laupäev, 5. november 2016

Inno soovitus aktiivsetele kommentaatoritele: minna poliitikasse

Meil oli Kohvikus üks püsikommentaator, kes võttis sette kõik teemad ja nämmutas need läbi, siin Kohvikus, iga jumala päev. Mis tähendas, et ta istus Kohvikus 24/7/365. Ma ise olin kerges hämmingus, millest selline tähelepanu Kohviku vastu ja ma ei osanud kohe leida lahendust, kuidas seda tohutut energiat kuidagi muudmoodi kanaliseerida.

Ma saan sellistest kommentaatoritest aru: ise oled veel suhteliselt noor, aga lapsed on juba suured ning aega jääb kõvasti üle - midagi peaks nagu tegema. Kõige kergem tee ongi leida mõni teine perekond või blogi ning muutuda stalkeriks. Ma olen sellega kokku puutunud: mu eelmises suhtes piirasid mu seltskonnastaarist abikaasat vangis istuvad mehed - neil oli samuti aega palju käes ning polnud sellega midagi tarka peale hakata.

Täna olen vaadanud Tallinna TV pealt Keskerakonna kongressi ülekannet ja ma leidsin lahenduse: poliitika. Poliitika ehk teisisõnu elu paremaks tegemise kunst on väga hea võimalus neile, kel lapsed suured, aga kes tunnevad end veel noorena, energiat üle jääb ja pole sellega midagi tarka peale hakata. Ma usun, et näiteks keskerakond oleks sellistele naistele ja meestele v äga sobiv kanal, sest keskerakonnas on toimumas suured muutused ja sel erakonnal on Eesti mõistes tohutu potentsiaal. See on nagu vesi, mis paisu tagant järsku lahti pääsenud. Kasutagem siis seda võimalust!

Kommentaare ei ole: