esmaspäev, 22. detsember 2008

Üks põnev tagasiside Peep Vainu raamatu teemal

Saabus üks põnev tagasiside Peep Vainu raamatu teemal. Ma ise pole viitsinud seda osta ja lugeda, aga kes on, ja eriti kahte raamatut võrrelnud, need võiks kommenteerida, kas Vain on kirjutanud plagiaadi või mitte. Ma usun, et on, sest ka tema koolitused on tuntud tegijate pealt üksühele maha viksitud. Vain on lihtsalt hea näitleja, nagu ahv, niipalju kui ma tema koolituse põhjal võin öelda. Aga paljudele ta väga meeldib, teda lausa fännatakse. Paljud naised on nii sillas, et lausa kiljuvad. Ma kujutan ette, et kui ma naine oleks, siis mul Vainu peale küll märjaks ei läheks. Aga eks ta ole ka maitse asi.

Tagasiside ise on selline:

Tere !

Kuna olete mõlemad võtnud oma blogis sõna Peep Vainu teemadel siis tahan esitada järgmise küsimuse:

Kas te Vainu raamatut "Kõige tähtsam küsimus" olete lugenud?

Kui ei siis soovitan see kätte võtta läbi lugeda ja siis võtta kätte ühe teise koolitaja Anthony Robbins'i raamatu "Sisemine jõud" ja lugeda läbi ka see.

Nüüd on vaja neid kahte raamatut võõrelda ja teha omad järeldused.

Vihjena võin öelda, et üks on teise pealt 1:1 maha viksitud. Kumb kummalt seda ei ütle :) aga küllap pole vastus ka keeruliste killast.

Vainu poolt äärmiselt alatu ja väga ODAV tunnustatud koolitaja õpetusi kui enda omasid müüa :)

Jõudu ja edu Teile

Loen ikka

M.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Robbins'it ja tema koolitusi on fännatud vainukatel ennegi. See pole uudis. Nad on ise ka mehe hüperkoolitustel käinud. Aga tegelikult mulle tundub on kogu see soolapuhumine omakorda maha puksitud sajandite pikkuseslt osavast kristluse parseldamisest.

Anonüümne ütles ...

pole vainu raamatut lugenud, küll aga sirvinud. tegelikult on kõik juhtimise ja eneseabi raamatud täpselt sarnased, ainult soust, milles seda serveeritakse, erinev. olen neid piisavalt lugenud, et täpselt teada, mida järgmine räägib ja uskuge- ma olen neid ikka lugenud 10-te metrite viisi. need on lihtsalt kõik ammutuntud piiblitõed, mida on vaja rahvale kogu aeg meelde tuletada. ma vainu plagiaadis ei süüdistaks, sest siis peaks kõik süüdistama piibli plagiaadis. pole vainu fänn, kuid saan täiesti aru tema fenomenist. suuresti ta räägib ju õiget juttu ja maailm oleks parem paik kui seda juttu kogu aeg rakendada. mulle lihtsalt ei istu tema ameerikalik stiil.
lugesin ka eelmise kommi nüüd läbi ja ka eelmine vihjab piiblile.

Anonüümne ütles ...

kui tõesti selline plagiaat, siis sõber vain on ikka täiega pask mees. ja tema raamat veel müügi edetabelites ka vaat et esikohal. Seega olme kõik petta saanud. mis nüüd küll teha? nutta ei tahaks, aga naerda ka ei suuda. andke palun nõu.

Anonüümne ütles ...

Ärge hakake jälle Naatsaretlast laimama siin! Kui midagi paremat pole asemele pakkuda, siis võiks lihtsalt tegeleda esialgu sellega, et "armastada nii nagu sa tahad et sind armastataks". Ja kui sellega oled valmis saanud, siis räägime edasi.

See et Naatsaretlase sõnad poliitikute võimuvõitlusse toodi, ei ole küll kuidagi Kristuse süü.

Anonüümne ütles ...

Yo, harimata rahvas!

NLP on NLP (neuro-linguistic programming) ja ega Vain ei saa siis muud kirjutada kui Robbins. Samamoodi tuleks kaks raamatut labidatest üsna sarnased...