kolmapäev, 26. veebruar 2014

Kas teha Toobalile ajuloputus?

Irja: Inno, mida sa siis ikkagi ütleksid Toobali kohta, kes jättis meile rahad maksmata? Teda ähvardab saadikupuutumatuse äravõtmine.

Inno: Ma saan aru, et teda ähvardab kriminaalkaristus, mitte lihtsalt rahatrahv.

Irja: täpselt. Sinu kommentaar?

Inno: kuigi ma Toobalist eriti lugu ei pea, ei saa ma aru, mida ta sis valesti tegi. Luges võõrast kirja.

Irja: aga ma tuletan sulle meelde, et Toobali pärast pidime ükskord tagasi panema kurgi…

Inno: ma olen selle juba ära unustanud. Aga isegi kui ma tahaks Toobalile kätte maksta, tahaks ma ikkagi teada, mida ta siis tegi.

Irja: ta luges võõrast kirja.

Inno: sel juhul peaks pooled eestlased vastutusele võtma. Kes meist poleks lugenud võõrast kirja?

Irja: mina ei ole. Kas sina oled?

Inno: ikka.

Irja: kelle kirja?

Inno: no neid on ikka palju olnud. Ajakirjanikule ikka tuuakse informatsiooni. Ma olen lugenud kõvasti võõraid kirju. Sellest on nii palju juttu olnud, et on saadetud kogemata võõras kiri. Mis sa pead siis tegema? Kas pead siis arvuti kinni katma? Või laskma endale teha lobotoomia, kui oled aru saanud, et see oli võõras kiri? Või tegema ajuloputuse?

Irja: nii et Toobali puhul oleks siis lahenduseks ajuloputus??

Inno: jah, see on iseenesest huvitav küsimus. Mida teha nendega, kes on lugenud võõrast kirja. Võib-olla oleks tõesti lahenduseks ajuloputus. Kuigi Toobali puhul pole eriti midagi loputada. Kui ta üldse arugi sai, mis seal kirjas oli kirjutatud. Nii palju kui ma olen Toobaliga kokku puutunud, siis tal mälu täiesti puudub. Ta on täiesti ohutu.

NB! Vasta ka küsitlusele.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

MEP Ewald Stadler über die aktuelle Situation in der Ukraine - Interview am 27.02.2014

vene tõlkega
http://www.youtube.com/watch?v=ppoR7vCBALo

saksa keeles
http://www.youtube.com/watch?v=Y4tkHrGP0PY