laupäev, 14. juuni 2008

Evelin on nagu Ingrid


Uus tipskin sai kella, väljavõte SLÕhtulehe veebist.

Vaatan siis mina tänast Õhtulehte ja mida ma näen: uus tipskin, seekord Evelin Ilves (kes läheb üha enam Ingridi moodi, välimuselt) on saanud kella Toivo Aaljalt. Jaa-jaa. Mulle pole see uudis. Mingi viis aastat tagasi saabus minu eksnaine Ingrid Tähismaa ühel õhtul koju mingi samasuguse kellaga, põsed erutusest punased. Ei lubanud mul isegi puutuda, et olevat nii hirmus kallis kell. Ja et olevat niisama kingitus. Ütles, et selle eest ei pidanud ta midagi tegema. Ja ega ma ei uskunud ka, et ta Aaljaga selle eest magas, kuigi nüüd, kus ma olen tema tegemiste osas targemaks saanud, pole ma enam selleski kindel. Vahtis siis õhtu otsa seda kella ja kiitis Aaljat, stiilis, et kui tore mees. Muidugi, mõni aeg hiljem ilmus Kroonikas lugu selle Aaljaga, mingid kellad olid ka piltide peal. Ma ei kujuta ette, mida Ilves selle kella eest peab tegema või teeb. Aga kui mees on homo, siis võib ju midaiganes. Kasvõi selle Aaljaga magada.

Ja mis Aaljasse puutub, siis talle ei saa miskit ette heita. Kuni leidub heal positsioonil tipskineid, niikaua võib neile midaiganes kinkida. Ja no see Evelini jutt, et kingib kella edasi järgmisele presidendiprouale, no seda võib rääkida vanaemale. Ja kes teise kantud kella ikka soovib. Umbes nii, et lasen omale kalli raha eest kingitusena silikoonid panna, ja siis ütlen, et annan need järgmisele üle. Naljahammas.

Ingridi puhul meeldis mulle muidugi see, et kandis edasi minu kingitud 5000-krooniseid kelli. Seda Aalja oma hoidis sahtlis ja kandis ainult eriti pidulikel puhkudel. Sellised lood siis.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere InnoIrja!

Kas homo-mees on ikka päris mees?

Mida arvate väitest, et homo-mehed upitavad end ühiskonnas üles hetero naiste toel või neid alandades?

Anonüümne ütles ...

Kui ei ole homotsemine siis on niisama pedereerimine. Eesti on perses, perses, perses. Ei l2he mina sinna ilma relvata isegi kylla kellegi juurde. Loe ja veendu. Ja ma kysin sinult, is this a free country? http://www.ekspress.ee/2008/06/12/eesti-uudised/3088-loomad-on-lahti

Anonüümne ütles ...

No 52 tonni maksev pole siiski hirmkallis, mis siis öelda pool milli maksva Rolexi kohta?

Anonüümne ütles ...

täiesti naeruväärne. ebaväärikamat liigutust annab välja mõelda. ühe riigi esimene leedi hakkab mingi käekella eest miski suurfirma (on ikka suurfirma või?) nii-öelda "ausaadikuks". mida!? mõtleme, et oleme skandinaavia ning lääne-euroopa, aga käitume, nagu oleksime kasahstan või albaania. piinlik.

Inno ütles ...

Aga millegipärast need heteronaised on neist homomeestest suures vaimustuses. Ei tea, millest see tuleb?