laupäev, 15. juuli 2017

Järjejutt Ingrid ja Epp, VII osa


Epp ja Ingrid on paar tundi Tallinna kesklinnas šopanud.

Ingrid: (lõõtsutades) Uhh, puhkame veidi. (lükkab käe oma kaenla alla ja nuusutab) Vähh!

Epp: (samuti ähkides) Kuule, jah, mul käib ka pea ringi juba.

Ingrid: (botox-kulm tahab vanast harjumusest kipra tõmmata, aga naha all midagi ei liigu) Ja me ei saanudki midagi. Kujutad sa ette! Poodides pole midagi. Ma ei saa aru, mida need inimesed siin saalivad, kui midagi ei ole.

Epp: Nad on samas seisus, mis meie - otsivad, aga ei leia.

Ingrid: (võpatades) Nii see ikka ei ole. kes otsib, see leiab. Mina olen küll leidnud. Kui ei leia, tuleb pressida edasi. Me peame pressima edasi. Meil on veel mõned poed läbi käimata.

Epp: (rohkem omaette) Issand, kas siin linnas on veel mõni pood?

Ingrid: Näe, siin on üks vaba laud. Istume siia maha. (istuvad laua taha) Uhh, puhkame veidi. (pühib käega otsa eest higi)

Epp: Päris ära väsitab see šoppamine.

Ingrid: (tähtsalt) See on paratamatus. Kui tahad omale meest saada, aga ma loodan, et sa ikka tahad, siis pead olema aktiivne. Pead šoppama. Pead hea välja nägema. Näe, ma lasin omale panna uued rinnad. (ajab rinna esile) Noh, kuidas on?

Epp: (heidab pilgu rindadele) Ma vaatasin jah, et sul on päris kena büst.

Ingrid: Näedsa. Sinu kohta räägitakse ka, et sa olla noa all käinud.

Epp: (punastades) Ei, rindu ma pole suurendada lasknud.

Ingrid: (uurivalt) Aga nägu oled küll lasknud lõigata! Seda on kohe näha!

Epp: (ägenedes) Ei ole! Kust sa seda võtad?!

Ingrid: (muigega) Kõik räägivad.

Epp: Kes need kõik on?

Ingrid: No on inimesi. Kas sa siis ei tea, et need ilulõikuste tegijad on kõige suuremad lobamokad? Kõik on teada!

Epp: (näost punane) Issand!

Ingrid: (elutargalt) Vot nii jah! Kui tahad varjata, pead välismaal käima. Aga siis tulevad lõpuks ka kõik asjad välja. Mina ei varja midagi. Ja mis seal varjata, kui kõik lasevad end lõigata. Absoluutselt kõik. Muudmoodi ei saagi, kui ei taha nagu peletis välja näha.

Epp: (nõutult) Ma oleks vist pidanud välismaale minema.

Ingrid: Sa käisid selles Tartu kliinikus, jah. Selle Pree juures. Lõuna-Eesti omad käivad kõik seal. Aga seal on paljudel näod ära rikutud.

Epp: Tõsi või?

Ingrid: Nojaa, ja seal jäädki käima. Igal aastal tuleb korrigeerimas käia. Muidu hakkab nahk turritama.

Epp: Issand!

Ingrid: Aga kui Tallinna tuled, ma loodan, et tuled, siis hakkad siin käima. Siin on valikuvõimalus suurem. Viimsis on üks hea koht, kus käia. Piisavalt privaatne. Seal käivad põhiliselt venelased. Eestlasi käib vähe.

Epp: Ma pean vist ka Tallinnasse tulema.

Ingrid: Tule jah!

Epp: Aga mul pole siin kuskil olla.

Ingrid: (särtsakalt) Sellepärast me vaatamegi sulle mehe.

Epp: Aga kust seda meest saada.

Ingrid: Ma võib sind alustuseks Sõõrukaga kokku viia. Tead küll teda, noh. Tema teab häid mehi.

Epp: (mõttesse vajudes) Ma võiks talle oma kivikesi tutvustada. Issand, me võiks koos hakata energeetilisi kursusi korraldama!

Ingrid: Vau! Kohe näha, et Tallinn mõjub sulle hästi. Ma olen ka kuulnud sellest kivikeste tervendavast mõjust. Mul kõik kohad valutavad. (katsub käega selga) Ma tuleks ka sinna, kui soodsalt saab.

Epp: Kuule, vii mind Sõõrukaga kokku ja me teeme sulle superhinna!

Ingrid: Ma helistan kohe Urmasele!

(järgneb)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lihtsalt nõme...

Anonüümne ütles ...

Ainuke lõbu veel jäänud siin blogis