kolmapäev, 18. jaanuar 2017

Õhtulehes lugu minu kohtuskäigust!



Nonii, tänases Õhtulehes on siis lugu minu esmaspäevasest kohtuskäigust. Ma ei ole ise veel lehte näinud, aga algus on paljutõotav, isegi mu „kurikuulus” Savisaare p... saatmine on ära märgitud :).

Head lugemist!

Ülal minu viimane kohtumine Savisaarega läinud aasta augusti alguses Võrus Katariina alleel. Savisaart ümbritsevad Keskerakonna peasekretäri koha pealt tagandatud Oudekki Loone (vasakul) ja Olga Ivanova. Savisaar on tellinud minult politsei ja prokuratuuri vigadele osutava artikli Kesknädalasse („Kirjuta, miks me selle kohtuasja võidame,” juhendab Savisaar mind)  ja tunneb muret, millal see juba valmis saab. Loodan artikli valmis kirjutada reedeks, aga kolmapäeval, päev pärast Savisaarega kohtumist, tõuseb minu angelmani sündroomiga nelja-aastasel tütrekesel Juulil kõrge palavik ja tekivad krambid.

Kui sellest Oudekki Loone kaudu Savisaarele teatan, hakkab Savisaar mind survestama ja Toomas Lepa kaudu lennupiletite raha tagasi nõudma ning kohtuasjaga ähvardama. Seepeale saadangi Savisaare p..., sest väljapressimine lapse üliraske haiguse ajal on minu jaoks viimane piir.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tegelikult siis sisuliselt osteti mõned temaatilised artiklid? Huvitav. Ja vahendajad olid Oudekki ja Lepa Tom. Veel huvitavam.

Irja ütles ...

Sel ajal kontrollis Savisaar veel täielikult Tallinna Televisiooni. Ma ei tea, kuidas praegu on, aga siis oli nii, et Savisaar andis käsu ja Toomas Lepp tegi. Loodan, et nüüd on vastupidi :).