kolmapäev, 23. mai 2018

Mis ajast töötavad Swedbanki klienditeeninduses ülbikud?



Ma mäletan, et kui vanasti sai Swedbanki klienditeenindusse helistatud, siis vastas seal alati mõni sõbraliku häälega naisterahvas, kes lahendas probleemi kiiresti ja vastutulelikult. Aga sel aastal olen juba paar korda sattunud ühe erilise ülbiku otsa, kes lihtsalt mühatab midagi küsimusele vastuseks ning rääkis mulle ühel korral pikalt ja laialt, kui kaua tema ikka on Swedbankis töötanud. Miks see minu asi peaks olema, ma küsin? Kui ma klienditeenindusse helistan, siis mind ei huvita teenindaja ajalugu, vaid ma tahan saada oma probleemile lahendust. Teinekord jäeti mind selle sama teenindaja poolt jälle pooleks tunniks ooterežiimile, kuni tema käis kelleltki teiselt küsimas, kuidas oleks kõige õigem sellises olukorras käituda. Tagasi tulles polnud ta aga üldse targem ning minu probleem jäi lahenduseta.

Mis toimub Swedbankis? Kuhu kõik sõbralikud teenindajad jäid? Mingi säästurežiim või?

Eestisse jõudes kaakun tõsiselt panga vahetust. Kunagi ammu olin SEB panga klient, aga Inno rääkis, et Swedbank on palju ägedam, ja ma siis tulin üle. Nüüd tuleb vist jälle SEBsse tagasi kolida.

Ülal Swedbanki logo.