pühapäev, 23. oktoober 2016

Miks minnakse Soome elama? Kas kõik on mugavuspagulased?

Ühes portaalis oli huvitav küsimus püstitatud, miks minnakse Eestist elama Soome. Kas tõesti vaid mugavusest?

Selgub, et nii lihtne see asi siiski pole ja põhjuseid on palju. Paljud, eriti Kagu-Eestist lähevad siiski palga pärast. Et kui juba minna kuhugi, siis mitte Tallinna, vaid Soome.

Siin on mõned vastused küsimusele, miks lahkusite Eestist:

Mina lahkusin sellepärast, et palka ei maksta Eestis, ei tunne inimesena ennast, siin ma tunnen. Ma ei pea lugema sente, et ellu jääda.

Mina lahkusin Soome sellepärast et siin on pudrumäed ja piimajõed :P

Pole Eestis palk kehv kunagi olnud, vaid elu viis millegi pärast algul Rootsi ja seejärel Soome!

Mina tulin Soome vahetult peale rasket lahkuminekut, oli vaja "kliimat" vahetada, mitte raha pärast. Tulin mõttega, et ajutiselt. Aga pole pikemat, kui ajutine... Lapsega polnud enam nii lihtne teatud põhjustel tagasi "hüpata" Nüüd juba 15a siin ja Eestisse ei oska enam kuidagi end tagasi mõelda, kuigi hing on kodumaal siiani. Pealegi laps, kuigi nüüd täiskasvanuks saanud, jääks ju siia.

Mina olin peale keskkooli aasta Soomes lapsehoidja ja juba siis tundsin, et siin on minu "koht". Peale kõrgkooli tulin lapsega mehele järgi, sest 1) mulle meeldib siin,2) mees käis tööl Soomes ja laps on meil nii issikas ning iga kord kui issi jälle tööle läks, jäi laps haigeks 3) lapsele on siin suuremad võimalused kui meil Eestis oli.

Lahkusin, et perele pakkuda inimväärset elu. Tulime koos perega. Et elada natukenegi paremini, et ei peaks igat senti veeretama ja mõtlema kas anda ära või mitte. Siin saab rahulikult hakkama palgast palgani ka peale seda kui maksud makstud. Ja elu siin rahulikum. Eks hing ikka kodumaal. Aga kui mõtlen mis sinna maha jäi, siis tagasi ei soovi just elukvaliteedi pärast.

Ise tulin ka ajutiselt aga nähes kuidas Eesti riik hoolib oma rahvast peale seda ei olnud väga huvi tagasi minna/tulla.

Pakuti tööd, olin just Iirimaalt Eesti tulnud. Sai Soomes elatud viis aastat aga kuna sündis laps siis tundsin, et Eestis on lapsel parem üles kasvada. Ostsime oma kodu ja kolisimegi tagasi maale elama 🙂

Elada tuleb seal kus sind parasjagu vajatakse ja töötada seal kus tööd sinu jaoks on! ‪Eestis see vilets töö elu ammendas minu jaoks ennast ja ongi kõik. Läksin siis Soome, kus palgaga tõmbasid eestlased p**** lohku ja tulin saba jalge vahel Tartu tagasi.

Abiellusin soomlasega Eestis ja elasime Eestis. Äkki tekkis tal soov kodumaale naasta. Ootasin oma elamisluba Eestis aasta ja siis kolisin lapsega järele.

Eestist ei lahkunud ma mitte sellepärast, et kuskil mujal oleks pudrumäed, aga tõesti saab siin hetkel paremini hakkama finantsiliselt kui Eestis...täpsemini öeldes Pärnus kus tööd teed mitme eest ja palka saad poole mehe eest!

2007 läksin Soome tööle, majanduslikel põhjustel. Kuus aastat elasin ja töötasin seal, rohkem ei suutnud, koduigatsus muutus liiga suureks.. tulin Eestisse tagasi. Pool aastat elasin Tallinnas, kõik oli ilus ja tore, kodumaa õhk tegi rinna rõõmsaks, hing lausa laulis sees, aga.... säästud said otsa ja müüja palgast kah suuremat abi ei olnud. Polnud midagi parata, pakkisin oma kompsud kokku ja kobisin Soome tagasi.

Polnud võimalik elada. Näljasurm seisis silme ees. Nii lihtne see ongi! Aga tegelt kogu raamatu lugu.

Kolisime Soome selle aasta algul ja põhjuseks normaalselt ära elamine 8 tunni tööga. Lapsed õnnelikud ja pereelu rahulik. Olime Eestis mehega keskastme juhid ja kui sul on peres väiksed lapsed siis on kogu aeg kopikate lugemine. Kaua sa ikka jaksad elada nii kui ei saa lastele pakkuda inimväärset elu iseendast rääkimata.

Tulin, kuna elukaaslane juba elas ja töötas Soomes.

Tulin kaheks nädalaks tööle ja hakkas meeldima nyyd juba 7 aastat siin ja õnnelikult abielus.

Eesti ...lollide maa...Buratino oma. Juba pikka aega ära... Korra aastas käin j ja imestan ..et seal veel olijad ....peale riiete....Rõivaste

Tulin ära, sest ei suutnud enam. Ei saanud endale mitte midagi lubada peale üüri ja arvete maksmise. Nüüd saan riideid osta, süüa ja vahel kodus ka käia. Eestis ei saanud lubada Saaremaale minekut.

Eestis teenisin kuus 550 euri millest korteri üür läks 450.... ela ja ole 100 euriga???

Närvilise ühiskonna, palga ja vastikute ülemuste pärast. Eesti tööandja mõtleb, et on jumal ja töötajad on orjad.

Ei tea millest see tuleneb, kuid need samad inimesed kes on olnud töölisena kuskil Eesti firmas ja näinud seda sandikopikate veeretamist. Unustavad kõik hoobilt kui hakkavad ettevõtjateks ja palkama omale tööjõudu. Kindlasti pole kõik sellised, aga valdav osa Eesti ettevõtjatest on ise kuidagi alustanud tööd tehes ja nüüd tööandjana käituvad töölistega nagu orjadega! Minul on vedanud Eestis töötades tööandjaga, aga kahjuks paljud peavad oma töötasu kauplema ja paluma!

Tulin Soome, sest mingi tõmme on mul siia alati olnud ja soome keel ja soomlased tundusid väga hingelähedased, sest juba nõuka-ajal oli mu vanematel tuttavad pered Soomes, kes olid igati toredad inimesed ja aitasid niipalju kui said. Saatus tahtis nii, et kui mul oli kopp juba kaua ees 11 aastat oldud Eesti firmas, kus elasin tõesti, et enne palgapäeva jagasin järelejäänud raha nädalapäevade peale ära, milles tuli vahel 2€ päev, siis helistati mulle CV-keskusest ja pakuti tööd Soome. Kahe käega haarasin kinni ja nagu taevakingitus sain tuttavaks neti kaudu ka oma praeguse soomlasest elukaaslasega, kellega jagame siin argielu rahulikult ja saame ka omale reisifännidena reise lubada, Eestis mul sellist võimalust poleks tulnud. Olen saatusele või kellegile-millegile kõrgemale seal väga tänulik! Aga Eestit ma ei unusta, olen ja jään eestlaseks alati! Õnneks ei ole kaugel.

Algul puhkama peale lahutust ja nii ta läks....:-):-(

Eestis, maakohas, ei ole võimalik elada ja lapsel areneda. Töökohti ei jätku, bussiliinid pea olematud, kõik kaob kuidagi, seisva tiigi tunne.

Eesti palk keskmiselt kätte 550euri, 500 euri iga kuised maksud. Elatusraha 50euri 4 inimese peale. Nüüd Soomes olenevalt kuust 2000-2700euri, elatusraha sellest 700-1400 euri. Kas olen rahul, jah olen. Kas olen õnnelik, ei ole. Eestis elades töötas kogu aeg ellujäämis instinkt, Soomes enese täiendamis ja harimis instinkt. Peremudel on lõhki aetud, lapsed ja vanemad kannatavad. Maailm kujuneb nii, nagu liidrid selle eesotsas. NB: Enne oli elu hea (krooni aeg), kui tuli euro siis läks jamaks. Kui oleks keegi öelnud, et piiride avanemise puhul ja ühise raha käibele võtt, hävitab ühiskonda, poleks lapsigi teinud siia hullumajja. Eesti tuleks tagasi, kui riik annab omadele ka samavõrdseid õigusi kui neile, keda tuuakse Eesti Ettevõttesse (Eesti Vabariiki). Siis võib edasi rügada 550euri eest. Jõudu

Oleneb valdkonnas kus töötada. Koristajad jah alla 2000 euri, ehitajad - mina abimees saan 160h küll kätte 2000euri ja kui teen ületunde ehk kuus 200-230h siis tuleb 2700euri. Eestis tegin kuni 200h kuus. See on minu kogemus. Igal ühel oma kogemus ja nägemus.

Ma täitsin lihtsalt oma lapsepõlveunistuse.

Jah, õnnelik ma pole, aga vähemalt tunnen, et ma töötan ja saan selle eest väärilist palka.

175 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Õige ajakirjanik ei kirjuta, et ühes portaalis oli, vaid paneb täpse viite. Praegu on see vargus- teise autori teksti vargus.

Inno ütles ...

Et saaksid oma sitaseid näpujälgi sinna ka vedada või? Söö sitta!

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Ossaperse, kuhu nüüd siis "siin blogis ei ropendata!"-füürer jääb?
Kui vargust varguseks nimetada, siis serveeritakse kohvikus sitta?

Inno ütles ...

Irja, ma saatsin sulle viite privaatmeilis. :)

Anonüümne ütles ...

Sitast oled sa võetud ja sitaks pead sa saama. Aamen

Anonüümne ütles ...

Pole siin midagi privaatselt. Kohvikulised tagavad ka lugeda. Sitta süüa ei taha.Tahame teatrit ja kloune.

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Võrukas ütles ...

Irja ae, kus sa oled jälle oma tulekustutiga. Kohvik põleb :D jäid Innoga sinna kauaks lobisema privaatselt. Salajutt läheb haisema. Sitta juba pakutakse.

kana3 ütles ...

Jah ainult privaatselt saadame salajase meili teel perse.

Anonüümne ütles ...

Inno nägi viirastust koleda ja hirmuäratava Inksu näol ja nüüd on kõht lahti. Pakub seda juba kohvikus kõigile.

Anonüümne ütles ...

Nii, Inno ropendab ja solvab. Miks tema kommnetaari ei eemaldata?
Aga mina pöördun nüüd juristist Irja poole ja küsin uuesti. Ei sildista, ei ropenda, ei halvusta lapsi, vaid konstanteerin fakti ning lihtaslt tunnen huvi, miks allikale ei viidata.

Õige ajakirjanik ei kirjuta, et ühes portaalis oli, vaid paneb täpse viite. Praegu on see vargus- teise autori teksti vargus.

Aliceroos727 ütles ...

Sa püha perse mis siin vahepeal on juhtunud? :D Täitsa kinuks läinud. Midagi täiesti uut. Isegi reeglid kohvikusse pandud, mis kõigile ei laienegi. Aukülalised ja omanikud on pühad ja puutumatud.
Ja mina arvasin, et siin ei muutu mitte midagi ja ei olegi mõtet eriti lugeda.

Anonüümne ütles ...

Kohe näha, et Inno on esimese anoga vanad sõbrad juba pikemat aega. Nii nummi tõesti. Nagu keele oleks alla neelanud. Nüüd suhtleb ainult privaatselt.

Inno ütles ...

18:31 anole: allikas on internet

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Sellist allikat nagu internet pole olemas. Ajakirjanikuna peaksite teadma, et korrektne viitamine on elementaarne. Autoriõigusest lähtumine kuulub iga tõelise ajakirjaniku eetikakoodeksi juurde. Miks on nii raske viite lisamine. Kas ongi olemas tegelikku viidet?

Anonüümne ütles ...

Mis te igisete, te ei kujuta ettegi, kui palju vaeva Innokene nägi, et väidetavalt "portaalist" kopitud tekst vähemalt korraliku spelleriga üle käidud saaks!
Nii mitu rida ja nii väge vigu!
Tubli Inno, võta küpsist. Või putru.

Anonüümne ütles ...

Irja, ootan ikka veel õiglast kohtlemist ja mind halvustava Inno kommentaari eemaldamist.

Anonüümne ütles ...

Mine nuta ema tissi otsas

Anonüümne ütles ...

Inno kas sinu õhtune rinnapiima norm on juba joodud?

Ann ütles ...

Need on Inno enda kirjutatud. Miks muidu ärrtitus. Mina ei või kasutada laisk ja petis, tema võib aga sitta sööma kutsuda.

Anonüümne ütles ...

Sa pühalehm Alice kobi oma ideaalsesse ellu tagasi, mitte ära luusi siin ringi nagu pidalitõbine 24/7. Sul pidavat oma elu ju olema, see päris, mida teistel pole ju.Kas on eetiline, et õpetaja kasutab vägevat sõna?

Irja ütles ...

Sõna "sitt" on lubatud, konsulteerige reegleid. Samuti: kurat, perse, raisk jms.

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Sa kuradi sitane perse, raisk! Kohviku menüü koosneb nüüd puhtast sitast!

Irja ütles ...

Palun pidada sõnade "sitt" ja "perse" kasutamisega piiri, muidu keelan need ka ära :).

Aliceroos727 ütles ...

Mis sinul küll minuga asja? Kust sina tead, et ma 24/7 siin olen? Muide ma pole 2 päeva siin olnud ja just jõudsin natuke aega tagasi. Ilmselt tundsidki minust juba puudust.
Siin võib kasutada sõna "perse" nagu ma just äsja lugesin ja ma ka õpin kohvikust.:D Küsiks nüüd sinu moodi, et miks nii pahuras tujus? Kas mees ei pööra sulle piisavalt tähelepanu? Sina ju liigitad nii inimesi. Miks sa siis nii närviline ja kuri oled? Ole rahulik. Lapsed teavad seda sõna ka juba ammu. :D
See millal mina siia tulen on minu asi ja sinu nõuandeid ma ei vaja.
Ütle ausalt. Natuke ikka kripeldab küll, et mul kõik hästi on ja sinu ainuke rõõm on teiste kallal näägutada ja ennast välja elada. Ma ei ole sinu peale pahane, sest sinulgi on õigus oma elu elada just nii nagu oskad ja suudad. Et see just nüüd nii narristi välja on kukkunud-pole hullu. Ehk su paremad päevad on veel ees. Tead alati öeldakse, et kui kõik on nii lootusetu ja paha, siis järgneb just see periood kus kõik läheb paremuse poole. Püüa ise ka natuke positiivsem olla ja ehk sul õnnestubki ükshomme võib-olla.

Anonüümne ütles ...

Jurist Irja. Palun teha vahet sõna sitt kasutamisega ja sildistamisega. Tunnen, et mind on solvatud Inno kommentaariga ning konkreetselt sildistatud. Palun see eemaldada. Samuti soovin ikka teada, miks ei ole avaldatud viidet allikale.

Ano 17.14

Anonüümne ütles ...

Irja, tee Alice kommentaaridest copy-paste ja saada need lasteia direktorile, kus ta töötab. Ehk võetakse midagi ette. Mõni koosolek, kus direktor siis räägib kuidas võiks õpetaja end üleval pidada ja mida ja kellest rääkida.Samuti võiks asjasse pühendada lastevanemad.

Võrukas ütles ...

Irja miks teil sellised uksehoidjad on, kes otsustavad kes tohivad siin käia ja kes mitte? Mis ajast sellised reeglid on?
Kas anonüümne 19. 08 otsustab siis kes tohivad siin sõna võtta ja kes mitte?

Anonüümne ütles ...

Päriselt oled selline või? Inno ja Irja võivad ükskõik mis saasta suust välja ajada ja siis leidub keegi, kes veel nende poole hoiab ja kommentaatorite peale kaevata soovitab?
Aga maru vahva oleks lugeda, kuidas InnoIrjaRoosiJuuli sealt lasteaiast välja visatakse.

Aliceroos727 ütles ...

Loomulikult võiks kohe presidendile kirja saata. Sa oled ikka täiesti haige inimene.Kas sa ennast kontrollida oled lasknud? Sul on imelikud paranoiad kallal

kana3 ütles ...

Mina arvan küll, et see inimene on nende perekonnast ja meelega tahab siin pingeid üles kruvida. Mulle meeldib, et Alice jääb rahulikuks ja ei lase ennast lollustega kaasa tõmmata. Kõige rohkem ärritabki just see kui vastaspool jääb rahulikuks. See ongi nagu härjale punase rätiku näitamine.
Alice sa oled vahva ja sa meeldid mulle järjest enam. Kuidas irja ütleski 12 punkti sulle viimase vastuse eest. Mina olen igal juhul sinu poolel.

Anonüümne ütles ...

See on hülgepoiss Inno, kes muu.

Anonüümne ütles ...

Kust kohast see kana3 juba välja ilmus? Muidu oli kana1 ja 2... ma siis´olen kana4 järgmises kommis..kamoon mis nimed :D

kana3 ütles ...

Kuidas sa siis seda pole märganud, et kana 3 on ikka juba tükimat aega olemas? Muidu ainult anonüümsed. Kuidagi tuleb ju vahet teha ja Irja ootab kuldmune.

Anonüümne ütles ...

Hülgepoiss Innol on rinnapiima mürgitus ja siis ta kujutabki ette, et temal on ka õigus kohvikus seadusi teha. Irja aga saadab perse kui vaja ja teeb presidendile copy-paste.

Kana Kaks ütles ...

Ma ei viitsi siin seda Irja märatsemist väga vaatamas käia enam.

Irja ütles ...

Minu hinnangul Inno ei sildistanud, vaid lihtsalt soovitas sul teatud asja teha. Sildistamine oleks olnud, kui ta oleks öelnud, et sa oled "sitt".

Irja ütles ...

Meile räägiti, et Alice hoopis Rakverega seotud :).

Anonüümne ütles ...

Küsin veelkord, kuigi see tundub olevat mõttetu ja reeglid kehtivad ainult nii nagu omanikele kasulik ja vajalik.

Jurist Irja. Palun teha vahet sõna sitt kasutamisega ja sildistamisega. Tunnen, et mind on solvatud Inno kommentaariga ning konkreetselt sildistatud. Palun see eemaldada. Samuti soovin ikka teada, miks ei ole avaldatud viidet allikale.

Õige ajakirjanik ei kirjuta, et ühes portaalis oli, vaid paneb täpse viite. Praegu on see vargus- teise autori teksti vargus.

Irja ütles ...

Mil moel sildistatud? Palun täpsustada. Väljend "söö sitta!" on samasugune nagu "mine perse!"

Anonüümne ütles ...

Mine perse, Irja!

Anonüümne ütles ...

Hale eneseõigustamise katse. Teen järelduse - allikat pole, fabritseeritud artikkel . Ups - on see nüüd fakti kontsentreerimine või sildistamine? Kuulub kustutamisel? Aga tõestage vastupidist, et on olemas allikas ja korrektne viitamine ja saaks usu tagasi tõelisele ajakirjanikule.

Õige ajakirjanik ei kirjuta, et ühes portaalis oli, vaid paneb täpse viite. Praegu on see vargus- teise autori teksti vargus.

Anonüümne ütles ...

Sooviksin seda portaali külastada ja ise sealt ilma Inno vahendamata lugeda. Palun mis aadressil seda külastada saaks?

Anonüümne ütles ...

See on nagu selle Kaja Kallase raha saatmisega kus Inno-Irja väitsid, et pole õiget linki ja järelikul pole raha saanud. Sama siin. Pole midagi panna. Inno ise oma targa peakesega mõtles need välja ja oma õrnade valgete käekestega trükkis meile lugemiseks.

Anonüümne ütles ...

Irja, kui keegi sulle soovib siin blogis Söö sitta! (Inno kommentaar) ning see ei ole ropendamine ja halvustamine, siis soovin sulle ka Söö sitta!

Kuidas tundub? Pole ropendamine? Normaalne kodune suhtlus?

kana3 ütles ...

Inno ongi sealt lollidemaalt-püha ja puutumatu ja tema kohta reeglid ei käi. Kui tahab sööb sitta, kui ei taha ei lähe perse. Nii lihtne see ongi.

Alice Nõmmelt ütles ...

Mind peate te küll kõik austama, sest mu sõbrad ju teevad seda.

Anonüümne ütles ...

Irjale

"Et saaksid oma sitaseid näpujälgi sinna ka vedada või? " (Inno kommentaar) - sildistamine ja laimamine. Tõesta vastupidist! Kui ei suuda, kustuta Inno kommentaar.

kana3 ütles ...

Alice Nõmmelt peiupõlve nimega Inno Hülgepoeg. Söö õige sitta. :D Sa oled niikuinii ammu juba paljastatud ja ei üllata enam kedagi. Naljakas ka ei ole. Kuidagi üksluiseks hakkab muutuma. Mine trei parem mõni vinguv artikkel.Saab su kallal jälle natuke ilkuda.

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Kuule kana3, Ma saadan oma Nõmme villast mehe sulle kallale, selle samuse, keda ma imetlen ja vaatan alt ülesse. Keerab su kanakaela kahekorra.

Aliceroos727 ütles ...

Mina nõuan ka anonüümse 19.08 kodanikunimega (Inno Tähismaa)kommentaari kustutamist, sest seal on samuti mind sildistatud. Kohviku reeglid on kohviku reeglid ja kehtivad siis kõigile nagu aru saan. :D

kana3 ütles ...

Inno miks sa anonüümne jälle oled?

Alice Nõmmelt ütles ...

Vahel mulle meeldib kanda ano mütsi oma adidase trikooga :D

Irja ütles ...

Alice, miks sa valetad, et lasteaias töötad? Sa töötad ju hoopis ühes teises kohas.

Aliceroos727 ütles ...

Räägi mulle ka kus ma siis töötan?

Anonüümne ütles ...

Irja blufib, mis tast kuulata.

Irja ütles ...

Ühes Rakvere firmas :).

kana3 ütles ...

Tore Inno, et sa ise ka tunnistad, et sa anonüümse ja Alice nime alt kommenteerid, aga me oleme sellest juba kõik ammu aru saanud.

Irja ütles ...

Mul ei ole mingit huvi sind paljastama hakata, aga ma lihtsalt küsin, et miks sa valetad selle kohta, et lasteaiakasvataja oled. Süüdistad meid ebaaususes, aga ise valetad oma töökoha kohta. Meil on ühine tuttav :).

Aliceroos727 ütles ...

AA. Mul polnud sellest aimugi. Aga tore,et teie kõike teate, aga uurivad ajakirjanikud on pisut sassi läinud. Mul pole Rakverega kõige vähematki pistmist.

Irja ütles ...

Tõesti või? Mulle räägiti muud... Isegi pildid saadeti :).

Irja ütles ...

Eesti on väike ;)

Ma tean ka seda, kus sa tegelikult ujumas käid ;)

Aliceroos727 ütles ...

Ma olen terve elu Tallinnas elanud ja mitte kuskil mujal.

Anonüümne ütles ...

Irja arvab, et hirmutab Alice'it?
Tal pole tuttavaid, niisama blufib.

Aliceroos727 ütles ...

Kus see koht siis on kus ma ujun? Tahaks ise ka teada.

Aliceroos727 ütles ...

Nüüd ma saan aru küll miks Inno kogu aeg osatas ja mõnitada püüdis.Tal on ilmselt selle Rakvere näitsikuga mingi oma kana kitkuda. Mina pole aga Rakverega rohkem seotud kui korra aastaid tagasi olen sealt läbi sõitnud. Mul pole seal isegi ühtegi tuttavat. Veel vähem kedagi, kes Irjat isiklikult tunneks.

Anonüümne ütles ...

Ootan vastust ja Inno kommentaari kustutamist.

Irja, kui keegi sulle soovib siin blogis Söö sitta! (Inno kommentaar) ning see ei ole ropendamine ja halvustamine, siis soovin sulle ka Söö sitta!

Kuidas tundub? Pole ropendamine? Normaalne kodune suhtlus?

Anonüümne ütles ...

Ma olen täiesti kindel, et see ime jääb tulemata. Tahan anna sõna, tahan võtan sõna. Minu kohvik ja mina otsustan. Kõik teised peale Inno käivad reeglite järgi.

Inno ütles ...

See oli sõbralik soovitus. Mu eks näiteks jõi oma kust, sitt pidi ka maru kasulik olema. :)

Anonüümne ütles ...

Saaksid sa ühe päeva olla oma eksile mõtlemata?

Irja ütles ...

Kus lasteaias sa siis töötad, Alice? ;) Millises Tallinna lasteaias? Ei ole sellist lasteaeda. Selle pildi järgi, mis mulle saadeti, pakuksin sulle ametiks baaridaam. Ja miks sa valetad, et oled brünett?

Irja ütles ...

Nii et mitte Alice Nõmmelt, vaid hoopis Baari-Alice :).

Aliceroos727 ütles ...

Ma pole elu sees üheski baaris töötanud. Järjest põnevamaks läheb. Pole Rakveres üheski baaris käinudki. Ma ei hakka teie fantaasiatega siin võitlema ja samuti pole mul tarvis tõestada, kes ma olen. Ise ma tean seda ja tean ka, et mul pole Rakverega mitte mingit sidet. Ära arva, et ma siin kommenterimast nüüd kaon. Teie fantaasiad on täiesti haiglased, aga minu isik pole tegelikult üldse tähtis. Teie blogi on ikka esikohal ja see on küll kuulsust kogunud.

Veelüksäliis ütles ...

Perse küll, nõmmeäliis on ju Inno ja numbriga roosiäliis on... Irw, mina tean, kes, aga teile seda küll ütlema ei hakka. Aint et nii võssa pole Inna pärast Inno Inksult ülelöönist veel põrutanud kui selle äraarvamismänguga.
Numbriga roosiäliisile jõudu!

Irja ütles ...

Sa ei ütle, millises lasteaias sa töötad, sest sa ei tööta lasteaias. Oled loonud endast sellise kuvandi, et autoriteetsena mõjuda. Juba algusest peale arvasin, et lasteaiaõpetaja ei saa ju ometi olla selline. Teised kohvikulised ka imestasid, et kus see aeg kommenteerimiseks. Siis sattusin ühe Rakvere tuttavaga vestlema ja tuli välja, et ta tunneb sind. Meil on ühine sõbranna, kas sa kujutad ette! Vähemalt teavad nüüd teised kohvikulised ka, et Alice ei ole mingi lasteaiaõpetaja.

Aliceroos727 ütles ...

Mu mees ka praegu naerab kui kujutab mind blondide juustega ette. Ma olen terve elu kastanpruunide juustega olnud. Mis sa arvasid, et ma värvisin ennast reisi ajaks blondiks.
Lasteaed on täitsa olemas, aga kus seda ma kindlasti ei hakka sulle kirjutama. Teie oskate kõik ilusa ära rikkuda ja oma roppustega labaseks teha.
Mul pole Rakveres ühtegi tuttavat,kes sulle võiks pilti minust saata ja kui keegi mind teakas, siis oleks seal mina kindlasti kastanpruunide juustega. Muide mul on kerged loomulikud lokid ka. :D

Veelüksäliis ütles ...

Numbriga roosiäliis ei ole rumal naine, kuid igaks juhuks hoiatan, et irja näol on tegemist tõelise tissidega ussiga. Ära sellist looma usalda.

Irja ütles ...

Igaüks võib endast ükskõik millise kuvandi luua. „Lastead on täitsa olemas”. On, on, Alice ;). Kus ta siis on? Sa pidid ju julgelt oma nime all kommenteerima, miks siis lasteaeda öelda ei taha?

Anonüümne ütles ...

Ühtegi neist Inno postituses välja toodu kommentaaridest ei eksisteeri Google'i indeksis, mis tähendab, et vähemalt sellisel kujul pole neid ühelgi teisel lehel ega portaalis avaldatud. Jääb üle 3 varianti. 1. Inno kirjutas kõik need kommentaarid ümber, muutes kõigi nende sõnastust nii, et algse tekstiga kattus vähem kui 5%. 2. Inno mõtles need kommentaarid ise välja. 3. Need kommentaarid on avaldatud mõnel veebilehel, mis ei ole Google'i indeksis. See tähendab, et tegu on kas täiesti uue portaaliga, või sellisega, mis on Google'i indeksist spämmimise tõttu eemaldatud. See viimane on ikka väga ebatõenäoline, kui tegu on vähegi loetava portaaliga.

Veelüksäliis ütles ...

Ma vastan numbriga roosiäliisi eest, miks ta sulle oma töökohta ei avalda: Irja"kuradiperseraisk", tuleta meelde neid kümneid täpselt oma nime alt kommenteerijaid, kes siit sitavaltside vahelt pärast läbi veeti? Miks peaks keegi, eriti lastega töötav inimene, selle suure perse enda poole sihtima seadma?

Irja ütles ...

Ta ei avalda seepärast, et ta ei tööta lasteaias. Ei ole sellist lasteaeda, kus kasvatajatena töötaksid baaridaamid.

Anonüümne ütles ...

Irja sa oled ikka veel totakam kui välja paistad.

Alice roos ütles ...

Ma ei saagi sulle kirjutada, sest minu kommentaar ei tule enam läbi millegipärast. Kas lõid kartma, et tegid ennast lolliks?Olen küll ja juba 15 aastat ühes ja samas lasteaias. Sa ajad mind sassi. Ma elan Tallinnas. mitte just päris Nõmmel küll, aga Hiiu terviseraja lähedal oma isiklikus majas koos 4 lapse ja mehega. 2 koera on ka ja kass. Irja sa oled päriselt valel teel ja ajad mind kellegiga segamini.
Kas sa tõesti loodad, et ma tahan sulle teatada kus lasteaias ma töötan? Ma peaksin päris blond siis tõesti olema, et sulle seda kirjutada. Te valate kõik alati sopaga üle. Te ei oska ühtegi inimest hinnata. Jäägu sulle sinu arvamus ja mina elan oma Tallinna majas edasi.
Sa tegid meil igatahes tänase õhtu nii naljakaks, et me saime südamest naerda. Veel kord oskasite ennast täiesti maha teha minu silmis. Vahepeal kui ma sinu postitusi laste kohta lugesin, siis mul hakkas isegi nagu natuke süda kripeldama, et mitte keegi midagi ilusat ei kirjuta, aga õnneks see tunne läks üle. Ma lähen nüüd magama, sest kell 7 ootavad lasteaias mind mu rühma lapsed ja ma pean kell 6 juba ärkama.

Anonüümne ütles ...

Irja, aga sa pane siia Alice nimi, publikul lahe vaadata, kuidas sa laimu eest veel ühe väärteomenetluse kaela saad, ehk tullakse isegi läbiotsimist tegema..? Saaks šõud kogu raha eest, mite sihukest poolkõva mömmimist mis praegu vusiseb.

Ma tean samuti, kes Alice on.
A sina otsi edasi👏

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Alice Nõmmelt ütles ...

Tere tere hommikust. Olen nõdrameelne Alice Nõmmelt, oma majast. Mul on kastanpruunid kergelt lokkis juuksed. Tahaksin öelda, et mul pole küll mõistusega kõik korras. Mu ainuke hobi on see blogi siin, ma küll käin lasteaias tööl 2 korda nädalas, kuid ka siis ei suuda eemale hoida blogist. Istun hommikust õhtuni siin kommentaare vorpides. Palun kutsuge mulle hullumaja auto järgi, sest ma ise ka kardan ennast ja arvan, et olen ohtlik nii endale kui ka lasteaia lastele. Nb! Veel olen ma positiivne kogu.

Alice Nõmmelt ütles ...

Mul mees ka naerab mu üle, sest tegelikult ma olen blondiin, aga ise arvan, et brünett.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Ann ütles ...

Irja keeras täiesti ära? Nagu titt raiub sama asja. Oma elu puudub, siis vaja lihtsalt jaurata. "Keegi rääkis" on ikka kõva argument.
Irja ja Inno pidid väsinud olema ja öö d tite kisa täis. Nu loomulikult lapsed ei saa magada kui vanemad kaisus klõbistavad.

Aliceroos727 ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

"Eesti tööandja mõtleb, et on jumal ja töötajad on orjad."

See on küll õieti öeldud. Juhiks sünnitakse, mitte ei saada. Seda enam et mingist matsist ei saa kunagi head ülemust.

Irja ütles ...

Mul pole vaja Alice'i nime panna, ta on ju siin oma nimega. Nagu ta natuke aega tagasi ise ütles.

Anonüümne ütles ...

Tsiteerides klassikuid: Irja, kas voodieluga on kehvasti, et sa nii eriliselt tige oled viimasel ajal?

Anonüümne ütles ...

Irja ennast siin jälle lolliks tegemas, loe ja imesta.

Anonüümne ütles ...

Kuhu siis baari postitus jääb koos pildiga. Lugejad ootavad ja miks Alice kommentaar on kustutatud. Seal polnud ühtegi rumalat sõna ega sildistamist. Ta lihtsalt vastas teie laimule, aga muidugi ei saanud seda siia jätta, sest see oleks teile halba valgust näidanud kuigi sellest pole niigi puudu. Enamus jõudis seda niigi lugeda.

Anonüümne ütles ...

Antroopovit! Antroopovit!
Perse, valesti läks...
Alice nime! Alice nime!

Irja ütles ...

Nimi on ju teada - Alice Roos. Guugeldage, infot on piisavalt :).

Aliceroos727 ütles ...

Irja aga seal on mitu Alice Roosi. Seda baaridaami ma ei leidnudki Rakverest. Äkki ikka teed ise selle postituse ära. Ja pilte tahaks ka näha, mida meie ühine sõbranna saatis.

Anonüümne ütles ...

Irja, Alice mees on plekksepp Hiiul, guugelda :)

Aliceroos727 ütles ...

Kas ta ei olegi siis minuga koos Rakveres baarmeniks?

Irja ütles ...

No üks Alice Roos kandideeris isegi Valimisliidus Kodulinn Rakvere :).

Anonüümne ütles ...

Rakvere baarmen on see tõmmu kutt reisilt, kelle käest said põske.

Anonüümne ütles ...

No mis sa kostad, Irja on ehtsa poliitikuna lihtsalt kade, sest Alice nimekaim kandideris samas linnas kus temagi 😁
Irjakesel läks meelest, et see ei olnudki samal aastal.

Kesik jääb kesikus, vaikka voilla paistaisi.

Anonüümne ütles ...

Oi Irja, sa panid ikka nii metsa kui metsa oma teooriaga, leidsid facebookist Alice nimekaimu ja kohe arvasid et tegu on sama inimesega...hahhaha ja omast arust serveerisid veel ilget salainfot Alice kohta, "blond baaridaam Rakverest" oioioi kui pòneeeeev.

Anonüümne ütles ...

Ei, Alice, sinuga koos Rakveres on hoopis Irja mees :), seepärast Irja nii leilis on.

Anonüümne ütles ...

Tegelikult on täitsa uskumatu, kui kiiresti on Irja suutnud selle blogi täiesti ära tappa. Kas on veel keegi, kes siin käib "lapsekeste" pärast? Ega vist. Ikka friikšõud ja perseid käiakse vaatamas.

Irja ütles ...

IP-aadresside analüüs näitab, et "Alice" on siin blogis kommenteerinud ka Mirjam Kala ja Reesi1 nime all. Reesina väidab ta hoopis, et tal on suur maja Viimsis. Ühes kommentaaris räägib ta, et on olnud lasteaiaõpetaja 20, teises 22 ja kolmandas 23 aastat. Ilmselt on ära unustanud, mida vahepeal rääkis ja välja mõtles.

Mõned Alice'i kommentaarid Reesi1na:

Minu pojad teevad näiteks 10-12 tunniseid päevi. Vanem poeg töötab inseneribüroos ja noorem on autopesulate omanik. Mees teeb plekitööd ja on firma omanik. Ilusate päikseliste päevadega venivad ka tööpäevad väga pikaks, aga vihmastel päevadel teeb tööd oma plekitöökojas.Mina ise töötan lasteaias õpetajana ja mu tööpäevad on 12 tunnised. Kuigi jah on pikk ja lühike nädal.Noorem laps õpib ülikoolis, aga praegu koolivaheajal töötab restoranis, kus tööpäev on ka 12 tunnine. Kas sa soovid veel näiteid?Ma usun, et enamus peresid töötavad 8 tundi ja enamgi ja mitte midagi ei jää elus tegemata. Jõutakse kõike. küll puhata, küll füüsilist tööd ka teha ja seda kõike ka nautida.Ei saagi aru kas sa oledki selline ullike või mängid lihtsalt lolli.Ma tõesti ei mõista kuidas sa saad nii juhm vahel olla. Pole enam nii esimeses nooruses nagu ka.
Ma võin elus paljude asjadega leppida, aga rumalad mehed ajavad mu marru

Ei tea küll, et sellel Viimsil peaks midagi viga olema? Meie just siia oma maja ehitasimegi ja oleme väga rahul. Mingeid tervisekahjustusi küll pole selle mitmekümne aasta jooksul täheldanud ja siin on kõik käe-jala ulatuses. SPA, kino, söögikohad.Mõnusad teed rullitamiseks, rattaga sõitmiseks või sportimiseks. Koolidest ja lasteaiast ma ei räägigi ja meie tuttavad käivad meil hea meelega külas. Ma pole veel kuulnud, et keegi hoiaks Viimsist eemale Huvitav küll kust kohast küll sinul jälle selline negatiivne informatsioon tuleb.

Ja Mirjam Kalana:

Meil on ka maja, 2 autot peres. 1 laps on veel kodus, aga 2 poega saavad mais oma majadesse ja tütar just kolis kuu aega tagasi oma majja.Tütrel on 2 last, mees küll töötab tõesti Soomes, aga neil on samuti 2 autot. Poegade peres on ka kummalgi 2 autot ja kohe on ka järelkasvu oodata. See pole nüüd kiitlemiseks, aga kes tahavad saavad hakkama ja midagi pole elus tegemata ka jäänud.ülikoolid on ka lõpetatud ja mõnel lausa 2. Ma küll ei arva nüüd, et me oleme mingid erilised rikkurid, Lihtsalt elu ja mugavused on paika pandud.

Alice Roos on järjekordne väljamõeldud nimi, nagu Reesi 1 ja Mirjam Kala. Nagu see lasteaiakasvatajaks olekki. Ja see, et ühel päeval on inimesel maja Hiiul ning teisel päeval Viimsis, näitab samuti, et tegemist on väljamõeldisega.

Anonüümne ütles ...

Ma saan aru, et oled oma ajud välja imetanud, aga sinu analüüsivõime on ikka....limbo tipptase.
Lati alt läbi voolamine.
Istu, Irja, kaks. Järjekordse puusaltlasuga lajatasid selle laengu omale perse.
19.55 iseloomustas praegust seisu hiilgavalt.

Anonüümne ütles ...

Persse, ma ütlen, ikka sitaks lahe ja sisukas blogi on see siin, mine persse, no nii sisukas ja sisuline, niisugune konstruktiivne kommenteerimine käib Irjakese taktikepikese (issand, ega see -kepike ometi ropp sõna ei ole?!), Alice-mine-persse-vana sitt otsimine toimub täie auruga, hullem kurat kui mõne spungi või Pokemoni otsimine, sitaks lahe ikka, et see blogi olemas on!!!!! P.S. kas Roosiksel ja Juuliksel on ikka kleidikesed seljas? - samas, mis mõttega, pilti pole mitu päeva juba tehtud, eks see ninnunännu kippuski sitaks ära tüütama, pane edasi, Irja, ja muu hulgas mine persse, kui oled Alice üles leidnud!

Irja ütles ...

Kes nüüd närvi läks? Reesi1, tuntud ka kui Alice Roos ja Mirjam Kala, on oma kommentaarid Titeblogist eemaldanud. Lõid kartma või?

Anonüümne ütles ...

Irja, a sa kopi kiiresti kõik kommentaarid, nagu Alice-Reesi-Mirjam ka Sinu omadega tegi.

Anonüümne ütles ...

Nüüd tuleb see saikomutt paljastada. Go Irja :)

Anonüümne ütles ...

Kogu see hullumuti info tuleb ta tööandjale saata ja lastevanematele. Lisaks tuleb TV3 uudistes ja AK teda kajastada

Anonüümne ütles ...

Saikomutt Irja..? Mis tast paljastada, ta on siin ennast paljastanud nii et sisikonnas keerab kui meelde tuleb.
Küll on lelis alles, kuradi perse raisk, kus mu popkorn on!

Anonüümne ütles ...

Irja, te ise ka ei mäleta ju mida kirjutanud (kokku valetanud) olete, jutt ja faktid muutuvad kogu aeg siin blogis, nii kust kandist aga parasjagu tuul puhub. Mis sa nüüd ikka Alice isiksuse kohta detektiivi mängid.

Anonüümne ütles ...

Kas Roosikese vanus ka mitte ei muutu üleöö, kord on aastane, siis aga 1,5 a ja mõnikord vanemgi

Anonüümne ütles ...

Väga põnev, ma tahan ka teada, kes see Alice-Reesi-Mirjam on? Plekitöökojad nüüd vaja ette võtta ;)

Irja ütles ...

Ma juba kopisingi need kommentaarid :). Roosi on jätkuvalt aastane, novembris saab kaks, aga no see, kas maja asub Hiiul või Viimsis, see on ikka väga suur vahe. Nii et, kes te kõik arvasite, et teile kirjutab oma majaga lasteaiakasvataja, kelle mees veel plekksepp - üks mitut aliast kasutav kommentaator ajas teile lihtsalt puru silma. Ja siis lootis, et mina kargan nüüd süütule päris Alice Roosile, kelle nime ta kaaperdas, kaela :).

Anonüümne ütles ...

Jesus fucking christ..Irja, palderjan on ülemise riiuli peal, kui Inno pole seda ära joonud.

Anonüümne ütles ...

Mis vahet seal on, kus see maja on? Äkki tal on neid mitu tükki lihtsalt? Ise valetate kogu aeg, kas kommentaatorid siis ei või tsipa liialdada?

Anonüümne ütles ...

Hahaa tundub, et keegi juba pabistab ;)

Anonüümne ütles ...

Mis mõttes "juba"? Irja lõugab päris mitu päeva nagu noa all käinud kass ju?

Hull lehm, kes töötab lastega ütles ...

Nüüd läksin omadega sassi. Elan vist hoopis Viimsis. Töötan küll lasteaias ja mees on firma omanik ja teeb plekksepa tööd, kuid kõige muu kohta luiskasin. Palun saatke hulluauto mulle järgi ja tuvastage mu isik.

Anonüümne ütles ...

Kusik Alice-Mirjam-Reesi ikka ;)

Anonüümne ütles ...

Mees ja küllap ka pedofiil ...
Irja, oled tubli paljastaja !

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et see tädike Alice-Mirjam-Reesi vaevleb sügavas kliimaksis ja lihtsalt ei oskagi midagi peale hakata endaga. Kuumahood-külmahood, tigedus jm. Lisaks kratsib küüntega seina nagu marutaudine peni, oma Viimsi villas

Anonüümne ütles ...

Inno, Irja ju kirjutas, et ainult kuradiperseraisksitt tuhib öelda, kusik on keelatud, see on sinu isiklik hellitusnimi!

Kuradiperseraisksitt, kui naljakaks see kusikute blogi on muutunud. Irja-suomentyttö on ennast lausa lampkasti kõhuli visanud.

Anonüümne ütles ...

Irja, kui saad teada kus lasteaias see hull Alice töötab, siis palun kirjuta siia ka, sest mul mitmel tuttaval käivad lapsed Viimsi lasteaias, tahaks neid hoiatada.

Anonüümne ütles ...

Alice Roos ei olegi seda ju eitanud, et ta mitme nime alt on kommenteerinud. Pigem just ültes kui hakkas Alice Roos nime alt kommenteerima, et ta nüüd teeb seda oma õige nimega (ehk siis enne ei teinud nagu enamus siinsetest kommenteerijatest).
Ja ära unusta, et inimestel võib ka mitu eesnime olla ning kui nad vaid ühte nendest eesnimedest kasutavad, siis see on ju ikkagi nende nimi.
Ja muideks meie ei saa ise siia kirjutatud kommentaare ära kustutada.

Aga Alice Roosile soovin ma küll vaid kõike head ja paremat. Minul suva kes ta päriselt on või kus ta töötab, sest see ei ole ju tema blogi. Ma käin siin teie 'ausat' juttu lugemas.

Anonüümne ütles ...

Alice poolehoidjate pugemine ja väljavabandamine läks lahti siin. Tropi kari

Aliceroos727 ütles ...

Irja ma pean kahjuks tunnistama, et meil on tõesti mitu maja, aga ma ei tahtnud sind teie pisikeses toapugerikus kadedaks teha. minu eesmärk on saavutatud-higi, verd ja pisaraid ma just lootsingi. Sa oled täiega närvis ja enam ei tea kust otsast midagi otsida.Nii teielik kõik ilus ära rikkuda ja oma sitased nõpud igale poole toppida nagu inno siin alles mõned päevad tagasi kirjutas. Mina pole mitte ühtegi kommentaari kustutanud. Eelmisel nädalal oli juttu juba, et olete titeblogis puhastustööd teinud ja suure hulga kommentaare kustutanud.
Jälle ei mäleta või? Nii teie moodi, aga eks lase edasi. Minul pole mitte midagi karta ja pole mitte midagi ka valesti öelnud. Selle asemel, et siin ennast lolliks teha võiksid oma lastele inimväärsemat elu pakkuda. Juuli vajab ammu teraapiat ja kaua see Roosi seal vetsupotis ikka kingaga solberdab. Ükskord kui aru hakkab saama hakkab sind alandamise eest vihkama. Milline ema seda teeb oma lapsele.
Lasteaias oleks teie lastel kindlasti palju parem. Õpiksid inimese kombel ka elama ja käituma.

Anonüümne ütles ...

Anonüümne "tropp", kas me peaks Tühismaade poole hoidma või???

Aliceroos727 ütles ...

Titeblogis muide te blokeerisite kasutajad ära. Ei saanudki enam ühe nimega kommenteeerida. Seda te muidugi ei mäleta ja ma ise kirjutasin teile, et õnneks on mul veel üks nimi ja kui ühega ei saa. siis proovin teisega. See kommentaar peaks seal ka alles olema kui te pole seda kustutanud. Ma ei pea ennast üldse siin õigustama, aga mul on tõesti teie lastest kahju olnud, et nad vanemaid valida ei saa.aga kirjuta ikka Alice Roosist üks blogilugu ja pane need sõbranna pildid ka juurde. Saame kõik naerda. FB on 5 roosi. Ei tea küll kes see õige peaks olema? jõudu irja. Sa teed mu tuju jätkuvalt heaks.
Ja muide Nõmme majale ehitame kolmandat korrust peale, sest mu koduabilised ei mahu enam ära. :D Tööd ei hakka ka enam tegema, sest me arvasime, et võtame ennast nüüd töötutena arvele ja hakkame toidupangas käima. Karjala pada ja pannkooke sealt vist küll ei saa, aga küll meie koduabiline midagi kokku mikserdab.Elu nagu lill.

Aliceroos727 ütles ...

Irja miks sa arvad, et ma pole Alice Roos? Ma pole Roos Rakverest, aga Roose on mujal ka. Sa oled omadega nii puntras kui puntras. Keegi ütleb midagi ja sa hakkad kohe raiuma, et nii ongi. Sulle oleksi paras olnud kui oleksid oma järjekordsest veast õppetunni saanud.Muide ma vaatasin Inno valenimed ka kõik IP aadressi pealt järgi. Tal on ka neid ikka päris palju.Eks kõik kommentaarid on ikka kirjutatud teie vingumiste peale, et ei saa hakkama ja nii raske on. Saab ikka küll kui ise ka midagi teha tahad ja liigutad, aga mitte ei lama voodis ja ei soiu kogu aeg. Need on ainult mõned meie pere näiteid, aga neid võiks veel palju rohkem tuua, aga milleks pärleid sigade ette loopida.Kuidas teised suudavad ja saavad, aga teile tuleb kõik ainult kandikul ette tuua, ja kõige hullem on veel see kuidas te Juuliga käitute. Mitu näidet on päriselust kuidas sellised lapsed arenevad, aga teie ei viitsi oma lapse jaoks mitte midagi teha. Häbi peaks olema, aga mitte siin nuhkima ja oma sitaseid näppe igale poole toppima. minge tegelega hopis oma lastega muidu roosi on jäklle kättpidi sitapotis. Nüüd võid selle kommentaari ära kustutada, sest ma olen kõik öelnud. See muidugi ei tähenda, et ma hoian nüüd suu kinni ja ei kommenteeri kui te jälle Ameerikat avastama hakkate. Kohtumiseni. Alice Roos Alice. :D

Aliceroos727 ütles ...

Issand küll. :D Ma alles praegu loen kõiki neid kommnetaare ja me kõik naerame südamest. Aitäh huumorinurga eest. Irja sa oled järjekordselt tõestanud, et su kõrvade vahel pole mitte midagi ja su nimi tühismaaa õigustab end täiega. Palju õnne. Üks punane roos minu poolt sulle. Muide Tühismaa Irjasid on ka rohkem kui üks. Ei tea kas mõni baaris ka töötab?

Hull lehm, kes töötab lastega aka Alice ütles ...

Tere tere hommikust. Sattusin eile õhtul hoogu ja vorpisin mitu kommentaari. Vähe sellest, et ma arvan, et Tähismaad on omadega sassis siis ega ma ise ka täie mõistuse juures ei ole kui see blogi mulle selline kinnisidee on. Palun viige mind hullumajja ja siduge mind kinni. Olen lastele ja oma tuttavatele ka ohtlik.

Anonüümne ütles ...

IP -aadress tuvastas, et hullulehmatõbe põeb Inno Tähismaa isiklikult. 25 eurot teele saadetud ravi toetuseks.

Aliceroos727 ütles ...

Seda võiski arvata, et oma rumaluse ja narruse peale polegi teil midagi tarka vastata. Veel kord näitasite oma tõelist olemust. Seda, et te sassis olete märkisid sa õigesti, aga ega see teil meelde ei jää. Homme tuleb uuesti meelde tuletada.
Nüüd võiks uue Alice Roosi ette võtta ja lahkama hakata. 4 tükki on veel tuvastamata. Uurimistöö võtab suurema osa päevast ja ups Juuliga jälle ei jõudnud teraapiasse. Roosi pesi vetsupotis juba kõik nõud ise puhtaks. Ta on teil väga tubli.

Anonüümne ütles ...

Alice, 👍🏻!

Irja ütles ...

Viis kommentaari, Alice! no oled sina alles närvis. Ja juba hommikul kell kaheksa siin kohvikus. Ei saanud hästi magada? ;)

Anonüümne ütles ...

Miks Alice ei tohi öösiti kirjutada? Inno teeb seda ju kogu aeg ja tema on ometigi maru vahva mõmmik?

Anonüümne ütles ...

Thumbs up, Alice!
Irjskesel jälle hääl kile.

Anonüümne ütles ...

Thumbs up, Irja! Alicel jälle sitt püksis.

Anonüümne ütles ...

Alice pole kunagi öösel kirjutanud. Vaata ikka kellaaegu ka. 23. 16 pole küll veel mingi öö. Minu meelest oled sa irja ise hoopis närvis, sest sulle on Alice poolt koht kätte näidatud. sa astusid selgelt ämbrisse oma kahe masajalaga. See, et teised sinuga kaasa ei haugu teebki su närviliseks, aga eks enda lüüasaamistest on ikka raske kirjutada.

Anonüümne ütles ...

Oioi, vist on kommentaaride rekord löödud. Ja nüüd, Irjad-Innod, ruttu näppude peal arvutama (kunagine majandusajakirjanik ehk veel mäletab, mida see sõna tähendas,) mitu neist pea 150-st kommist on kuidagigi teie-meelsed, teie mõtteid ja elu heaks kiitvad. Alice- või mitte-Alice, Kanad või mitte-Kanad, üks on selge - teid lihtsalt ei sallita, veelgi enam, teid mõnitatakse ja irvitatakse teie üle. Ja ärge tulge siin rääkima, et tegelikult on selliseid mõnitajaid umbes kolm, kes siis eri nimede jne all siin kommenteerivad. Tegelikult teate väga hästi, et nii see pole.
Hahaa, ja see, miks üks või teine Soomes elab, ei huvita mitte kedagi!

Võrukas ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Irja ütles ...

Alice - no mis sa viskled siin - küll "oma nime all", küll anonüümsena. Tegin natuke su kulul nalja, palun vabandust. Ei uskunud, et nii närvi lähed.

Kui sinu eesmärgiks on, et oma blogi/Kohviku kinni paneme, siis pean sind kurvastama: seda ei juhtu.

Ka kommentaarid ei lähe kinni, lihtsalt rehitsen neid natuke.

Teistele, kes mitmete aliaste all kommenteerivad, aga teadmiseks: IP aadressidest näeb ära, kui kommenteerite mitme nime all.

Anonüümne ütles ...

Irja sa tegid enda kulul naljad. Tunnista, et viinamarjad olid hapud.Sina muretsed ka pabistad kõige rohkem, sest ei ole neid ovatsioone ja kestvaid kiiduavaldusi.
Mitme nime alt Innu kribab? Kas oled juba statistikat teinud?

Anonüümne ütles ...

Alice, kas karjalapada ja koerasaba juba suruvad praost välja?

Aliceroos727 ütles ...

Irja tead ma tegin ka nalja. Tegelikult ma ikka olen just see Alice Roos sealt Rakvere baarist ja juuksed on mul ka blondid. Käisin tõesti ülemusega koos reisil, aga ma ei tahtnud, et teised teada saaksid. Sellepärast ajasingi tagasi. Palun ära tee siin sellest postitust kes ma päriselt olen. Äkki teised hakkavad sinu üle narma.

Hull lehm, kes töötab lastega aka Alice ütles ...

Tere tere õhtust. Mu nimi on Alice-Reesi-Mirjam. Mul on mitu maja, üks on Viimsis ja teine Nõmmel. Veel on mul mees ja 4 last, kastanpruunid lokid ja adidase trikoo. See blogi on mu kinnisidee, ma ei maga ja ma ei söö. Palun viige mind hullumajja, sest ma kardan, et võin ohtlik olla lastele.

Irja ütles ...

Ära nüüd ole solvunud, Alice :).

Aliceroos727 ütles ...

Miks ma peaks solvunud olema? Ma sain nalja nii, et küll pole. Tahtsid mind vahele tõmmata, aga vaata mis tuli. Saite just jälle nii palju nagu ära olite teeninud.
PS. Anna Innole rohtu. Tal on juba mitmes päev hullulehma tõbi kallal. Nakatab siin kohvikus veel teisi ka. On seda siis vaja.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Hull lehm, täitsa märatsev ütles ...

Tere tere õhtust. Mu nimi on Inno-Hull lehm-kõik minu armukeste nimed. Mul pole mitte muhvigi. Mul on ainult Irja ja 4 last, kaks neist ajaloo prügikasti visatud, lokid ja kulunud trussad. Alice on mu kinnisidee, ma ei maga ja ma ei söö. Palun viige mind hullumajja, sest ma olen ohtlik oma lastele.

Anonüümne ütles ...

Irja palun vii oma hülgepositsioonis mees siis hullumajja kui ta palub, aga palun pane talle midagi trussade peale ka. Pole just väga esteetiline.

Hull lehm, kes töötab lastega aka Alice ütles ...

Ma olen hull Alice-Mirjam-Reesi, andke mulle palun rohtu.Mul on juba mitu aastat hullulehma tõbi kallal.Hoidke mind lastest eemale, veel parem, saatke kõik mu kommentaarid mu tööandjale lasteaeda. Ma enam ei suuda, olen Innost ja Irjast nii sõltuvuses, et persest pritsib tuld.

Anonüümne ütles ...

Kujutan praegu ette kuidas Inno paljalt seal oma segipaisatud voodis kommentaare treib ja ise naerab nii, et paljas kõht vappub. Innu tubli. Sa oled nii sensuaalne ja tark tõesti.
Huvitav kuidas sellist lapsemõistusega ekstipp ajakirjanikku kunagi tõsiselt võeti või oligi kõik ainult tänu Inxule, kes tema eest artikleid kirjutas.

Anonüümne ütles ...

ip-aadressid... irjake, kas sa proxyst oled kuulnud?

Irja ütles ...

Ehee, Alice... Kuidas see ütlemine nüüd oligi - kes naerab pärast, naerab paremini :).

Irja ütles ...

Ja ma ei saa aru, Alice, miks sa kogu aeg ainult Innost räägid. Inno siin ja Inno seal. Sul ju oma mees kodus. Kas sa ei ole oma mehega rahul või?

Aliceroos727 ütles ...

Loomulikult Irja. Mehel ja mehel on vahe. Minul on tõesti mees kodus, aga sina pead selle hullu lehmaga elama. Kas näed vahet? Sinu asemel mina küll ei naeraks vaid läheks Juuliga teraapiasse kui veel midagi päästa on?
Minu meelest on sind siin juba päris põhjalikult mõnitatud ja koht kätte näidatud, aga tundub, et sa oledki täiesti süüdimatu.
Kas te tõesti mõtlete, et mitte keegi ei saa aru, kes neid totakaid hullu lehma kommentaare kirjutab? Sa võid selle peale muidugi jälle vastata, et Inno vaatab telekat, aga mitte keegi teine ei ole nii lapsemeelne ja ei tunne selle üle nii suurt rõõmu. Loomulikult võid see olla ka sina ise, aga vahet pole. Üks perekond.Te teete ennast järjest rumalamateks. Vajute ikka rohkem ja rohkem sinna sohu ja sealt väljatulek osutub küll väga raskeks kui üldse mingit võimalust enam saab olla.
Te teete tõesti tuju nii heaks oma lapsikustega. Ma tõesti ei kujutanud ette, et selliseid inimesi on täitsa päriselt olemas. Mõtlen vahel kas te olete sealt ajast mis oli enne mammuteid, et midagi aru ei saa.

Irja ütles ...

Alice, Inno ei saa kuidagi "hull lehm" olla, ta vaatab praegu Evelini saadet.

Kuid eks muidugi, sina oled targem kui meie :). Selline hästi tark "lasteaiakasvataja".

Mind ainult huvitab, et kuidas plekksepp selle sinu pideva Kohvikus istumisega lepib?

Anonüümne ütles ...

Irja, Sa oled tõesti väga lapsik praegu. Väga nõmedad kommid sul siin. Ma ausalt ei tea ühtegi naist, kes tahaks Sinu elu elada. Võta ennast oma laste nimel kokku!

Irja ütles ...

Nojaa, ma ju tahaksin endale Alice'i elu: seda majakest Hiiul, või oli see nüüd Viimsis? Ja seda perfektset plekkseppa. Ja oi, siredad sääred unustasin mainimata. Seda adi trikood ja nõmme ujulat ja ;). Kõige tagatipuks tahaks veel lasteaiakasvataja ka olla ;).

Anonüümne ütles ...

Kuidas plekksepp Alice'i pideva kohvikusistumisega lepib? Usu, Irja, kõik ei ole sellised abitud, kes koguaeg peavad oma kaasa küljes rippuma ja ennast tema vastu nühkima. Äkki plekksepp vaatab ka sel ajal midagi telekast (Evelini saadet muidugi vaevalt, ükski normaalne mees ei vaata seda).

Anonüümne ütles ...

Irja üritab siin Alicele ära panna, aga kohe kuidagi ei õnnestu :( palun ära tee ennast veel lollimaks.

Alice ütles ...

Irja unistada on ilus ja seda pole mitte keegi keelanud. :D

naine ütles ...

Sa Alice tõesti usud, et siin kohvikus sa meeldid kõigile? Millest selline enesekindlus? Kas sellest, et omad mitu maja ja oled firma omaniku naine? Pean sind kurvastama, sa ei meeldi mulle ka ja veel mõnele. Käid siin eneserahulduse huvides Tähismaasid ropsiga üle valamas. Kas normaalne on see sinu arvates? Ning pealegi ei ole sinu asi kas ja kuidas nad elavad. Kui sa oleksid normaalne inimene, siis mõnitamise aseme pigem ulataksid abistava käe, aga ma olen ammu aru saanud, et sa oled hull lehm, kes käib siin ennast rahuldamas.

Anonüümne ütles ...

Ära tuli, mida sai oodatud? :D Ei tea kes keda ikka rohkem ropsiga üle valab?
Mitte ükski inimene ei pea kõigile meeldima ja siin ei käigi võimuvõitlus selle üle. Pigem on ikka asi rohkem Irjas. Pani täiega puusse, aga ei taha oma läbikukkumist tunnistada.Tema lootis, et kõik hakkavad nüüd Alicet maha tegema, aga iga kord näitab ikka rohkem ja rohkem oma lapsikust.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.