Rail Baltica puhul tuuakse välja põhiliselt majanduslikke argumente, et raudteel on maru hea kaupa vedada. Kuigi on teada, et Euroopas raudteed pidi kaupa ei veeta. Rongidega sõidavad inimesed.
Inimeste veo puhul on räägitud, et Rail Balticaga on maru hea sõita Eestist Euroopasse, see on siis Berliini. Ent millegipärast ei räägita sellest, et mööda raudteed on väga lihtne sõita Berliinist Tallinna. Ma mõtlen siin eelkõige neid, keda on kogunenud Saksamaale sadu ja tuhandeid - migrante.
Praegu on Eestisse jõudnud väga vähe migrante paljuski seetõttu, et Eestil puuduvad Kesk-Euroopaga ühendused. Eestisse niisama lihtsalt ei saa. Idapiiri kaudu sai varem, aga sealgi on augud kinni pandud. Aga kui võimalused tekivad, siis on kohe migrandid platsis. Nagu Rootsis, kuhu migrandid saabusid kümnetes tuhandetes mööda Taani-Rootsi silda ning liikusid Rootsist Lapimaa kaudu edasi Soome. Või Inglismaal, kuhu migrandid saabusid Eurotunneli kaudu. Ja kui on nii, nagu räägitakse, et migrantide liikumist kontrollitakse Kremlist ja see on osa Venemaa hübriid-sõjategevusest, siis ... Siis juhtub see, et Eesti on võimalik migrantidega üle ujutada.
Ma ausalt ei imesta, et Rail Baltica puhul on lisaks Saksamaale üheks suuremaks huvitatud osapooleks Venemaa. Kuivõrd Saksamaa on Venemaa ees tänuvõlglane Saksamaade ühendamise eest, siis mängivad sakslased iga kell venelastega kokku. Rail Baltica võib olla just see nn Trooja hobune, mille abil on võimalik Balti riigid migrantidega üle ujutada ja vastastikuse „abistamise” argumendiga üle võtta. Kus eestlased viimases hädas kutsuvad ise venelasi appi, nii nagu juhtus 1224. ja 1939. aastal.
Rail Baltica on praeguses olukorras otsene oht Eesti riiklusele.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Kohvik jätab endale õiguse kommentaare modereerida ja spämmi rehitseda.