neljapäev, 22. juuni 2017

Järjejutt Ingrid ja Epp, IV osa


Ingrid (pärast 3-4 klaasi šampust, püüdes vestluspartnerile pilku fikseerida): Epp.

Epp (tülpinult): Jah.

Ingrid: Hõkk. Tunnista mulle ausalt.

Epp: Jah.

Ingrid: Et. Sa. Ikka armastasid seda. Seda Justinit.

Epp: Aga sina Innot armastasid või?

Ingrid (tusaselt): Unusta juba ära see Inno. Ma ei taha seda nime enam kuulda.

Epp: Aga ta oli su mees!

Ingrid: Mis mees või asi! Praegu oli küsimus Justini kohta. Kui te meil külas käisite. Kui sa sealt Indiast saabusid. Oli siis mingi tunne ka või? Hõkk.

Epp (pilku lakke suunates, naeratusega): Ahh, kes seda enam mäletab. See kõik oli nii ammu.

Ingrid (silmi kissitades): Sa valetad!

Epp: Ei valeta! Miks ma peaks valetama?

Ingrid: Kuidas sa ei mäleta selliseid asju?!

Epp: Tõesti ei mäleta. Võibolla on šampus pähe hakanud. Aga ei mäleta. Mis sa ise mäletad kõiki asju või.

Ingrid (lõbusamalt): Kui nüüd mõelda. Niimoodi. Hõkk. Siis tõesti, kõike ei mäleta. (kummutab klaasi põhjani)

Epp: Kuule, räägime parem meestest. Sa jahid neid rikkaid mehi. Kas sa tead kedagi, kes oleks nii, tead ju küll, saadaval.

Ingrid (üllatunult, aga botox-kulmud ei liigu): Kust sa seda tead, et ma just rikkaid jahin?

Epp: Rahvas räägib. Sul pidi seal tutvusi olema. Nende meeste hulgas. Tead ju küll, Sõõrumaa ja kõik need. Sul vist oli midagi vahepeal Sõõrumaaga.

Ingrid (punastab, aga see ei paista meigi alt välja): No ja siis?

Epp: Ma tahaks ka nendega tutvust teha. Tead, mul on villand vaestest meestest.

Ingrid (kainenedes, selga sirgu ajades): Tead, minul ka! Ma ei suuda vaadata, kuidas kõik ümberringi omale ilusaid riideid ostavad ja ringi reisivad ja minu mees ei suuda mulle lubada mitte midagi.

Epp: Ma tahaks ka omale sellist rikast meest!

Ingrid (silma pilgutades): Velkomm tu de klaab. Hõkk.

Epp: Tead sa siis kedagi vä?

Ingrid (silmi pööritades): Nooh, kuidas ma sulle nüüd ütlen. Ikka tean!

Epp: No räägi siis välja!

Ingrid: Aga see pole nii lihtne.

Epp: Miks?

Ingrid: Need mehed, kuidas nüüd öelda, on juba kõik hõivatud.

Epp: Sa pagan!

Ingrid: Mis?

Epp: Ma ütlen, et assa pagan. Siis läheb raskeks.

Ingrid (elutargalt): Mitte midagi ei tule siin elus kergelt! Kõige eest peab võitlema. Mina olen omale elus kõik kätte võidelnud. Ja ma olen kõik saanud. Kõik.

Epp: Peab vist ka võitlema hakkama. Aga, kuule, millest ma alustan?

Ingrid (Eppu juuksetutist kuni rindadeni hindavalt takseerides): Kõigepealt pead end üles lööma. Ja noorem välja nägema.

Epp: Kuidas?

Ingrid: Sa botoxit oled lasknud teha? Ma vaatan, et sul on kortsud näos. Näe, mina lasin kõik ära võtta. (ajab oma pea vestluskaaslasele lähemale)

Epp (imestunult): Tõesti, sul pole ühtegi kortsu.

Ingrid: No vot! Seda tuleb teha. Siis korralik meik. Džoe blasko. Ja siis muidugi juuksed. need peavad olema korralikud.

Epp: Kuidas neid saab?

Ingrid: Juuksuris tuleb käia. Soenguid lasta teha. Mehed vaatavad soenguid. Mul oli üks, kes tahtis, et ma iga päev uue songu teeksin. Ta maksis muidugi kõik ise kinni.

Epp (erutunult): Oi, Ingrid, ma tahaks omale sellist meest!

Ingrid: Ja siis küüned. Need peavad olema tipp-topp. Varbaküüned ka.

Epp: Oi, selle peale ma ei mõelnudki.

Ingrid: Vat. Küüned peavad olema viimase peal. Mina lasin panna geelküüned. Näe. (näitab perfekselt hooldatud küüsi) Ja neid tuleb käia iga nädal hooldamas.

Epp: Need on tõesti ägedad. Kas meestele need tõesti meeldivad. Räägitakse ju et ...

Ingrid: Kuule, Epp, sa ju ise ütlesid, et tahad omale rikast meest. Rikkad mehed ainult küüsi vaatavadki.

Epp: Siis ma pean kohe kuhugi küüsi minema sättima.

Ingrid: Ja siis tuleb käia pidudel. Rikkad mehed käivad pidudel.

Epp: Aga meil Tartus ...

Ingrid (sekkudes): See Tartu jutt unusta üldse ära! Sealt sa rikast meest ei leia! Seal on kõik vaesed.

Epp (nõutult): Siis tuleb kuhu, Tallinna tulla vä?

Ingrid: Jah, Tallinna. Rikkad mehed on ainult Tallinnas.

Epp: Kuule, aga kus need rikkad mehed siin Tallinnas on?

Ingrid: Sul on veel aega?

Epp: Jah!

Jätkub ...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kadedaks teeb, kui hästi kirjutatud - millised karakterid !
Selliseid ei suuda mitte igaüks kirjeldada.

Anonüümne ütles ...

Tõesti, see jutt on jumala lahe. Ära, Inno, ennast tagasi hoia!

Anonüümne ütles ...

haha, botox kulmud ei liigu

Anonüümne ütles ...

Loodan Injot varsti taas kohtupingis näha!
P.S: pigem botoxi- kulmud kui lödisevad reied, ripptiss ja pundunud lõust. Enjoy, Injo! :)

Anonüümne ütles ...

Jaroslav Hašekil oli selline suurepärane kirjanduslik karakter nagu Pepik Hopp, kes töötas küla karjakuna ja keksis ning mökitas nagu kits. Paraku said Pepikule saatuslikuks sõnad "keislihälla on tõblas" ja ta pandi vangi või isegi lasti maha, päris täpselt seda osa kahjuks ei mäleta aga kuninglikku perekonda ta igatahes ülekuulamisel solvas ja selle eest ta karistada sai.

Anonüümne ütles ...

Sa võiksid selle raamatuna välja anda. Saate kõhud täis ja jõuluks oma koju.