pühapäev, 2. oktoober 2016

Leidke pildilt Roosi!


Irja küsis seda pilti vaadates, kus on Roosi?

30 kommentaari:

Räme Paks ütles ...

Kas see on teie meelest vahva pilt? "Üheaastane" jalgupidi kapil, kust ta võib iga hetk oma ajud põrandale kukkuda, puudega laps mingi arusaamatu pusaga sahmimas (kilekott?) ja lihav ema rõvedas paljastavas poosis keset võidunud voodit netis naisteajakirju lugemas? Ja oh seda räppa ja mustust! Tore pilt?!?

Anonüümne ütles ...

Minu meelest pole see üldsegi uhkustamist vääriv pilt. Mina ei julgekski sellist suurele ringile vaatamiseks panna. Laps on roninud telakalauale ja ema loeb rahulikult. See näitabki nüüd just seda, et te ei õpeta oma lapsi. Peaaegu 2 aastane peaks juba ikka tedma, mida tohiks teha ja mida mitte. Kui ükskord lasteaeda läheb, siis on ilmselt nagu pöörane. Ühtegi reeglit pole.

Anonüümne ütles ...

Kas need on nüüd need Irjale looduse poolt antud reielihased? Very good.

Anonüümne ütles ...

Ma telefoniga üritasin zoomida, aga kas Irja jalad on tõesti nii lokkavalt karvased, kui pilt näitab??? ��

Anonüümne ütles ...

Need on ta kaenlaalused karvad, mis varbaotsteni ulatuvad ja looduse poolt antu ei kuulu likvideerimisele.

Irja ütles ...

Mina ka lapsena ronisin väga palju, jooksin treppidest üles-alla, püherdasin poriloikudes, hüppasin voodi peal jne. Minu isa vaatas seda samuti rahuliku, sundimatu naeratusega pealt. Kasvatan Roosit oma isa kasvatusmeetodeid silmas pidades. Loomulikult jälgin teda kogu aeg, aga asjatuid keelde vajalikuks ei pea. Ma olen ka varem kirjutanud, et olen vabakasvatuse poolt. Laps ei pea midagi sööma, mida ta süüa ei taha. Magama läheb siis, kui tunneb, et tahab magama minna jne. Vanem peab olema oma lapse jaoks ALATI, kui too teda vajab, aga keelama ainult siis, kui see tõesti vajalik on (á la tikkudega mängimine).

Irja ütles ...

Ma olen väga meelitatud, et te mu jalgu lausa zoomite :).

Anonüümne ütles ...

...aga sa ju saad aru ise ometigi, et sinu isa pani kasvatusega mööda ja tahad nüüd seda oma laste peal uuesti proovida. Magama minekuks peaks lastel ikkagi kindlad kellaajad olema mitte siis kui ise tahavad.
Praegust situatsiooni arvestades kui sa ninapidi arvutis oled ja Roosi on sinust tükk maad eemal tv laual. Ainult 1 sekund ja ta võib sealt pea ees alla sadada. Kus see ema alati lapse jaoks olemas siis on?

Anonüümne ütles ...

No sina, Irja, hakkasid ju alles 2-aastaselt käima. Kuidas sa said mööda puid turnids ja treppidest joosta Roosi vanuses?

Anonüümne ütles ...

Su isa kasvatusmeetodite tulemuseks oled sina, Irja. Kas sa tõesti tahad Roosile sama saatust?

Irja ütles ...

Mina ei arva, et mu isa mööda pani, aga jätan teile vabaduse nii arvata :).

Anonüümne ütles ...

Mis sul üle jääbki, meil ju sõnavabadus. Mina olen õnnelik, et mu vanemad mind teisiti kasvatasid :)

Anonüümne ütles ...

Jälle see ülestegemata voodi! Päris kole ju, kas pole, Irja?

Anonüümne ütles ...

Jäle, kui naine, seda enam kahe (neist üks raske puudega) ema lesib segipüherdatud voodis linade vahel - ja veel kleidiga. Või on armas aastatevanune mustvalge jõudnud lõpuks öösärgi staatusesse? Nojah, Savisaare 2000 eest sai ju paar uut ostetud. Ma küll ei kujuta ette, millised kombed ja harjumused saab sellisest kodust kaasa Roosi. Jätkab otseloomulikult sama mustrit mis ta "tugevate reielihastega" kasimatu ema. Tundub, et kui Irja isakene talle piiritut vabadust - sh vabandust mitte enda järelt koristada - lubas, ju siis oli see palujukirutud ingeri ema majas see, kes mingitki korda hoida püüdis, siin avaldatud Irja lapsepõlvepiltide peal ei tundugi Rakvere elamine selline seapesa, aga võib-olla lükati suurem sodi pildi tegemise ajaks lihtsalt voodi alla kokku. Oh ma juba ette tunnen kaasa kasvatajatele, kui Roosi imekombel peaks kunagi lasteaeda pandama, sest otseloomulikult leiavad papa-mamma Tähismaad, et nende tupsununnukene peab saama teha mis tahab, sööma siis kui isu on ja nõudma just seda toitu, mis parasjagu pähe tuleb... rääkimata siis veel koolist, kus nagunii mingil jõledal põhjusel hakatakse lapsukese "vaba arengut" piirama. Ilmselgelt oleks kõigile parem, kui te oma järeltulijaid võimalikult kaua tissi otsas ja kärus kinni hoiaks, õpetust annaks just nii paölju kui ise tahate (loomulikult kodus!), aga kahjuks teie unelmate maal Soomes seda kõike viljelda ei saa, sest sealon kurjad lastekaitsjad, kes sevad isii-emem heaolust kõrgemale laste oma.

Anonüümne ütles ...

Teistmoodi, aga mind ei häiri miski, mul on üldse siiralt ükskõik kuidas keegi elab, sest ma nii rahul endaga, minuarust on vahva, et inimesed on erinevad ja elavad erinevalt. Aeg mil igas kodus oli Vana Toomasega laualamp ning igal lapsel pioneerirätt on ju möödas, jäänud on aga eestlaste puue nõuda endiselt, et kõik oleksid ühesugused ning just nende stampidele vastavad. Igav on nii Eestis kuulge.

Avatar

Anonüümne ütles ...

Isa kasvatas sind sellepärast sedasi, et ta oli sinu sündides juba eaks mees. Lamaski voodil ja luges või istus kohvitassi taga, sest tal polnud enam sama palju energiat ringi joosta kui siis kui ta oli noorem. Sina ju veel oma ise vanune ei ole.

Ann ütles ...

Sama kleit pidudel, linnas ja nüüd ka voodis.

Anonüümne ütles ...

elasin tudengina samasuguses korteris. Yksi! Ja ikka oli kitsas. teil on suures toas voodi laiali- kuidas lapsed normaalselt mängida siis saavad??
Õudne on vaadata kuidas teine Eesti elab!

Anonüümne ütles ...

On vabakasvatus ja on kasvatamatus. Teil see viimane.

Anonüümne ütles ...

Esmapilgul näen angelmanni-Irjat reied rõukus lösutamas.

Anonüümne ütles ...

Kuule Ällu, tõmba uttu siit, pidid eemal olema ju. Kaua sa jaksad kräunuda nagu kepinäljas kõuts.

Anonüümne ütles ...

Issand, sind, anonüümne, erutavad need valged reied ilmselt? Mis see Alice siia puutub? Sina vaata reisi ja tee mis vaja.

Irja ütles ...

Alice on arvamusliider, loomulikult huvitavad tema arvamused meid :)

Anonüümne ütles ...

Irja, mulle meeldib Teie blogi. Hea huumor :D

Anonüümne ütles ...

Hea huumor on see ka jah, et kui Innu varem oma nime alt kommentaatoreid kepinäljasteks ja koledateks üksikemadeks sõimas, siis nüüd ta moondub enne anonüümseks ja siis plõksib. Jube vahva, eks?

Anonüümne ütles ...

Irja läheb järjest paksemaks ja paksemaks, no vaadake seda pilti! Ei imesta, et inno teisi naisi vaatab ja WC-s ennast rahuldama peab :/

Anonüümne ütles ...

Meeldib sulle või mitte siis mina ei ole Innu :)

Anonüümne ütles ...

Ei, sa ei meeldi mulle, Innu! Vastupidi. Jälestan.

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldivad Irja looduse poolt antud treenitud reielihased.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.