neljapäev, 5. märts 2009

Milline näeb Rein Lang välja 13 aasta pärast


See on siis, kui Eesti on 5 rikkama Euroopa riigi hulgas. Umbes selline. Väljavõte Orkutist.

2 kommentaari:

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Elukene veereb kiiresti ja ühel
heal päeval me märkame mida oleks pidanud märkama...
Ühele kallile inimesele(muidugi mitte Langile,kuigi ka tema on kellegile kallim vaatamata kõigele)üks lugu:

Mullu mina karjas käisin,
mullu mina karjas käisin.
Ai!tillukene vellekene,kuldani,kaldani,
mullu mina karjas käisin.

Tegin mina pilli pajukoorest,
pilli tegin pajukoorest.
Ai!tillukene vellekene,kuldani,kaldani,
pilli tegin pajukoorest.

Istusin siis mättale mängimaie,
puhuma siis pillilugu.
Ai!tillukene vellekene,kuldani,kaldani,
puhuma siis pillilugu.

Salakesi kuulas minu mängu
karjapõlve kauneim neiu.
Ai!tillukene vellekene,kuldani,kaldani,
karjapõlve kauneim neiu.


Vargad ahju!

Anonüümne ütles ...

Tere, alzaimer. Toredat päeva ja püüa siis ikka rõõmu tunda oma kokku krahmatud varandustest.