kolmapäev, 7. detsember 2016

Kuidas hetke kuumim kurjategija Toomas Lepp Tallinna Televisiooni raha minu arvele kandis

Ma pidin tooli pealt pikali kukkuma, kui Inno hommikul teatas, et Toomas Lepp on kahtlustatavana 48ks tunniks kinni peetud ja tema elu- ning tööruume otsitakse läbi. Ma mõtlesin, et Inno teeb nalja. Ma olen siin Kohvikus kogu aeg kirjutanud, et Lepp kantis Savisaare käsul Tallinna Televisioonist raha välja, aga midagi ei juhtunud. Nüüd siis juhtus.

Kuidas mulle raha üle kanti? Veebruaris helistas Savisaar mulle Lissaboni ja rääkis, et tal on idee hakata väntama Tallinna Televisioonis seriaali, mis räägiks tema kriminaalprotsessist, ja tema nägemuses võiksin seal prokuröri mängida mina. Kuna ma olen töötanud prokurörina ja mõjuksin usutavana. Ütlesin, et mul või õigemini meie perel ei ole Eestisse lendamiseks raha. Savisaar vastas, et see ei ole probleem. Kui palju vaja läheb, uuris ta minult. Ütlesin, et 2000 eurot: lennupiletid pluss reisiraha. Savisaar lubas asja uurida ja mõne päeva pärast helistas mulle juba Toomas Lepp.

Oli pisut ärritunud olekuga ja ütles, et Savisaar käskinud tal minuga ühendust võtta ja seriaali asjus rääkida. Kui küsisin, millal seriaali filmima hakatakse, pobises Lepp, et stsenaristid ei saanud stsenaariumit õigeks ajaks valmis, aga et ta teatab mulle, kui asjaks läheb. Leppisime kokku, et Tallinna TV ehk Lepp kannab minu arvele 2000 eurot - piletiteks ja reisirahaks. Lisaks sellele pidin saama tasu näitlejatöö eest 200 eurot päevas, aga seda alles Eestis, pärast võttepäeva. Raha tuli arvele paar päeva pärast ja selgitusse oli märgitud: "alus". Mingit lepingut Lepp minuga ei sõlminud - seda polnudki vaja, sest 2000 eurot oli mõeldud selleks, et ma kiiremas korras Eestisse sõidaks ja Savisaarega kokku saaks. Kuna Savisaarel ilmselt endal meie pere lennuraha kinnimaksmiseks vahendeid polnud (tal on metsikud advokaadikulud), siis kasutati selleks Tallinna Televisiooni eelarve vahendeid.

Lennusõit jäi ära, sest lapsed jäid haigeks. Andsin Tallinna TVle teada, et lapsed haiged, sõita ei saa, kas on võimalik võtetega nädal aega oodata. Öeldi, et pole. Savisaar ütles, et võin raha endale jätta, ja nii ma siis jätsingi. Miks mitte, kui ta seda nii lahkelt pakkus? Lepp ütles samuti, et raha jääb mulle. Pärast kirjutasin veel Kesknädalasse ühe artikli seriaalist ja teise sellest, miks Savisaar on Eestile parim president. Savisaar oli väga rahul. Tundis huvi, millal ma Eestisse tulen. Ütlesin, et ilmselt juulis. Tulimegi ja läksime esimese asjana Edgari poole külla. Tegime seal läbi väga väsitava ekskursiooni Hundisilma aias, nii et mina leian, et olen oma kohustuse - Eestisse lennata ja temaga kokku saada - täitnud :).

Nüüd loen, et Lepp on Tallinna Televisiooni raha oma firmasse kantinud. Teenuste eest, mida ei ole osutatud. Ja tema süüdistab mind selles, et mina jätsin kokkulepitud töö tegemata. Naljatilk!

Hehh, minu usk Eestisse hakkab taastuma. Kui sellised suured sulid nagu Toomas Lepp vahele võetakse, siis on siin täitsa lootust. Võib-olla ei peagi Soome kolima!? Elame-näeme.

14 kommentaari:

ann ütles ...

See kommentaar läheb küll TTV teemast mööda, aga ma leidsin Perekoolist teie jaoks huvitava teema:

http://foorum.perekool.ee/teema/hoolekandeteenuseid-pakkuv-asutus-ostab-kortereid/
Keegi (?) uurib inimeste suhtumist sellesse

Nii et näete - te olete seda ikka esile tõstnud, et Soomes tehakse nii, tuleb välja, et ka Eestis on see suund täiesti olemas.

Anonüümne ütles ...

Teil on siis jäänud vabadusse vaid üks "tõeline sõber ja heategija" - Annomi Kalev ?

Irja ütles ...

Jaa, Eesti liigub ka selles suunas :). Eesti on õigel teel.

Irja ütles ...

Kauaks temalgi, siis Kalevil - Maksuamet koputab uksele ja pankrott terendab :). Kahe t-ga, sest korralik pankrot on kahe t-ga :).

Anonüümne ütles ...

Teie isiklik pankrot oli kolme t-ga, te ise kahe persega ja üks laps puudega. Hea kompott!

Irja ütles ...

See-eest ei ole meil kunagi igav :).

LPR ütles ...

Kas Oudekki on jooksus? Pole midagi temast kuulnud. See on ju ka vaja kinni pidada. Eks teilegi tuleb peagi kutse prokuratuuri tunnistusi andma minna. Koik jahvatatakse läbi.

Irja ütles ...

Oudekki oli Itaalia poole liduma pannud, kuskilt lugesin.

Anonüümne ütles ...

Miks liduma? Teenitud perepuhkusele ju läks?

Anonüümne ütles ...

Annomi Kalev läheb pensile... Tal ju maksuvabalt kogutud kobe kolmas ( või neljas ) sammas seal ees ootamas.

Anonüümne ütles ...

"Nii et näete - te olete seda ikka esile tõstnud, et Soomes tehakse nii, tuleb välja, et ka Eestis on see suund täiesti olemas."

Soome pole mingi eeskuju. Minge nende 4-5 likvideerimisele kuuluvate hooldekodude koduleheküljele ja te näete et neil on seal pidev tegutsemine ja selleks ka vajalikud ruumid olemas. Samas ka kättesaadav arstiabi. Kui neid paisatakse laiali, kaotavad nad turvatunde. Kahjuks meedia ei küsi nende endi arvamust.

Anonüümne ütles ...

ja hirmus lahe ja aus on võtta mitte millegi eest 2000 vastu ja veel õige olla see juures ...ma ju tulin ja kohtusin ....aga südametunnistus?

Irja ütles ...

Kuidas mitte millegi eest? Ma kirjutasin selle eest päris palju Keskerakonna siseopositsiooni kritiseerivaid kirjutisi! Pluss Savisaare nõustamine telefoni teel liinil Lissabon-Tallinn!! Ma oleks võinud Tasco do Vigarios kaheksajalga süüa, aga pidin kaasa arutama teemal, miks Savisaar oleks kõige parem presidendikandidaat, ja vastama teistele Savisaare meelt painavatele küsimustele.

Margus Kiis ütles ...

Savisaar poleks olnud parim president mitte ühestki otsast (see amet pole tema jaoks lihtsalt), seega ajasite lihtsalt jama.