pühapäev, 23. oktoober 2016

Soomes mediaanpalk 2900, Eestis 750 eurot

Väljavõte Yle MOT veebist.

Soomes oli paar aastat tagasi tööl ligi 100 tuhat eestlast, vahendab Yle MOT. Eestlaste Soome minekut  Tartu Ülikoolis uurinud Kristi Anniste ütles, et Soome lähevad ettevõtlikumad ja edasipüüdlikumad eestlased. Soomes on mediaanpalk, ehk palk, mida keskmiselt inimestele makstakse 2900 eurot, samas kui Eestis on see 750 eurot.

Üks Kagu-Eestist Soome lähihooldajaks läinud eestlane ütles, et teenis Eestis bensiinijaamas müüjana vaid 350-400 eurot kuus. Sellest ei jätkunud kahele lapsele isegi toidu ostmiseks.

25 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kah loll se bensiinijaamaeestlane! Oleks pidand siin töötuks võtma, tittedele puuded vormistama ja elaks siin nagu miška (vabandust: Tähismaa). Nüüd loll rabab Soomes, vahetab mummodel mähkmeid.

Alice Nõmmelt ütles ...

Tere tere. Minu mees teenib piisavalt hästi ja oleme jõukad. Soome ei pea kolima ega tööd otsima minema. Ta isegi ehitas oma enda kätega Nõmmele maja ja andis mulle hiljuti raha, et saaksin reisile sõita, et vallatleda seal tõmmude meestega. Selline ilus ja ideaalne elu mul. Veel tahtsin öelda, et ma olen kenasti positiivne kogu ehk trulla.

Anonüümne ütles ...

Sind ja su meest peaks Võrru komandeerima, õpetaksite Tähismaad ka ilusti elama!

Anonüümne ütles ...

Ennast "nõmme-älisiks" nimetav Inno on peast puhta tähismaaks läinud...?

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Ise sa Irja eputad ka oma hülgepoisiga kogu aeg :). Maailma parim isa! Minu numpsik! Väsimatu ajakirjanik! Tagakiusatav teisitimõtleja! Islandi jalgpallur!

Võrukas ütles ...

Innol on vist tõesti igav hakanud või on ta isik kahestunud. Kujutab juba ette ei tea mida. ÜKT pole ka nädalavahetusel ja kodus tapab elurutiin. Kas tegid soovahetus operatsiooni või lihtsalt unistad ilusast elust?

Irja ütles ...

Mulle Alice Nõmmelt väga meeldib, 12 points :D

Alice Nõmmelt ütles ...

Ärge olge kadedad, kallid kaasmaalased! Püüame ikka kõik koos kenasti läbi saada. Tulge kõik mulle Nõmmele külla, pakun karjalapada, seljankat ja pannkooke.

Alice Nõmmelt ütles ...

Inno, Irja andis sulle kaksteist punkti!
Ära neid siis..topi..

kana3 ütles ...

Irja muidugi sulle meeldib Alice Nõmmelt, sest sa oled temaga abielus ja said 2 last ka (
üks neist puudega)

Anonüümne ütles ...

Te ikka teate, kes on omastehooldaja? See on isik, kes hooldab oma pereliiget/lähisugulast. Võssa ei pannud veidi?

Anonüümne ütles ...

Kana3, mis puud lapsel on? Kuuse-, kase-, või tammepuud?

kana3 ütles ...

Kas sa ise ei tea mis puudega su laps on? Küsi siis Inno käest. Vahet ju pole. Teraapiasse niikuinii ei lähe. Persse need puud.

Irja ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Kanadest saaks hää salati ...
Sellest, et nad teil muneksid, pole kuulda olnud.
Aina kaagutavad ...

Alice Nõmmelt ütles ...

No kuulge lõpetage nüüd naljad, mina ei ole Inno. Ma olen Alice Nõmmelt, käin vesiaeroobikas kolm korda nädalas, tulge ka sinna Nõmmele. Te tunnete mu ära sinise adidase trikoo järgi ära, olen selline tõmmuke ja pats on pealael.

Anonüümne ütles ...

Kuule sul on valed andmed. Nõmme ujula läks remonti juba 2 kuud tagasi. Kuidas sa seda küll ei teadnud? Nüüd käiakse Kalevi ujulas või Viimsis.

kana3 ütles ...

Näed nüüd uuriv ajakirjanik Inno. Sa ei tea persetki. :D

Irja ütles ...

Inno ei ole Alice Nõmmelt, Inno vaatab praegu Soomest Arto Nybergi saadet.

Anonüümne ütles ...

Ära valeta!

Alice Nõmmelt ütles ...

Alice Nõmmelt olen mina, see kellel on päris elu, see ideaalne. Nõmmel on meil oma maja, mees ehitas oma enda kätega. Mehel on plekitöökoda ja kõik sõbrad austavad mind.

Anonüümne ütles ...

Nyberg hakkas pool tundi PÄRAST nõmmeäliisi viimaseid kommentaare :D

Anonüümne ütles ...

Oi, Innomusirull, sa oled nii osav, jaksad reklaamipauside ajal isegi blogile ümber lülituda😁