pühapäev, 14. mai 2017

Päris huvitav seisukoht Oudekki Loonelt: „Stalin tegi selles sõjas õigeid valikuid.”



Eile sai jälle Oudekki Loonega tema Facebookis kommentaariumis maid jagatud. Oudekki raius kui rauda, et tema tähistab liitlaste võitu.

Mina: Okei, aga sel juhul tähistad sa ju ka Stalini võitu?

Oudekki Loone: Muidugi ma ei eita, et Stalin, ehkki massimõrvar, oli NSVLi juht ja sõdis liitlaste poolel. Aga ma ei ütleks, et see võit tuli tingimata tänu Stalinile või Rooseveltile või Chruchillile. Tänu tavalistele inimestele tuli. Kuid Stalin tegi selles sõjas õigeid valikuid. Selliseid, mis viisid meid tänasesse päeva, kus me oleme kõik elus ja saame oma kaunist laupäeva veeta internetis ajaloo üle meelt lahutades.

Nagu ma Oudekkist aru saan, siis peame Stalinile „aitäh” ütlema.

Ülal fašist ja massimõrvar Jossif Stalin, Oudekki Loone üks iidoleid. Kujutis Wikipediast.

Inno täiendus:

Ma olen seda juba varem kahtlustanud, aga nüüd on leidnud kinnitust, et Oudekki Loone on oma vaadetelt stalinist. Lihtsalt ääremärkuse korras. Selles pole midagi imelikku, endise NLiidu territooriumil elab väga palju staliniste. Enamik neist on juba surnud, aga paljud on veel elus, kaasa arvatud Oudekki Loone.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Stalin oli sõja ajal väejuht ja viis oma armee sõjast läbi.
Selline väejuht, kes alla annab või peitu poeb, pole küll austust väärt.
Aga ma kordan - sõjas pole valikut, kui sulle on kallale tuldud, siis on üks ainus lahendus - vaenlane elimineerida. Ka vaenlase võimalikud käsilased.
Seega - parim lahendus on läbi rääkida ja leida ühised huvid.
Eesti valitsuse suur sõber USA hiilgab relvade viibutamisega kogu planeedil.

Anonüümne ütles ...

Stalin oli tugev liider ja üks paras kavalpea. Näiteks Hitler ei suutnud angloameerika seltskonda üle kavaldada, aga Stalin suutis.
Sel teemal saaks tegelikult pikalt jätkata, aga Eestis pole mõtet, kohalike subjektiivsus segab.

Anonüümne ütles ...

See Loone-daame pole vist Lend-Leasest üldse midagi kuulnud!Niipalju teadmiseks,et Venemaa maksab siiani USA-le oma võidu eest!