teisipäev, 25. oktoober 2016

Roosike aitab issit



Roosike (1 aasta, 11 kuud) muutub meil järjest tragimaks - sel pildil aitab ta issil nõusid nõudepesumasinast välja laadida. Roosi annab issile nõusid kätte ja issi paneb nad siis kappi ära.

Veel armastab Roosi lapiga põrandat pühkida, kui midagi maha läheb, ja mulle Juulikese mähkmeid kätte tuua. Täna hommikul tõi ta mulle minu prillid, öeldes üliarmsalt: "Plilli” :).

P.S. Ma ei julge enam Innost pilte avaldada, sest talle on kommentaariumis fanclub tekkinud eesotsas kommentaator Alice'iga, kes enda väitel lasteaiakasvataja on. Alice ei saa mitte ühtegi päeva Innota, olen täitsa mures kohe. Tal on kogu aeg Inno siin ja Inno seal. Nii et nüüd mõnda aega Innost pilte ei pane. Pildi pealt on küll näha Inno karvane jalg, aga see on kõik, mida ma praegu jagada julgen :).

67 kommentaari:

Aliceroos727 ütles ...

Irja kas sa mõtled nüüd tõesti päriselt, et keegi peale sinu veel Innot tahaks. Ära aja oksele palun. :D
Sinu väitel olen ma hoopis blond baaridaam Rakverest. Mis ma siis ikka väidan, et ma tegelikult jätkuvalt lasteaias töötan. Aga mis vahet selles on? Innot ei taha ikkagi. Sa võid oma hullu lehma sündroomiga voodis püherdava mehe pärast täiesti rahulik olla. Tema karvaseid jalgu ei taha ka.

Ann ütles ...

Hahahaaa.... Irjal on paranoia.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Kas Inno on nii paksuks läind et ei julge enam näidata? Irja ise oli ka ikka totaalselt jämmeks läind peale portugaalot.

Anonüümne ütles ...

Alice imedemaalt ei saagi Innot tahta, tal ju tasemel härg kodus olemas, aga millegi pärast passib koguaeg kohvikus. Toesti lux mees Alicel :D vaadates su pilti oled paras treenimata krõnks. Mäletan kuidas kommisid kui usin trennimutt sa oled, aga kus su treenitus siis on? Tavaline hall mass.

Anonüümne ütles ...

Ma vaatasin, et need on Irja jalad seal.

Anonüümne ütles ...

ma mõtlen, ma võtan inno hoopis omale. lapsel hea mingi tümika otsas ronida, kui mul midagi vaja teha on.

Irja ütles ...

Alice, vaidle vastu, palun! Käid siis trennis või mitte? Palju kaalud?

Unknown ütles ...

Eks ta tõsi ole, et isolatsioonis elavad inimesed lähevad peast imelikuks, tekivad kummalised paranoiad ja jälitusluulud. Kohvikupidajad, suhelge reaalis inimestega, proovige sõpru-tuttavaid leida! Teil siiski väikesed lapsed, kelle nimel pingutada.

Anonüümne ütles ...

Irja, kas oled Alice siredate säärte peale kade? Ma küll sinu asemel oleks, sul endal ju lombakad silorullid all...

Anonüümne ütles ...

Inno ju käis juba mõni aeg tagasi sinise silmaga ringi. Kas keegi veel kahtleb selles, et lööjaks oli Irja? Madal enesehinnang ja armukadedus on "maailma kõige päikselisemast" Irjast teinud vägivaldse tegelase.

Anonüümne ütles ...

Unknown, kas sa ise tahaksid Tähismaadega tuttavaks saada, nendega suhelda?

Irja ütles ...

Et siis Alice on siin Kohvikus ikka oma nime ja pildiga? Või on seegi vale?? Nagu nimi, mis oli alguses Reesi1 ja seejärel Alice Roos ;). Kui palju on see Alice meile õieti valetanud. Kas teie ei tahaks teada?

Anonüümne ütles ...

ei, ei tahaks

Anonüümne ütles ...

Absoluutselr ei huvita.
Lihtsalt lahe on vaadata, kui piinlikuks Irja enda jaoks asja ajab. Go, girl, go! Ära jäta meid koomuskist ilma, kloun.

Aliceroos727 ütles ...

Irja mäletad, et ise te titeblogis blokkisite mind Reesina ära. Muidu olekski võib-olla selle nimena seal olnud ja mirjamiga läks samamoodi. Teile ei meeldinud minu kommid. Nüüd olete seal korraliku puhastustöö teinud ja ära tule jälle kirjutama, et ma lõin kartma ja kustutasin oma kommentaarid ära. Teil hakkas piinlik ilmselt.
Irja millise pildi järgi sa mind vaatasid kas selle, mis sõbranna saatis või siinse?
Inno esineb ka mitme nimega miks siis mina peaksin ainult enda päris omaga olema.
Ma ei peagi enam trennis käima, sest Inno ütles, et sinul on ka looduse poolt antud lihased.Trenni aja asemel saan ma nüüd siin kohvikus istuda ja teie kasulikke nõuandeid kõrva taha panna. Ma arvan, et minul on siis ka looduse poolt antud lihased ja mis ma ikka aega ja raha raiskan. Ma enne ei teadnudki, et selline asi on võimalik ja jätsin ka kõik oma trennid ära.
Valetamise osas jään teie perele veel palju alla, aga ma luban, et ma õpin ja saan teie vääriliseks. :D
Irja ära väga minu osas sõna võta, sest nagu näha pole sul selle koha pealt eriti kaasarääkijaid kui ainult teie endi võltkommentaarid.
Ma olen 100 % kindel, et kohe varsti tuleb nüüd minu nimel paar rõvedat ja teile mõned ninnu-nännud. Nii on see igapäevaselt olnud ja pole tänane päevgi erand. Jään huviga ootama.
PS. Millal baari postitus tuleb? Tahaks lugeda või siis ülejäänud 4 roosi tutvustus.
Rakveres sajab täna vihma. :D

Anonüümne ütles ...

Tõesti ei taha ja ei huvita. Seda teame niigi kui palju TEIE siin blogis oma kirjutistes igapäevaselt valetate.

Anonüümne ütles ...

Äkki on Alice ja Irja vennad-kaksikud. Miks neil muidu Inno-taolise Priimäe pliiatsiteritaja vastu selline nõrkus on.

Anonüümne ütles ...

Roosike on väga tubli, et aitab isa-ema :) Selles vanuses lapsed tahavad kõike teha ja siis ongi oluline nende aktiivsust mitte maha suruda, vaid tunnustada.

Anonüümne ütles ...

Irja
Kus kohal saaks sinu suurepäraseid luuletusi lugeda? Raamatukogus ei teadnud keegi sinust midagi.

Anonüümne ütles ...

Kõik Irjad paljud luulekogud - sh valitud ja kogutud teosed - haarati juba enne lettidele ladumist, inimesed ootasid ööde kaupa ukse taga, et mllal küll... Raamatukogudele ei jäänud loomulikult midagi.
Aga surematu üllitise "Vaba ühiskonna raamat" tellis ja ostis kokku sm Savisaar isiklikult, kes seda siis ainult suurimatel pühadel (Hundisilma jaanituli, 20. august, omaenda pulm Viljaga jne) kõige ustavamatele sektiliikmetele jagas koos sooja käepigistuse ja Viru keskuse parklas auto tasuta hoidmise õigusega.

Anonüümne ütles ...

Irja Vaher, luulekogu "Kõrk kaamlite markiis", saadaval Apollo raamatupoes 0,75 EUR tükk,

Tutvustus

Sinna kõrtsu ma enam ei lähe,
kus mu hobune kord lollilt otsa sai,
kus mu vanaisal habe ära kisti,
kus mu isal hammas välja löödi suust,
kus mu koer sai kaigast,
armsam löödi risti –
sest ses kõrtsus mind ei hoia kinni miski.

Sinna kirikusse enam ma ei lähe,
kus mu eesel pidas jutlust targal moel,
kus mu vanaema süütusest sai lahti,
kus mu ema satanistiks saada tahtis,
ja kus kooripoisiks oli pulstund koer,
kus mu armsam kõndis kerjakepi toel –
sest selles kirikus mul õudus rindu poeb

Anonüümne ütles ...

Tase !!!

Anonüümne ütles ...

Ainult üks luuletus, vain yksi runo - Irja Vaher
Täna on see päev, kus ma olen õnnelik,
et olen ainult pooleldi eestlane

Täna on see päev, kus mul on
esimest korda häbi olla eestlane

Täna on see päev, kus ma olen
kade oma isa peale, kes on surnud eestlane

Täna on see päev, kus mind rõõmustavad
eestivastased uudised

Täna on see päev, kus ma tahaks olla
riigireetur rein langi eelnõus
ja riigiähvardaja ken-marti vaheri eelnõus
ning saada selle eest kümme korda kinni pandud

Täna on see päev, kus ma tahaks olla pronkssõdur
ja tulla tagasi Tõnismäele
Täna tahan olla kõige vihasem eesti vastane uudis
komsomolskaja pravdas
ja panna kõikidel eestlastel kõhu valutama

Täna tahaksin olla Eestisse mitte sisse lastud johan bäckman
ja kirjutada pühas vihas sada raamatut,
mis kuulutavad eesti riigi lõppu
sajal erineval võikal moel

Täna ma olen hästi vihane
Täna ma olen juba natuke venelane

Sest täna on see päev, kus kui ma mõtlen Eestile,
viirastub mulle vana naine eha popova, kohtunik,
kes alandab kõiki kohtualuseid,
aga kes on tänase päeva superstaar,
sest ta lubas mind läbi otsida

Ma mõtlen Eestile ja mulle viirastuvad
minult ära võetud arvutid, videod ja kaamerad,
mis on nüüd ühe eesti inspektsiooni mustas prügikotis

Ma mõtlen Eestile ja mulle viirastuvad
mu totakad unistused,
kuidas ma siin õnnelikuks saan

Ma tahtsin seda tõesti
Mul oli unistus olla õnnelik eestlane

Jumal tänatud, kiitos taivaan,
et olen vaid pooleldi eestlane.

Ainakin nyt.

Anonüümne ütles ...

Ehkki luuleand mul kasin,
siiski luuletan kui masin.

Hea kingiidee lähenevateks jõuludeks.

Anonüümne ütles ...

Veel üks tegelane, kellel on häbi olla eestlane...

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Irja, kas Te ei oska pildiotsingut kasutada?
http://www.bowtiediary.com/2012/07/blog-post.html

Anonüümne ütles ...

Kui Alice on Piia, on see ikka väga plass lugu. Kui Alice on varastanud Piia identiteedi, on see kriminaalne lugu.

Virsik ütles ...

See läks nüüd küll imelikuks. Aga ära sa, Irja, hoogu satu enne kui oled kindlaks teinud, kas Alice on Piia või on Alice julmalt Piia pilti enda profiilis ära kasutanud.

Alice ütles ...

Vot Irja nüüd on sulle jälle pähkel kumb on õige. Jälle ei tea kes on õige Alice, aga nii tahaks teada ja net on pilt täis, mis on kõik vaatamiseks pandud. Või nagu Inno alles siin kirjutas. allikas on net kust pilt on saadus. :D

Irja ütles ...

Kallis Alice, sul on Alice Roosidega niisama palju pistmist kui roosil sõnnikuga :).

Irja ütles ...

Olge rahulikud, Alice ei ole mingi Piia :).

Irja ütles ...

Alice ilmselt lihtsalt kasutab Piia pilti ja see on tõesti kriminaalne lugu, Piia peaks politseisse pöörduma.

Anonüümne ütles ...

Mina ei tea, kes on Alice ja kes on Piia ja Metsikut Roosi ma ka ei tunne, aga mina arvan, et nemad kõik teevad nalja, nagu selle "kohviku" sisseviskaja Irja on siin koduvalt enda ja Inno ülevõlliste sissekannete kohta teatanud. Tsiteerin: nalja ka ei või enam teha? Aga Irjal tasuks vahelduseks ise ka politseisse pöörduda, muidu on kaalukauss juba ammu nende poole viltu, kes teda on kohtusse kaevanud (aga nad veel omadega persse kukuvad, Savisaare tallalakkujad sihukesed!).

Alice ütles ...

Irja sa pole kunagi küsinudki kas see on minu pilt. Ise olid valmis uskuma, et ma olen blond baaridaam ja sul olid sõbranna saadetud pildidki.Olid täiesti kindel, et seal olin mina. Vot kas see on minu nimi seda sa ei tea. Haiglane uudishimu on ikkagi minu isiku vastu.
Tsiteerides Innot, et kas ma peaksin siia oma tõelise pildi panema, et te oma sitased näpud sinna topiksite. Sööge sitta. Pildi allikas on internett, kus see vabalt ripub.
Ilmselt ongi edaspidi parem anonüümsena kommenteerida, et teie haiglast uudishimu natuke vaigistada.Ja vastus juba enne küsimist. Ei ma ei löönud kartma.Teie puhul tuleb aga arvestada alati seda, et te määrite oma pasaga alati teiste elud ära, kuigi ega teid keegi enam ammu tõsiselt ei võta.

Irja ütles ...

Miks sa varastasid teise inimese pildi, Alice? Tegemist on ju reaalse inimesega nimega Piia, kes peab blogi inglise ja eesti keeles. Ta on 22-aastane ja elab Tallinnas. Kas sa ei tea, et teise inimese identiteeti ei tohi varastada?

Anonüümne ütles ...

Teema: Roosi aitab issit. Ja terve lugu hoopis Alicist. Irja ikka ei saa üle.
Ja miks Irja ja Inno soome mugavuspaguslaste teemal pole viidet? See on ka ju võõra teksti kasutamine.
Irja, saa palun üle. Tunne rõõmu oma elust. Sa ei saa öösel magada, sest lapsed pidid ärkama, aga tegelt sa ju passid internetis, mitte ei tegele lastega. 3päeva olete jauranud Alice üle, aga õues on lumi maas, minge tehke lastega lumememmesid ja nautige seda.
Päikest ei ole, aga ilma annab hetkel nautida ja tunda rõõmu väikestest asjadest.

Irja ütles ...

Kui vana sa muidu oled, Alice?

Anonüümne ütles ...

https://www.politsei.ee/et/nouanded/it-kuriteod/identiteedivargus/

Anonüümne ütles ...

See viitab juba obsessiiv-kompulsiivsele häirele - Irjal müütilise Alice'i ja Innol Ingridi suhtes. Teie, st. Inno ja Irja peate seda blogi ja olete otsustanud oma elu siia laiali laotada, kommentaatoritel ometi seda kohustust pole ju. Miks te neid siis jälitate? Pealegi on ju valdavalt just kommentaarid need, mida siia lugema tullakse. Ja tõesti, Irja, kui mõni kommenteerija hirmsasti närvidele käib, on ju võimalik teda blokeerida või kustutada, aga jälitada?! - see on väga madal.

Anonüümne ütles ...

Väga haiglane tõesti.Tundub, et Irjal on Alice vastu mingi isiklik vihavaen, et mitte kuidagi ei saa temast üle. Kõik, kes oma nimega kommenteerivad satuvad kohe pasarahe alla. Siin ei tohikski midagi oma päriselust välja panna, sest ei tea mis pärast selle inimesega võib juhtuda. Ingrid on juba üle 10 aasta hammaste vahel kas nüüd läheb teistega samamoodi.
Kõikidele hoiatuseks, et edaspidi tasuks ainult anonüümsena kommenteerida. Irja suguse ussi puhul ei või milleski kindel olla.

Anonüümne ütles ...



Nojaa, ma ju tahaksin endale Alice'i elu: seda majakest Hiiul, või oli see nüüd Viimsis? Ja seda perfektset plekkseppa.
Kas sa sellepärast urgitsedki Alice kallal? Kuhu sa oma Innukese siis paned?

lugeja ütles ...

Ha, ha! Keegi püüab paaniliselt oma profiili peita.

Alice ütles ...

Irja ma imestan tõesti miks sulle minu isik nii väga huvi pakub. Ausõna ma ei taha ei sinui meest, ega sinu elu. Ma olen täiesti rahul enda eluga. Mina olen püüdnud viisakaks jääda võrreldes siin mõnede kommentaaridega. mõne puhul olen tõesti pead noogutanud ja nii nõus olnud, et selline tunne tekib, et need on just nagu minu käega kirjtatud.
Sa veedad oma jälitamismaanias siin suurema osa päevast selle asemel, et oma lapsi arendada.Miks mina küll sulle nii suurt huvi pakun aru ma ei saa? Kui mina oma tegemisi teen, siis õhtul avastan, et juba sa oled minu järele küsinud. Mul on oma reaalne elu ka olemas. Kui sulle vastan, siis on häda, et 24/ 7 ainult kohvikus. muide mul on õhtul jah arvuti lahti just teie blogi koha pealt ja me loeme vahel kõik koos mis siia on kirjutatud, sest see on päris naljakas.
Isegi kui ma oleksin olnud see blond sealt Rakverest, mis sellest siis oleks muutunud. Teie jääte ikka samasugusteks, Kirjutate kui pahad teised on ja kui hea on töötuna elada ja kui õnnelikud te olete. Kui te nii õnnelikud olete ja teil nii hea on siis miks teiste elud teid nii väga huvitavad. Varsti saavad teil muist toetusi otsa, külm talv on tulemas. elate nagu linnukesed oksal rõõmsalt ühes toas. Lähete Katariina kohvikusse Roosi sünnipäeva pidama. Seal ei ole Roosil ei vanaema, ega vanaisa. mitte ühtegi sõpra ega sugulast, rääkimata Roosi mängukaaslastest. Kas see ei tee teid hoopis kurvaks?

Anonüümne ütles ...

Irja, mina tahaks ka teada, kes see hull 24/7 su blogis aega veedab ja valeelusid endale külge kleebib. Mulle meeldiks, kui Irja seoks Alice posti külge nt.vanalinna adi trikoo seljas, rahvas võiks teda loopida mädand tomatite ja munadega. Näkku määrida karjala pada ja suhu surada pannkooke. Saaks alles kinu.

Irja ütles ...

Alice, sa ära muretse meie pärast. Sa muretse parem enda pärast. Miks me hakkasime sinu isiku vastu huvi tundma? Sest sa halvustasid meie lapsi ja samas kirjutasid, et oled lasteaiakasvataja. Väitsid, et loed töö ajast meie blogi. Selle peale kirjutasid meile nii mõnedki lapsevanemad, et me uuriks välja, kes on see lasteaiakasvataja ning kus ta töötab. Minu meelest ei tohiks sinusugune inimene lasteaiakasvatajana töötada.

See, et sa enam Piialt varastatud pildiga ei kommenteeri, ei muuda asja, et identiteedivargus on kuritegu.

Irja ütles ...

Mina ei hakka selles identiteedivarguse küsimuses politseisse pöörduma, aga kirjutasin Piiale ja andsin talle sellest teada - eks ta ise teab, kas pöördub või mitte.

Anonüümne ütles ...

Ta mitte ainult ei lugenud, vaid kommenteeris ja naeris väidetavalt kolleegidega koos. Samas kinnitas, et kasutab ka vägivalda laste suhtes. Tahaksin samuti teada, kus selline eeskujulik lasteaia kasvataja töötab.

Irja ütles ...

Varsti saate :).

Anonüümne ütles ...

Innu ja Irja ei ole ju täie mõistuse juures inimesed. Üritavad nüüd hullult tähtaks ennast teha. Ma ei usu eluski, et mõni inimene neile kirjutab. Mingu parem tööle igavesed muidusööjad.

Anonüümne ütles ...

Appi kui naeruväärseks on tähismaad muutunud. See vist nüüd ongi lõpp. Hullumaja ootab.

Anonüümne ütles ...

Aga juuresoleval pildil näha oleva Roosikese kaunidus ja tublidus ei huvita mitte kedagi... tundub, et kõige vähem veel tema emakest. Saaks aga ähvardada ja plähvardada ja Alicesid mööda internetiavarusi taga ajada, tundub, et see ongi Irja on lemmiktegevus nr 2 pärast imetamist.

Alice ütles ...

Irja kuidas Juulikese teraapia edeneb? Kas juba käib? Sa oled suures hulluses oma lapsed täitsa ära unustanud.

Anonüümne ütles ...

Irja on jälle ano alt komme kribanud.:D

Anonüümne ütles ...

Tuleb siiski tunnistada, et nn Alice on oluliselt naeruväärsem ja rumalam kui Tähismaad. Võtta 22-aastase Tallinna tüdruku foto enda profiilipildiks ja rääkida kõrvale oma täiskasvanud poegadest :) Kui selline tüüp minu blogis toimetaks, teeksin ka talle tuule alla.

Anonüümne ütles ...

Pane google otsingusse naised. Sealt tuleb avalikult kõigile näitamiseks pilte sadade kaupa. Mitte ühelgi pole juures ei nime ega vanust. Irja ise jäi lolliks kui ütles, et pildil on tavaline hall mass mitte midagi erilist.

Anonüümne ütles ...

Kui mõnele neist sadadest piltidest klikid, avaneb sait, kust pilt pärit on. Nn Alice teadis, kelle pilti kasutas.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Alice ise kitjutas kommentaari, kus väitis, et on nüüd oma õige nime ja pildiga.

Anonüümne ütles ...

Irja sind ootab ennast varsti kohtutee. Kas mõtled, et pääsed tänu Juulile vastutusest. See 2000 tuleb ikka tagasi maksta.

Irja ütles ...

Alice, mina arvan, et sind ootab ees töökaotus. Lasteaiakasvataja, kes poseerib interneti seksisaidil lasteaias tehtud fotoga ja kirjutab seal, et tema seksiiha on keskmisest suurem? Appi.

Anonüümne ütles ...

Sina anonüümne 17,45 ära ürita teemat mujale viia, hetkel teemaks Alice.

Anonüümne ütles ...

Irja, sa ise oled seksist kirjutanud oi kui palju. Ka oi kui koledasti. Kas sul tohivad olla lapsed?

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.