Põnevat lugemist ajaloo kohta

Privaatsuspoliitika

kolmapäev, 27. veebruar 2008

Ingridil meediakool juba perses?


Ingrid Tähismaa leiab nüüd koolitusfirma Audentes Ariko nimekirjast.

Ega asjata öelda, et kõige suuremad luuserid on kõige paremad koolitajad, või et kes kuhugi mujale ei kõlba, see hakkab koolitajaks. Loomulikult võib seda võtta naljaga pooeks, sest koolitajatena töötab väga toredaid ja tarku inimesi. Seda viimast aga ei saa kohe kuidagi öelda Ingrid Tähismaa kohta.

Ja ma ei saa aru, millega ta Audentese rahva ära võlus? Neil on Raul Rebane juba olemas meedia peal. Või tahab Rebane rohkem sporditegelase karjäärile pühenduda ja siis on vaja asemele uut koolitajat? Aga noh, Rebane on ikka tegija, olen teda kuulanud, tal on kogemust ja puha. Ingrid niisama tühisus, kes lihtsalt kasutas oma kõrget positsiooni ära teiste kottimiseks ja firma tagant varastamiseks. Kas seda, varastamist, hakkabki nüüd oma hoolealustele õpetama? Nojah, valskuses ja varguses on ta mihkel, seda teemat ta valdab. Seda võiks ta õpetada. Koolitada kurjategijaid.

Priit Hõbemäe uues blogis on ära toodud ka Ingridi südantlõhestav kiri oma tulevastele "ohvritele", keda ta siis pärast koolitust oma sõbrannadega taga klatšib. Ehk siis, pärast Ingridi koolitust saad küll teada, kuidas teistele meedia kaudu sitta keerata, aga pärast kuuled nii oma sõprade-tuttavate kui võhivõõraste käest huvitavaid "fakte" enda kohta. Aga eks seegi ole midagi. Ja nagu ütles kunagi Andy Warhol, any publicity is good publicity.

Mina soovitaks pigem tellida see koolitus Kaur Kenderilt. Ausõna. Temalt oleks ka midagi õppida. Ingridi koolituse (9400 krooni+käibemaks) asemel soovitan teha oma kallile inimesele välja üks kaunis nädalalõpp hotellis mõnes looduskaunis kohas, ning õhtusöök päikseloojangu taustal. Näiteks kasvõi Kalvi mõisas. Saab palju rohkem teada ja targemaks, garanteerin.

7 kommentaari:

  1. üks teist - või ka mõlemad - võiks sinna koolitusele minna. nt valenimede all registreerida, sest muidu öeldakse teile pärast, et kohad on juba täis :)

    VastaKustuta
  2. Firmasid spämmitakse alljärgnevaga:
    Tere, meediahuviline!



    Kirjutan Sulle esimest korda. Varem suhtlesin Sinuga aastaid ajakirjanduse vahendusel, sest olen pea kogu oma teadliku elu olnud tegev meedias. Pärast Tartu Ülikooli lõpetamist 1992. aastal olen olnud nii ajakirjanik ehk õpipoiss kui ka sell ehk peatoimetaja. Olen töötanud ajakirjanikuna ajalehtedes Edasi/Postimees, Liivimaa Kroonika ja Liivimaa Kuller ning olnud kümme aastat Eesti juhtiva seltskonnaajakirja Kroonika peatoimetaja. Olen toimetanud heategevusliku taustaga teleprojekti “Eestimaa uhkus" ja mitmeid telesarju. Oman kogemust paarikümneliikmelise loomingulise kollektiivi juhina ja tean, kuidas käib koostöö suurte isiksustega.



    Nüüd olen otsustanud ellu viia üht oma suurt unistust – tegutseda koolitajana, inimeste õpetaja ja aitajana, et viia teid kurssi meediamaailmaga, mis puutub kõikidesse, aga millest teavad vähesed. Meedia on tänapäeval kõikvõimas – ta tõstab inimese või firma orbiidile, teeb ta kuulsaks ja sama võimsalt võib ta loodu ka hävitada. Kuidas selles maailmas esile tõusta, läbi lüüa, aga ka ellu ja püsima jääda – need on teemad, milles võin jagada omi tähelepanekuid ning soovitusi.



    Meediaga on seotud nii mõningadki hirmud. Ettevõtte juhil, kommunikatsiooni- või PR-juhil ning ka oma valdkonna spetsialistist arvamusliidril on kasulik teada, kuidas neid hirme iseendas ja firma sees ületada. Kuidas jääda meediaga suheldes väärikaks ja olla oma sõnade peremees. Veelgi enam – kuidas luua oma ettevõtte ja meediaväljaande vahel partnerlussuhe, et mõlemad pooled võidaksid. Nendel ja teistel teemadel tahan Sinuga oma koolitusel aru pidada. Eesmärk minu koolitusest osa võttes võiks olla omakasupüüdlik – kuidas meediat oma äri huvides tööle panna ja suurema kasumi teenimisel partnerina kasutada. Kuidas teravnevas konkurentsisituatsioonis esile tõusta ja silma paista, et paremini jõuda oma klientide ja sihtgrupini.



    Kui Sa tahad neil ja paljudel teistel meediaga seotud teemadel kaasa mõelda ja ühiseid vastuseid otsida, siis oled oodatud minu koolitusele. Ma luban – Sa saad kaks väga meeleolukat päeva meediamüsteeriumi keskel! Ja oled pärast seda palju enesekindlam, julgem ning targem meedia ning avalikkusega suhtleja.

    Üllatuskülalisena toon Sinu ette tunnustatud arvamusliidri, kes jagab oma väärtuslikku kogemust aastatepikkusel meediaga suhtlemisel.



    Sind oodates



    Ingrid Tähismaa

    --------------------------------------------

    Ingrid Tähismaa ja AUDENTES ARIKO esitlevad:



    UUS! 26. - 27. märtsil 2008 (kliki linki) Tark meediasuhtlus Ülemiste City koolituskeskuses, Lõõtsa 6, Tallinn.



    Registreerimine ja info tel 699 6700, koolitus@ariko.ee, www.ariko.ee
    Koolituse hind on 9400.- kr. Hinnale lisandub käibemaks.


    Koolitusel osalejatele katab laua tippkokk Imre Kose ja Restoran Mercado.



    Info kõikidest avatud kursustest leiate klikkides linki: Koolituskava (juhtimine, finantsid, kommunikatsioon ja koostöö, isiksuse areng, müük ja klienditeenindus).



    Ootame soove ja ettepanekuid Teie organisatsioonile suunatud arengu- ja koolitusprogrammide kokkupanemiseks.



    Parimate koostöösoovidega



    Riina Eelmaa
    699 6700
    AS AUDENTES ARIKO

    koolitus@ariko.ee
    www.ariko.ee

    VastaKustuta
  3. hõpõmägi om uma loo är' koristanu

    VastaKustuta
  4. Ehee, Ingridi südantlõhestav kiri on maha võetud.

    VastaKustuta
  5. Nojah, aga kuidagi peab inimene ju oma pead toitma? Inno kipub sel niigi kahtlasevõitu MK ettevõttel ta kidurat kaela juba algusetapis läbi kaksama.

    VastaKustuta
  6. Jah, võtsin Ingridi kirja oma uuest blogist uusmeka.blogspot.com maha, sest lugejad hakkasid seda tema reklaamiks pidama. Seda ma ei tahtnud.

    VastaKustuta
  7. uiblääd, lugesin seda spämmi ja pidin naerust püksi tegema. Meenutab koledal kombel neid kunagisi windowsi koolitus reklaame. Ausõna, tasuta läheks vaataks seda pulli, aga no raha eest, andke andeks, parem lähen egoisti sööma. Ja ingrid, minuga ei ole sa kunagi suhelnud, sest ma ei loe kollast ajakirjandust

    VastaKustuta

Kohvik jätab endale õiguse kommentaare modereerida ja spämmi rehitseda.