reede, 24. veebruar 2017

Inno ja Irja kommenteerivad presidendi vastuvõttu

Väljavõte Postimehe veebist.

Irja: Ma ütleksin seda, mis ma tahaksin positiivse külje pealt öelda, et tegemist on sobiva paariga. Nad väga hästi sobivad ja täiendavad teineteist. Kersti ise tundub väga õnnelik.

Inno: Noo, ka Evelin tundus algul väga õnnelik.

Irja: Nüüd pole heeroldit. Kätlemine käib kiiremini. Mailis hakkab vist varsti sünnitama.

Inno: See on tore, et üks lätlane juurde sünnib.

Irja: Liiga kiiresti inimesed käivad. Seda ei jõua jälgida. Pea hakkab ringi käima. Heeroldist loobumine oli viga mu meelest. Pole võimalust külalistel presidendipaariga sõnu vahetada. Kõik on väga asine.

Inno: No ametnike värk. Rahvas tahtis ametnikku ja sai ametniku.

Irja: Märksõnadeks on optimeerimine ja efektiivsus. Rahvas ei tahtnud, rahvas ei valinud Kersti Kaljulaidu.

Inno: No aga kes siis? Rahva võim on ju. Rahvas paneb kõik paika. Siin pole süüdistada kedagi teist.

Irja: Kleite on ka väga halb näha. Näed ainult kleidi ülaosa.

Inno: No aga mis neist kleitidest ikka vahtida nii palju. Ise ütlesid ju, et peavad lihtsad olema. Aga see tütardega tulek näitab ka ühte koma teist.

Irja: Et siis mida?

Inno: Noo. Ma panin tähele, et Tsahkna ja Boroditš olid tütardega seekord.

Irja: Samas on positiivne see, et Toomas ja Evelin näitasid selgelt välja, kellesse nad põlgusega või hästi suhtusid, siis Kersti kohtleb kõiki ühtemoodi.

Inno: Ma arvan, et ta lihtsalt ei tunnegi kedagi veel. Ta nii-öelda alles õpib elu, nagu väike laps. Ta näeb seal paljusid esimest korda, ma kujutan ette.

Irja: Vau! Laine Randjärv on leidnud endale uue mehe! Ühel teisel vastuvõtul ta käis Alo Murutariga.

Inno: Murutar läks nüüd pankrotti. Ilmselt ta ei sobi enam Lainele. Tegelt oleks olnud põnev, kui Laine oleks tulnud Kati Murutariga.

Irja: Miks?

Inno: Noh, niisama.

Irja: Kaja Kallasel on ka uus elukaaslane - Ardo Hallik.

Inno: Ta on võibolla sealt sellest Hallikute pagarisuguvõsast. Need kuulsad leivameistrid Hallikud.

Irja: Julia Laffranque on ainult ühe pojaga.

Inno: Ma arvan, et ta prantslasest mees keeldus nii külma ilmaga välja tulemast. Või kes teab ...

Irja: Kersti kohta võib veel seda öelda, et need on esimesed presidendikõned. Ta rumal inimene pole, lihtsalt ta peab õppima lihtsas keeles rääkima. Liiga palju on kantseliiti. Ta lihtsalt ei kõneta inimesi ja jääb võõraks. Aga miks on Georgi-Renel toas müts peas? Kuidas see etiketi reeglitega kokku käib.

Inno: Minu meelest võib rahvariide müts olla peas ka toas.

Irja: Aga kas soni ei või või? Või kauboikaabu?

Inno: Aga kauboidel ongi kogu aeg müts peas. Ainult magamise ajaks võtavad ära.

Irja: Aga mul on veel üks küsimus: kas Georgi-Renel on ka handsa põues? Ja kui juba seto rahvarõivas, miks pole kirmaskit? Kus on kirmask?

Inno: Aga võibolla kirmask tuleb, afterparty või nii. Ja siis tuuakse ka handsa lauale. Ja sinna saavad kutse ainult need, kes on setod. Inara ja kes seal veel on. Priit Sibul. Tegelikult võiks Kersti ühe asja läbi suruda - see oleks anda setodele õigus oma handsat toota ja müüa. See tooks kõvasti raha sisse.

Irja: Jah, presidendi handsa. Ossinovski viin on juba olemas. Aga kellel oli kõige ilusam kleit sinu arvates?

Inno: Ma ei pannudki tähele. Mind need disainerikleidid väga ei huvitagi, need on kõik nagunii ühesigused. Aga Kersti kleit meeldis mulle.

Irja: Jah, ma nõustun. Kersti kleit jäi kõige rohkem meelde.

Inno: Kersti rahvarõivaste taustal tundusid need disainerkleidid nagu mingid prostituutide riided, nagu need TV3 saatejuhid seal, kelle kohta öeldi, et nagu kliendi ootel oleksid. Minu meelest peaks riigiametnikel olema pidulikel üritustel rahvarõivaste kandmine kohustuslik, kui just pole mundrit seljas.

3 kommentaari:

Triin ütles ...

Ma ütleks, et sünnib ikka rohkem eestlane. Mailise lapsed kasvavad ikka Eesti pinnal ju!

Irja ütles ...

Kohvik teeb vahel nalja ka ;)

Triin ütles ...

Tore, kui nalja ka saab :D