reede, 7. juuli 2017

Järjejutt Ingrid ja Epp, VI osa


Ingrid (kohvikust välja taarudes): Oih, issand, ma tuigun.

Epp (toetab kaaslast): Tule, vaata, et sa ei kuku. Näe, siin on aste.

Ingrid (komberdades): Ma ei saa aru, kuidas nii pähe hakkas.

Epp: Sa vist jõid natuke liiga palju.

Ingrid: Mitu klaasi ma siis võtsin. Hõkk.

Epp: Viis klaasi. Ja kaks minu oma jõid ka ära.

Ingrid: Tõsi või? Hõkk. Kuule, mul hakkab vist pilt eest ära minema.

Epp: Oota, vaatame, kas saame kuhugi maha istuda.

Ingrid: Oi-oi, mul pea käib ringi. Issand, jalad ei kanna enam.

Epp: Ma helistan kiirabisse.

Ingrid (ähkides, seinast kinni hoides): Oota, ära veel helista. Tule siia.

Epp: Ma olen siin.

Ingrid: Tule siia, lähemale.

Epp (liigub lähemale): Kas nii?

Ingrid: Nii, jah, las ma nüüd toetan sinu najale.

Epp: Vaatame äkki kuskilt mõne pingi.

Ingrid: Vaata, palun, pinki. Mul läheb vist pilt eest ära. (kukub pikali)

Epp (karjub üle korruse): Ingrid!

Ingrid (näost kaame, lebab maas)

Epp (raputab kaaslast): Ingrid!

Ingrid (ei liiguta)

Epp (vaatab ringi): Hei, on siin keegi!

Ingrid (ei liiguta, noriseb)

Epp (omaette): No mis ma nüüd teen siis? (ohates) Ohh, oli seda veel vaja nüüd. (vaatab kella) Kell on juba palju.

Ingrid (liigutab aeglaselt kätt ja suud)

Epp (patsutab kaaslast põsele): Ingrid!

Ingrid (toibudes): Mis sa karjud?

Epp (pahaselt): Sa kukkusid ära ju!

Ingrid (ehmunult): Mina, mismoodi?

Epp: Vat niimoodi! Sa oled põrandal pikali.

Ingrid (ringi vaadates): Kas keegi nägi? Ütle, kas keegi nägi?

Epp (vaatab ringi): Polnud siin eriti kedagi.

Ingrid (ajab end kiiresti püsti, ropsib riideid): Huhh. Lähme siis nüüd ruttu minema!

Epp (jääb paigale): Oota, kuhu siis nüüd. Siin keegi kutsus kiirabi.

Ingrid (läheb näost punaseks): Kiirabi?! Sa kutsusid kiirabi?! Oled sa segane vä? Sa kutsusid kiirabi?!

Epp: No muidugi, sa kukkusid ju pikali.

Ingrid: Sa oled täitsa segi peast! Sa poleks tohtinud seda teha! Ilma minult luba küsimata.

Epp: Sa olid ju pikali. Ma mõtlesin, et sa sured ära.

Ingrid (ähkides): Ei no täitsa. Sa oled ikka täiesti. Sa ei jaga ikka mitte midagi. Sa oled nagu see Inno. Täielik möku. Täiesti saamatu. Mitte midagi ei saa aru. Kes lubas sul kiirabi kutsuda?

Epp (punastades) Ma mõtlesin, et ...

Ingrid (tigedalt): Sa mõtlesid. Kalkun ka mõtles. (reipamalt) Nii, nüüd teeme ruttu. Nüüd kaome siit ruttu. Et keegi ei näeks.

Epp: Mis sellest siis on?

Ingrid: Sa ikka ei jaga üldse matsu. Kiirabi. See kiirabi, nad patravad kõigile edasi. Sa ei kujuta ette, mis jama sellest tuleb.

Epp: Milline siis?

Ingrid: See on jama. Nad helistavad kohe sellele Saagimile ja siis pannakse kohe lehte. Õhtulehte. Või kus ta nüüd on. Nad on ju idioodid seal kõik! (kiirustab lifti poole)

Epp: Kuhu me nüüd lähme?

Ingrid (kiirustades): Minema siit!

Epp (sammu pidades): Olgu!

Ingrid (lifti sisenedes): Ohh, nüüd oleme pääsenud. (eemalt paistavad kiirabitöötajad, kes eskalaatoriga üles sõidavad) Näe, ongi need siin juba. Meil läks õnneks. Ega sa jumala eest mu nime ei öelnud?

Epp (punastades) Ma ei mäleta.

Ingrid (tigedalt): Kuidas sa ei mäleta? Idikas oled, vä? Tuleta kohe meelde! Kas ütlesid või mitte?!

Epp (võpatades): Ma tõesti ei mäleta. See käis nii kiiresti. Sa kukkusid pikali ja siis ma otsisin kiiresti abi.

Ingrid (tusaselt): Ma ei vaja mingit abi. Selge. (nina püsti ajades) Mina ei vaja abi. Jäta see meelde. (lift jõuab alla, väljuvad liftist)

Epp (järgneb kaaslasele)

Ingrid (kiirustades): Tule, lähme rutem. Ära kohmitse seal.

Epp: Kus me lähme?

Ingrid: Lähme kõigepealt mulle riideid ostma.

Epp: Kas sa autot ei võta parklast?

Ingrid (hetkeks seisatades): Ahh, auto. (edasi liikudes) Las ta seisab seal. Lähme kõigepealt siit välja. Sellest hullumajast välja. Ma tahan värske õhu kätte. (jõuavad uksest välja)

Epp (järgneb jooksujalu)

Ingrid (hingab sügavalt sisse): Ohh, kui hea. Seal sees hakkas nii umbne ja palav. (endamisi poolvaljult) Kus me nüüd siis lähme? Oot, sul oli ju meest vaja. Lähme vaatame sulle ka mingid riided selga. See punane ikka ei lähe.

(üksteise kannul kiirustades eemale)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

5. klassi tase. Hõkk, Inno, hõkk!