Petsid irjakese ka ära. Eile olid Alice Nõmmelt, aga täna jälle naine. Heal jotal ikka palju nimesid.
Ühest asjast ei saa ma hästi aru. Kirjutad, et ei joo üldse, aga tegelt heameelega teed vahetevahel mõne klaasi veini või õlut. Kuidas sellest küll aru saada.
Naine ja Alice nõmmelt igaks juhuks ütlen, et kepiga on kõik korras. :D

Marina ütles ...

Inno, joo vähem. Sa ei tea enam ise ka, kellena sa esined või millest räägid. Mitte muffigi ei saa aru.

Anonüümne ütles ...

Kui ta jooks, saaks homseks kaineks. Aga ta on homme ju samasugune ...

Anonüümne ütles ...

Marina ja Võrukas võiksid üksteisele mõnu pakkuda :D

Võrukas ütles ...

Ei tea miks? Pole lesbiliste kalduvustega ja üldse ei arva, et see peaks elus esmatähtis olema. Pealegi olen ma frigiidne :D
Inno sa unustasid olulisele küsimusele vastamata.
Ei joo üldse, aga tegelt heameelega teen vahetevahel mõne klaasi veini või õlut. Kuidas sellest peab nüüd aru saama? Tee inimesele selgeks. Mitte ei saa aru.

Marina ütles ...

Tänan küsimast, mees toppis mulle auku nagu kalkunit topitakse

Anonüümne ütles ...

Ups, Inno-Kes-Esineb-Marinana, miline mees, Priimägi või?

Marina (see päris-) ütles ...

Inno, sa oled labane. Mine ela oma fantaasiaid Irja ja selle teise naise peal välja, kui muudmoodi olla ei suuda.

Irja ütles ...

Marina, äkki sa oled edaspidi Marina1?

Võrukas ütles ...

Miks Marina peaks oma nime muutma? Inno võiks ikka enda nime alt roppusi kirjutada. Niikuinii on tema käekiri äratuntav.

Marina ütles ...

Ei aitäh, Irja. Ma ikka loodan, et Inno julgeb edaspidi omaenda nime alt ropendada. Mis sa muidu leiad selles roppsuu-röökuris, Irja?

Marina-Võrukas-Alice-jamuud ütles ...

Võrukas ja Marina võiksid 69 teha, ehk see hakkab meeldima ja rahustab pisut närve

Anonüümne ütles ...

Igapäevane komöödia nurk :D hea, et see blogi on :) Nb!Ärge süüdistage Innot ja Irjat koguaeg, see olen kõigest mina :D

Võrukas ütles ...

Tere Inno. Kas jänes on püksis või hoopis rusikas?

Räme Paks ütles ...

Ma kujutan ette, kuidas Tühismaad praegu voodis, vatsad vappumas, oma infantiilset naeru pugistavad.Ja mul tuleb okse peale.

Võrukas ütles ...

Hea vähemalt, et pilte ai pane. Oot, oot keegi kuskil jagas kunagi oksekotte. Praegu oleks tõesti vaja. :P

Anonüümne ütles ...

Räme Paks, uuri, ehk Võrukas ja Marina on nõus su pragu limpsima? Võibolla saate Alice juures hullata

Võrukas ütles ...

Inno kas sa unustasid juba ära. Mulle ei lähe naised peale ja pealegi olen ma frigiidne, aga sinuga koos Priimäge võiks küll pisut ahistada. Tal on nii armas naeratus.
Aga mida me sinu Võru silmarõõmule ütleme. Irja saab aru, et ta ei saa ilma sinuta hakkama ja annab su kõrvalhüpped andeks, aga selle uue tibiga pole nii lihtne. Mis sest, et ta on kole nagu vares, aga selle eest väga püss.

Räme Paks ütles ...

Mis krdi pragu? Pasunasse tahad saada, mees?

Anonüümne ütles ...

Mis on Räme Paks, vutt vutt higist pragu küürima. Kohe läheb vanamuttidega peoks :D

Anonüümne ütles ...

Võrukas, kas oled Innosse armunud?

Räme Paks ütles ...

Mis, vanamutid? Irja ei pidand tulema ju? Siis ma panen küll vutt-vutt teises suunas leekima, võeh!

Võrukas ütles ...

Inno kas sinu hambad on pestud peale Priimäega hullamist? Mul läks meelest ära kas ta noku oli see hästi suur või hirmus pisike?

Räme Paks ütles ...

Mis küsimus, absoluutselt kõik naised on sellesse rasvamakku armunud!

Räme Paks ütles ...

Inno on siis pede ka veel? Naised! Lennake peale! Ega biseksuaali tihti ei saa!

Anonüümne ütles ...

Võrukas, noku on poistel. Munn meestel. Laenake oksekotti

Anonüümne ütles ...

Aplaus kõikidele kommenteerijatele. Tahaks Teile öelda, et te olete ikka erilised lollpead, kui ei saa aru, et üks lugeja(mina ja ei ole Inno- Irja) kirjutan neid kommentaare siia. Miks küsite? Et ikka sellepäradt, et Teid ärritada, ning tuleb välja, et õnnestub :D

Võrukas ütles ...

Ei Inno ma ei ole sinusse armunud? Sa küsid seda viimasel ajal juba kõigilt. Igav hakkab. Kus on see huvitav ja sisukas blogi?

Võrukas ütles ...

Kus sa siin ärritunud kommentaatoreid küll näed? See pidi Inno huumorinurk olema. Peategelane ikka Inno ja kuidas ta siis muidu neid klikke saab.

Anonüümne ütles ...

Tsiteerime surematuid klassikuid aka Inno Priimäge, ptüi, Tähismaad (karsket, heteroseksuaalset, truud, alkot mittepruukivat kahe lapse - üks neist puudega -isa), see julgustab ehk tema ükt-kaaslasi kapist välja tulema ja kurnavaid tööpäevi pulgakommiga vürtsitama:

Kindlasti on homo Linnar Priimägi, kes avalikult flirdib naistega, aga tegelikult laseb endal homobaaris meestel suhu võtta. Kust ma seda tean?! Ma olen tal suhu võtnud, kurat võtaks. See juhtus mõned head aastad tagasi, kui ma olin avalikult tore pereisa ja vinge uudistekütt, aga selja taga õnnetu petetud mees oma probleemidega, kes käis pidudel, tarbis ohtralt alkoholi, flirtis nii naiste kui meestega. Ja ühel õhtupoolikul, või pigem öösel sattusin Angeli klubisse, kus tarbisin ohtralt alkoholi. Tantsisin juba eri meestega, ja hakkasin meeldima ühele välismaalasele, samuti mehele siis. Ja siis kargas kuskilt välja Linnar Priimägi ning tiris mu kuhugi pimedasse tagaruumi, ajas omal püksid maha ja lasi mul suhu võtta. Kes ei usu, võin kinnitada, et Priimäe kõvastnud peenis on peenike nagu pliiats, otsast terav.

(mina ja ei ole Inno- Irja) ütles ...

(mina ja ei ole Inno- Irja) kirjutan neid kommentaare siia, sest olen eriline lollpea. Plaksutage nüüd kõik mulle, sest ma olen väga, väga Innosse armunud ja tahan teid ärritada.

Räme Paks ütles ...

Aga kulla anonüümne, miks sa kirjutad selliseid kommentaare siia? Kas sa oled see Inno uus naine? Tema võiks olla ainus, kes Innot "kurjade kommentaatorite" käest päästa tahab. No ja kui naine on hambutu alkašš, siis muidugi ainult roppused tema suust ka pudenevad.

Anonüümne ütles ...

Soovitan teil kõigil kokku saada, nt Alice Nõmme majas, kutsuge Priimägi ka ja korraldage orgia. Munnid vitud läikima ja minekut

Irja, see pildiga ütles ...

Mine perse, anonüümne!

Võrukas ütles ...

Miks mitte Inno hoopis sinu hubases pugerikus? Alice pole midagi öelnud ja vaevalt ta sind oma koju tahabki. Hakkad veel tema mehele rusikat püksi toppima.

Anonüümne ütles ...

Räme Paks, lihtsalt pulli pärast kirjutan, meeldib, nii nagu teilegi siin :D

Räme Paks ütles ...

Sa tundud olevat selle blogi omanike teisik. Pole just tore, mis?

Anonüümne ütles ...

Alice kindlasti ootab, koos lasteaia õpetajatega, persed urvakil :D

Võrukas ütles ...

Lehm miks sul pärg peas on? Pulli pärast. Me oleme kõik siin pulli pärast Innukene.

Anonüümne ütles ...

Innole ei meeldi lasteaia õpetajad, talle meeldiksid kindlasti lapsed.

Räme Paks ütles ...

Tunnistan ülesse, et olen Inno sugulane ja Irjasse armunud

Võrukas ütles ...

Ma pole ammu saanud, aga kui saaks valida võtaks väikse tillu

Võrukas ütles ...

Näe Innukene kommentaarib juba võruka nime alt ka. Innu s aoled ikka väga tubli ja jõuad kõike,aga sulle meeldivad ju sellised terava otsaga pliiatsid nagu Priimäel.