
"Koht päikese all"
Ma ei hakka kommenteerima tarbijakaitse infot, et Statoili tankurid petavad. See on samalaadne pettus, mille avastas Ekspressi ajakirjanik Sulev Vedler (ja au talle!) Rimi poode külastades. Kus siis firma tõmbas kavalalt klienti, kasutas ära kliendi suutmatust kõike ise kontrollida. Mille tõttu oleks klientidel võimalus kohtusse minna, kui mõni advokaat viitsiks selliste asjadega tegeleda.
Aga mina tahan kirjutada palju proosalisemast asjast, mis aga näitab samuti suhtumist. Ja see on nimelt kliendikaart. Selline pealtnäha tühine asjake. Nimelt on mul viimase paari aasta jooksul juba ei tea mitmes Statoili kaart, õigemini siis kolmas. Ja seda kõike Statoili enda initsiatiivil!
Esialgu oli mingist ajast tavaline kliendikaart. Siis lasin teha 2005. aasta lõpus krediitkaardi omadustega kaardi, mida Statoil hakkas koos Nordeaga välja andma. Kaart pidi kehtima kuni 2007. aasta novembrini ja ma arvestasin sellega. Tõsi, kaardiga oli algusest peale jama, sest ta ei töötanud esialgu välismaal. Näiteks Lätis. Ja Hispaanias. Aga siis hakkas 2006. aasta jooksul tööle. Ja sellega oli mõnus ostude eest maksta, Statoil saatis koju koondarved ja puha. Tõsi, Lätis sellega soodustust ei saanud, oli mingi jama.
Siis mingil ajal umbes aasta tagasi tuli teade, et Statoil lõpetab koostöö Nordeaga ja kaardid kaotavad kehtivuse. Koju saadeti uus kaart, mis toimis tavalise kliendikaardina. Ja seda ka Lätis! Ja siis mingil ajal, umbes pool aastat tagasi teatati taas Statoili tanklas, et on uus kaart! Et vana enam ei tööta. Ja see enam Lätis boonuspunkte ei toonud, sest Lätis kehtis edasi vana kaart. Ja kehtib minu teada tänaseni.
Need uued kaardid on kahtlemata värvikirevamad, (pildistasin nad kõik ka üles, neid saab näha selle lookese lõpus) aga mingeid koondarveid enam koju ei saadeta. Ja kogu see asjaajamine näitab, kuidas firma tegelikult kliendist ei hooli.
Näiteks Nestega pole mingeid probleeme, üks kaart, kah krediitkaart kütuse ostmiseks, kehtib hea hulga aastaid. Ja ei mingit jama! Väljavõtted tulevad kõik koju ja puha. Mitte mingit probleemi. Ja Nestes on hea läbipaistev hinnapoliitka, see hind, mis tulbal, kehtib üldjuhul ka kaardiga. Statoil näitab tulbal kõrget hinda, aga kaardiga saab 25 senti soodust. Ehk siis tegelikult sama hind mis Nestel. Ma ei tea, milleks see hea on, reklaamida kõrgemat hinda?!
Ja Statoili tankla puhul peab veel ütlema, et sealses kaupluses müüakse valdavalt ainult nn rämpstoitu, see on siis koolat, krõpse, hamburgereid ja hot-doge. Norra peaks olema tervisliku elustiiliga maa, huvitav et sealne kett on sellest kaugel. Statoilil on hea käive ja saab pakkuda ka tervislikku toitu. Võiks pakkuda näiteks värskeid salateid, värskelt pressitud mahlu. Nagu näiteks McDonaldsi salatid. Need salatid, mis Statoilis müüakse, on aegunud ja räsitud väljanägemisega.

Vähem kui kaheaastase koostöö tulemus Statoiliga: kolm kaarti
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar