laupäev, 29. juuli 2017

Järjejutt Ingrid ja Epp, VIII osa


Ingrid: (püüab helistada) Hmmm, Urmas ei vasta.

Epp: Ta on võibolla hõivatud. Ta on ju nii nõutud mees.

Ingrid: (mõtlikult) Üksvahe ta võttis kogu aeg vastu. Aga ta on jah hästi hõivatud. Issand, tal on nii palju tegemisi, sa ei kujuta ette, kui palju ta tegemisi on.

Epp: Arvata võib. Kuidas saaks omale sellise mehe! Minu Justin pikutas pidevalt diivanil ja vahtis telekat. Päevad läbi vahtis telekat.

Ingrid: Tõsi või?

Epp: Jah, muud ei saanud, kui vahtis neid filme sealt ja seriaale. Ma ütlesin, et lähme välja, vaatame midagi selga omale. Aga tema, et ei taha. Kujutad ette!

Ingrid: (silmi pööritades) Kujutan, miks ma ei kujuta. See Inno oli ju samasugune. Töölt tuli, siis kohe pikali voodisse ja enne hommikut sealt ei tõusnud. Mitte kusagil ei saanud käia. Aga Urmas muudkui käib ja on! Ta on ikka mees, mitte mingi ... ma ütlen. Enamik mehi pole mingid mehed, vaid supinahad. Ausõna!

Epp: Seal Ameerikas on kõik mehed sellised. Vahivad ainult telekat. Kodus midagi teha ei viitsi.

Ingrid: (ajab silmad suureks) Tõsi või?

Epp: Jah, muidugi, sa ei kujuta ette!

Ingrid: Ja mina mõtlesin, et Ameerika mehed, et need on ikka mehed. Seal oli ju see Dallase seriaal, seal olid kõik hästi rikkad mehed ja sõitsid ilusate autodega.

Epp: Kuule, neid mehi sa Ameerikas ei näe. Seal on kõik Justinid, üks hullem kui teine.

Ingrid: Issand! Issand! Ma ei või! Kuule, me peame selle Urmasega ikka kokku saama. Siis sa näed tõelist mees, kes on mees ikka. Saate koos seda kivikeste asja ajada, või siis midagi muud, no tead ju küll! (pilgutab silma)

Epp: (õhkab) Ohh, kuidas ma tahaks temaga kohtuda!

Ingrid: No aga milles probleem! Kõik saab tehtud! Kuule, me peame su korda sättima. Talle meeldivad pikad küüned, tead küll, teravate otstega. Siis peame laskma su büsti korrigeerida. Ja veidi kohendama su nägu. (uurib lähemalt Epu nägu) Sul on mõned punnid siin, need tuleb kohe eemaldada. Ja aeroobikas peab käima. Ühesõnaga, kõik peab olema perfektne, veatu.

Epp: Ma hakkan kohe pihta. Mis vaja teha on?

Ingrid: Esialgu peaks kohe opi aja kinni panema. Mul on siin üks hea arst, kelle juures ma käin. Ta teeb kõik ära, mis vaja. No tead ju küll. Ma lasin omal kõik kortsud ära kaotada. Näe siit. (näitab) Siin oli mitu kortsu, nüüd pole midagi. Kõik on ilus sile. Väiksed armid on, aga meigiga katab need ilusti ära.

Epp: Kas sealt kisub ka!

Ingrid: No kisub küll, öösiti käivad migreenihood. Aga see on seda väärt. Muidu endale meest ei saa!

Epp: On sul mõni leitud ka juba?

Ingrid: (ajab selja sirgu) On küll, miks ei ole. Mul käivad kogu aeg austajad ja toovad lilli. Kõik teevad igal pool silma. Eriti kui lasin omale silikoonid panna. Näe vaata. (näitab rindu) Kas pole äge?!

Epp: Vau! See on tõesti äge!

Ingrid: Sina pead ka. Mitu last sul oli, kolm või neli ...

Epp: Kolm.

Ingrid: No kolme lapsega on rind juba nii ära vajunud, et ei maksa unistadagi. Vata seda Murutari. Ta on nagu lehmaehmatis. Ära sa kellelegi räägi, et ma rääkisin, ma pean taga vahel suhtlema. Aga ta on ikka õudne. Pole ime, et kõik tema juurest ära jooksevad.

Epp: Ma olen ka vaadanud, et ...

Ingrid: No vat. Paneme sulle opi aja kohe kinni.

Epp: See on vist päris kallis?

Ingrid: Kolm kuni neli tonni. Aga see on seda väärt. Investeering endasse on seda väärt.

Epp: Ma pean vaatama, kas mul on kohe nii palju raha.

Ingrid: Aga Justin. Kas ta sulle elatist ei maksa või? Mina nõudsin Innolt ikka nii korraliku elatise välja, et ma olen saanud kõik opid ja asjad ära teha. Las mees maksab, raisk! Millekski muuks nad nagunii ei kõlba!

Epp: (vajub mõttesse) Mina vist ei saa, lapsed on Justini juures.

Ingrid: No vat. Rumalasti tegid. Mina krabasin kohe lapsed endale. Panin käpa peale. Vahetasin nimed ka ära, et enam tagasiteed ei oleks. Lapsed endale ja siis kohe elatis kaela. Vat nii tuleb teha! Vaata mind, mul on kõik olemas!

Epp: (silmitseb Ingridit) Sul on jah kõik olemas, aga mul pole mitte midagi. Pole lapsi ega raha.

Ingrid: No vat. Lasid sel Justinil ennast pügada. Mina ennast juba pügada ei lase! Mina võtan kõik, mis võtta annab! Ja peale ka veel. Na tšai, nagu öeldakse. (naerab hüsteeriliselt)

Epp: Kas Urmas neid asju kinni ei võiks maksta?

Ingrid: (ajab imestusest silmad suureks) Tema, ja kinni?! Nalja teed! Tema ei maksa midagi kinni! Ise pead ikka vaeva nägema. Tema on ikka mees! Tema ei maksa midagi kinni. Sa pead ise vaeva nägema ja tegema end nii-ütelda korda. Siis tema vaatab, kas sa üldse kõlbad. Aga ma loodan, et sa kõlbad. Sest seni on kõik kõlvanud, keda ma olen tema juurde viinud. Mul on hea silm selliste asjade peale.

Epp: Ja mis siis?

Ingrid: Mis mis siis?

Epp: Mis siis edasi saab?

Ingrid: No siis on seesamunegi, noh, tead ju küll, siis on see lingam. (naerab hüsteeriliselt) No tead küll. (pilgutab silma)

Epp: Ja siis?

Ingrid: Siis. Siis on kõik.

Epp: Mis mõttes kõik?

Ingrid: Kõik, noh.

Epp: Ma ei saa midagi aru.

Ingrid: Siis olete nö sõbrad. Ta võtab su telefoni ja helistab, kui vaja.

Epp: (veidi kohmetult) Aga ...

Ingrid: Siin pole mingeid agasid!

Epp: Aga need kleidid ja kingad?

Ingrid: Küll need ka tulevad. Sa näed ise, kui palju tal raha on!

Epp: Aga kas sa oled juba midagi saanud?

Ingrid: Ei ole veel. Aga see võtabki aega. Kätlin tegi kümme aastat tööd, enne kui tagasi hakkas tulema.

Epp: Kümme aastat!

Ingrid: Jah. Mina olen nüüd viis aastat panustanud ja viis tuleb veel.

Epp: Ma ei saa enam midagi aru.

Ingrid: Mis mõttes ei saa? Sa panustad, teed tööd kümme aastat. Ja siis hakkad dividende võtma. Kapišš? Siis tulevad kleidid ja kingad ja muu.

Epp: Aga enne?

Ingrid: Enne pead ise välja käima. Või noh, sa lased Justinil kõik kinni maksta.

Epp: Aga ma ei saa ju. Lapsed on tema juures.

Ingrid: Mul läks juba meelest. No sind ja sinu asju! Siis leiad selle raha kusagilt. Laenad. Mina laenasin ka. Panin suguvõsa metsa panti. Aga see tasub ära. Ma ütlen, Kätlin nägi kümme aastat vaeva. Aga näed, millised kotid ja kingad ta täna on. Iga päev on uued kutšid-mutšid. Ja maanolo blaaniku kingad on.

Epp: Mis kingad?

Ingrid: Maanolo blaanik. Seal seksi ja linna seriaalis olid ju! Need on kõige paremad! Kätlinil on neid mitu paari, ma olen kõik välja selgitanud. Ja siis veel naaritsakasukaid on mitu tükki. Üks uhkem kui teine. Ja presidendi vastuvõtule saab. Urmas seepärast poliitikutele annabki raha, et vastuvõtule saada. Või laseb anda. Ma ükskord viisin oma palgaraha ka reformi kontorisse. Kilekotiga pidin viima. Urmas ise ei julgenud minna, sest ta semmis varem Savisaarega. Need ei salli seal teineteist, reform ja Savisaar.

Epp: Enda palgaraha viisid?

Ingrid: Jah, see on investeering. Urmasel vahepeal ei olnud. Aga see oli ajutine. Muidu on tal kõike hästi palju alati. Issand, milline mees ta on! Sa ei kujuta ette! Ja kuidas kõik teda tahavad! See on mees, kelle nimel tasub pingutada!

Epp: Vist jah. Ega ma Justini pärast eriti ei viitsinud pingutada. Ta oli kogu aeg kodus, välja veninud põlvedega püksid jalas, tegi süüa ja vahetas laste mähkmeid. No mis mees see on?!

Ingrid: Õige, sellised pole mingid mehed. Meie aga hangime omale õige mehe! Onju!

Epp: (võidukalt) Nii on!

(järgneb)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no nii ootan teiepoolset hinnangut https://www.youtube.com/watch?v=TDDCGMAEnP8 i am back back again nanna nanan nagu eminevi video whitout me see võix ka tausamusa olla

Anonüümne ütles ...

See on lausa genitaalne ...