esmaspäev, 17. oktoober 2016

Moes on kepi-soeng?

Uus seongumood shag (tõlkes: kepp), väljavõte Delfi veebist.

Räägitakse, et mehed mõtlevad enamiku ärkvel oleku ajast sellele. Aga nüüd tuleb välja, et naised ka. Ega muidu poleks naiste uus lemmiksoeng shag (tõlkes kepp, keppima). Mis siis on selline sasipea, nagu pärast keppimist.

Jumal küll, kas need tänapäeva naised millelegi mulle ka mõtlevad! :)

16 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Soengumoodi ikka pigem shaggy`na (tokerdunud, räpakas) teatakse

Inno ütles ...

Slängis on selle tähendus: läbi tõmmatud.

Anonüümne ütles ...

Võru slängis?

''Innokene'' tähendab urdi keeles ''süütus'', kuidas küll sellest aru saada?

Anonüümne ütles ...

"Jumal küll, kas need tänapäeva naised millelegi mulle ka mõtlevad! :)"

Jah, Inno, kõik naised siin mõtlevad SULLE.

Anonüümne ütles ...

Selliste sõnade puhul tasub vaadata urbandictionary sisse

Shaggy
1. Name for one with long, or unkempt hair.

Anonüümne ütles ...

Kui tähendusi mitu, eks siis igaüks valib selle, mis endale sobivam. Inno puhul ei imesta.

Aliceroos727 ütles ...

Inno minu meelest sinu soeng ka sarnaneb natuke sellega, mis pildil ja sa ju ka ei mõtle mitte millegist muust.

Alice Nõmmelt ütles ...

Ma loodan, et mõtled minu peale tihti Inno.

Irja ütles ...

Mine perse.

Unknown ütles ...

https://en.oxforddictionaries.com/definition/shag

Anonüümne ütles ...

Olen kogu aeg teadnud, et Oudekki koos vastava soenguga on väga sensuaalne kepinaine.

Räme Paks ütles ...

Irja, ära erutu! Ei taha su kolli keegi endale!

Irja ütles ...

Räme Paks, sina mine ka perse!

Irja ütles ...

Igaks juhuks teatan, et siia on tekkinud lisaks liba-Alice'itele ka liba-Irjad :). Minu kommentaaridel on minu pilt juures.

Võrukas ütles ...

Peaasi, et perekonda jääb. Inno on ka vahel Naine või Alice Nõmmelt või Marina. Me saame kõik aru ja ei pahanda, sest stressi tuleb maandada, muidu hakkab jälle jooma. Klaasikese veini või pudeli õlut juba laseb õhtu jooksul läbi ja ei tohi ju stressata. Muidu lähebki asi üle käte.

Räme Paks ütles ...

Aa, see kole plärakas on näopilt või? Ma mõtlesin, et mingi loppis tempel.
Sinu pirakasse tagumikku ma mahuks küll, mis sest et olen paks.