kolmapäev, 6. jaanuar 2016

Ma ei usu oma silmi- valitsuse tegevus on rahva väga tigedaks ajanud!!!

Veel paar kommentaari selle erivajadustega inimestelt abivahendite raha äravõtmise kohta:

assoo 
06.01.2016 08:42
niiet viletsate ja santide arvelt elame, eesti valitsus ja veel salakavalalt. kui mustaks ja räpaseks see eesti juhtkond veel suudab minna. või on see eesti vaeste arvelt. et pagulasi toita, kel kere terve ja tööd ei viitsi teha, et võtame invadelt ja anname tundmatutele sissetungijatele. eesti rahvas kodusõda või ülestõus, toompea põlema, krt küll. no sellel valitsusel saab ka sant lõpp olema. sellest peale kui see laps keigar eesotsas on, on eesti veel suurmas allakäigus kui ial enne. häbi.
6

0

    puudega lapse ema 
    06.01.2016 08:56
    Eksid - mitte meie ei ela viletsate ja santide arvelt. Olen puudega lapse ema ja mind teavitati hinnatõusust. Ma ei ütle, kes teavitas. Põhjus, miks selline hinnatõus tehti, on muidugi see, et raha on vaja mujale. Kuhu? Öeldi, et puuetega inimeste arvelt sotsiaalrahad lähevad sel aastal kõik pagulaste inegratsiooniks. Niimoodi käib meil see asi. Mina, puudega lapse ema, loen ajakirjandusest, kuidas pagulastele on määratud korteri üürimiseks 3000 € kuus. Aga abivahendite jaoks 100 € omadele enam raha ei jätku. On masendav küll.
    6

    0


Ma pole mitu aastat eriti kommentaare jälginud, aga nüüd vaatan, et appi!!! Paistab, et eesti rahvas on tõesti ärganud. Ja ma ei imesta, miks ajakirjandus tahab kommentaariumi sulgeda. Sest sealt ei tule muud kui sõimu valitsuse aadressil. Iseäranis rahulolematud ollakse Taavi Rõivasega, keda rahvasuus kutsutakse „räbalaks”.

Kommentaare ei ole: