kolmapäev, 17. detsember 2008

Mida teab Rein Kilk Urmas Sõõrumaa kohta


Väljavõte Postimehe veebist.

Postimehes avaldatud vestluses Rein Kilgi ja Kalev Kanguri vahel märgib Kilk, et teab midagi Ummi ehk Urmas Sõõrumaa kohta. Mis see võiks küll olla? Selle infoga, või õigemini lubadusega seda mitte avalikustada püüab Kilk veenda Kangurit talle teeneid osutama. Aga Kangur ei võtnud vaatamata survele vedu. Sellest lindistusest nähtub, et Kangur oli väga suure surve all, võib ette kujutada, et ühel päeval helistas talle pool Eestit, sõnumiga: "Lasen füüri, teeme vahetust!"

Väljavõte Kapo lindistusest, mis avaldatud Postimehe veebis:

KALEV KANGUR: Ma pean, ma pean mõtlema, ma lihtsalt pean…
REIN KILK: Sest minu eesmärk on ju, vaata, siin on sihuke lugu, eks ole, praegu nüüd on kõik on asi aetud nagu üles, eks ju, et nii…Siin on see, (kopsimine) kõik olen uuesti saand kokku Estri ja Villemiga, eks ole. Ee, Estrikene on väga murelik, Villem on väga murelik. Ma tahaks, kõik, eks ole, nii et oleks, tõesti, ma saan nendest aru, teeks sihukse pulli…Ummiga olen rääkinud, eks ole. See mis Urmasega, seda ma ei taha teada, eks ole. Ma ütlen, mida vähem neist asjadest ma tean ja ma loodan, et ka tema minu asjadest ei tea midagi, see võiks jääda nagu…
KALEV KANGUR: Jah
REIN KILK: …saad aru. Saad aru, mida, mida igaks juhuks, eks ole…
KALEV KANGUR: Jaa-jaa

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

üldiselt on asi nii, et eesti on nii väike, et kõik paremad asjad jagatakse üksteise vahel ära. ega see ring, kes midagi otsustab või jagab või määrab või... midaiganes teeb. see koosneb ikka ühtedest ja samadest inimestest.
ja kui nüüd see ring ühest otsast käärima hakkab, kes teab... võib olla selgub, et kogu ülejäänud ring juba ammu mädaneb ja haiseb.
...
aga võib olla me kõik oleme kellegi mängukannid? keegi suur kusagil mängib meiega, nagu lapsed ikka nukkudega mängivad! ja me ise seda ehk ei teagi.

Anonüümne ütles ...

sõõruka portaalil juba 200k maksuvõlga