reede, 23. detsember 2016

Meie pere jõulud. Vanaisa jõulupakk



Inni ja Irja Kohvik kuulutab välja jõulurahu ja hakkab valmistuma homseks jõululaupäevaks. Kutsume teidki, head kohvikulised, meie pere jõuluettevalmistustele kaasa elama! Anname teile teada, mida jõulude ajal teeme, mida sööme ja joome ning kingiks saame :).

Eile saabus esimene tore üllatus - Juuli ja Roosi vanaisa pani Tallinnast teele jõulupaki, mis õhtul kella poole viie paiku Cargo bussiga kohale jõudis. Inno käis sel bussijaamas järel ja pakki avades tuli sealt välja suur kastitäis õunu, mitu kommipakki ja šokolaadi ning hunnik raamatuid.

Ma olin nimelt kord Inno isale maininud, et ta võiks järele vaadata, kas tal veel Inno lapsepõlveraamatuid alles on. Roosi on meil suur raamatusõber ja tal on alati raamatute üle hea meel. Ja nüüd vanaisa tegi meile sellise toreda üllatuse, et pani raamatud jõulupakiga teele!

Innol ka rõõmus äratundmine - tal tuli meelde, et ta oli osad raamatutest ise 12-aastase poisikesena oma taskuraha eest ostnud. Minul oli jälle hea meel sellest, et minul neid raamatuid polnudki, kui Ellen Niidu Midrimaa välja arvata. Roosi asus kohe raamatuid innukalt läbi lappama. Küllap saame neid varsti ka lugema hakata. Nii et suur-suur tänu vanaisale! :)

Ja veel - jõulukingiks ei pea tingimata just uusi asju ostma. Vahel on palju rohkem rõõmu vanadest armsatest asjadest.

Mina ostsin täna tänupakikese meie maja toredale tädile, kes meile suvel marju ja seeni tõi ja meid oma aiamaa juurviljadega varustab. Viin selle talle täna õhtul ära, loodetavasti on temalgi hea meel.

Südamlikku jõuluaega teile ja ärge suures kingiostutuhinas naeratada ja head sõna lausuda unustage! :)

Ülemisel pildil vanaisa saadetud õunad (vaid muist neist, suurem osa läks külmkappi), alumisel pildil raamatud. Kui paljud neist teile meelde tulevad?

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga armas jõulukink. Mulle ka väga meeldivad raamatud. Tänapäeval harva kohtad inimesi, kes bussis või laevas loeksid raamatut. Ilusat jõuluaega ja uuel aastal unistuste täitumist!

Irja ütles ...

Mulle ka, kusjuures eriti meeldivad mulle just vanad raamatud. Neis on selline mõnus hõng, mida uutes raamatutes ei ole :). Mul on ka isalt saadud eestiaegseid raamatuid ja ajakirju, neis on eriti mõnus hõng :).

Anonüümne ütles ...

Unistuste täitumist, my ass! Kohvrid kätte ja marss Soome! Et järgmisel aastal sasksite juba uue riigi ja inimeste kallal oma kollaseid hambaid teritada.

Irja ütles ...

Tigetsejatele 17:11 ka kamaluga head jõulutunnet! Rõõmu südamesse :).

Anonüümne ütles ...

Tigeduseuss selline!

V.K ütles ...

No ma ei tea kui ma teile jōulurahu soovisin saatis Inno mind ka suhtelislet perse��

Irja ütles ...

:D