laupäev, 22. august 2009

Seda oleks pidanud ammu tegema, Nugis!


Väljavõte Postimehe veebist.

Ülo Nugis kirjutab, et Eesti riigile mitte-lojaalsed mittekodanikud tuleks riigist välja saata. Aga kus sa varem olid, küsiks selle peale.

Minu meelest on lausa jabur, et Eestisse jäeti alles ka kõik nn Interrinde tegelased, nagu Jevgeni Kogan, kellega flirtisid hiljem veel end isamaalisteks nimetanud poliitikud Jüri Mõis ja Tönis Palts. Samas oli Kogan selgelt Eesti-vastane mees, kes oleks tulnud kohe pärast iseseisvuse kehtestamist välja saata. Siis, kui saadeti välja sõjaväelasi ja nende peresid, ja lahkus terve hulk mittekodanikke, kui välisriigid selleks raha eraldasid, ja Eesti firmad neile Venemaal eluasemeid ehitasid, ja kui Venemaal veel kõik väga odav oli. Paljud tuntud Eesti firmad, nagu Merko ja Eesti Ehitus said just neist tellimustest omale jalad alla (Eestis toona ehitustegevus praktiliselt seisis).

Aga see kõik jäi tegemata, eksole, Ülo. Samas olid just sina siis nö pumba juures. Siis oleks neid asju olnud palju lihtsam teha kui nüüd, kus Eesti on liitunud Euroopa Liiduga ja ükski Brüsseli ametnik pole nõus võtma vastutust selle eest, et hakata Euroopa Liidust välja saatma inimesi, kes on Eestis suurema osa oma elust elanud. See lihtsalt ei tuleks kõne allagi. Sestap on Nugisel hea lubada seda, mis kunagi nagunii teoks ei saa, ja mille üle Eestil või eestlastel ka otsustusõigus puudub. Ehk siis, tema väited on selgelt populistlikud.

Selleks, et Eestist saata välja mittekodanikud, või ütleme siis, et vaenlase võimalikud sabarakud, peaks Eesti kõigepealt välja astuma Euroopa Liidust. Ja eraldama siis selleks raha, ehitama neile mittekodanikele Venemaale eluasemed, sest tänapäeva maailmas pole võimalik inimesi niisama välja saata nagu loomi, tapivagunis. See maksab omajagu raha, kui arvestada, et neid mittekodanikke on ligi 100 000 ja igaühe väljasaatmine läheb praegu maksma suurusjärgus miljon krooni, siis kulub kokku 100 miljardit. Ehk Eesti riigi ühe aasta eelarve. Võibolla veidi vähem, kui ka Venemaa on nõus omalt poolt üht-teist panustama. Ehk siis, see väljasaatmine on puhas valikute küsimus.

P.S. Ja mis puutub mitte-lojaalsusesse, siis on täna juba väga raske vahet teha, kes on mittelojaalne Eesti riigile, või kes lihtsalt võimulolevale valitsusele. Valitsust riigiga samastada oleks end demokraatlikuks pidavas ühiskonnas naiivne. Näiteks see, kuidas praegune valitsus lahendas pronkssõduri äraviimise, pani paljud venelased vihkama praegust valitsust, mitte aga Eesti riiki tervikuna. Sest ega need venelased nii lollid ka pole kui arvatakse, et ei saa aru, mis toimub. Mina olen seisukohal, et pronkssõduri oleks saanud ära viia ka ilma mürglita, kui seda oleks vaid tahetud. Miks seda ei tahetud, seda tuleb küsida Andrus Ansipi käest.

P.P.S. Ka sel oli põhjus, miks neid mitte-kodanikke välja ei saadetud: sest nad olid hea ja hõlbus odav tööjõud. Vaadakem tõele näkku! Paljud Eesti firmad, ja paljud Eesti top 500 ettevõtjad on neid mitte-kodanikke kõvasti ekspluateerinud, neile vähem palka maksnud selle eest, et nad korralikult keelt ei oska. Ja need mitte-kodanikud on samamoodi oma maksude ja tööga Eestit üles ehitanud kui ka eestlased. Ja ausalt öeldes on häbiväärne, kui hakata rääkima nüüd nende väljasaatmisest olukorras, kus nad nõuavad oma panuse eest inimväärseid elutingimusi. Kas see on siis mitte-lojaalsus. Mõelgem selle peale, sõbrad!

19 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Juut-Goganile anti kingituseks selle seltskonna poolt veel uhke maja Nõmmel, mugav töökoht (õigemini püsiv sissetulek), kõik see ainult selle eest, et vait oleks. Sama asi toimub pronksipoiste-juutidega. Küllap meie vennikestel on, mida varjata, onud teavad, kust king pitsitab.

Anonüümne ütles ...

Rat`s get fat

Anonüümne ütles ...

Ja siis aina sonivad, et venelased on pahad, tiblad on lollid, aga ise... Ja nii on see kestnud alati, igavesest ajast igavesti, aamen. Lihtsameelsed, kes on patrioodid ja "isamaalisi härrasid" suu ammuli kuulavad ja nende juttu usuvad, saavad alati tünga, paras.

Anonüümne ütles ...

Nii... Esimesena võiksid hakata minema Maksim, Dmitri K, Dmitri L, Pjotr ja Aleksander.
Ennem paluks intervjuud ka mis härrad ise asjast arvavad?

Anonüümne ütles ...

Pigem elagu siin venelane kui neeger või moslem.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

1.Ülo Nugisel on Eesti Gaasi aktsiad-toetab vene gaasi-toetab venemaad...Nugis on Venemaa esindaja ja provokaator...
2.Vaadake ta kõiki artikleid mis nüüd äkki hakkasid ilmuma,millised jaburad välja ütlemised....eesti vajab tuumapommi jne.

Kas see Nugis ajab valimskapmaaniat või lihtsalt vanaduse nõtrusest on pöördesse läinud?

Sellistest Nugise sugustest silmakirjalikest muidusööjatest saab puhtaks meie ühiskonna kui ühineda asjaga:
TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE-see on kirjas postituse
"Peeter Võsa Rakvere linnapeaks!"
kommentaarides...
Elagu konkurents!

Anonüümne ütles ...

Pigem elagu siin venelane kui neeger või moslem.

laupäev, 22. August 2009. a 11:28

------------------
Soome on neid juba täis, Helsingis on iga teine vastutulija kas rätipea või nigru...näis-näis kaua aega võtab kui meil ka euroopa täiega kohal on, kõigi getode, tänaprahi ja tolknejatega.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

11:28-le
Mis sa sitt oled parem neegrist või
moslemist?
Kas sa oled juudinärakas kes peab oma rahvust pühaks rahvuseks?

Nugis loobib kõikjale loosungeid mis ajavad oksele...
Noh kuidas sa nugis kavatsed küüditada okupante?
Kas vahetad vene okupandid vene gaasi vastu?
Või paned oma vene gaasi aktsiad käikku selleks,et saata välja okupante?
Kui palju sa nugis oled võimeline panema mängu selleks,et okupandid lahkuksid meie kodumaalt?
Kas sa kavatsed kasutada tuumapommi NATO vastu?
Venemaa tegi NATO-ga kokkuleppe millega hakkavad NATO lennukid lendama üle Venemaa Afganistaani...
aastas saab olema 4500 lendu...
Vene ohtu pole olemas...
Kui oleks reaalne Venemaa oht siis poleks võetud relvi Kaitseliidult...
Noh andke siis relvad tagasi Kaitseliidule...
Miks sa nugis ei nõua,et antaks relvad Kaitseliidule ja peksad segast...ajab tülgastavat juttu...

Mul on kõrini neist loosungite lehvitajatest...

www.natsionaalsotsialism.ee/ersp
Adolf Hitler ütles:
"Juhtidel veab,et inimesed ei mõtle"
Heil Hitler!
Elagu konkurents!

Franz ütles ...

"nagu Jevgeni Kogan"
Muuseas, Jevgeni Kogan oli õigusjärgne Eesti kodanik. Tema väljasaatmine poleks niisama lihtne olnud.

Franz ütles ...

"Mina olen seisukohal, et pronkssõduri oleks saanud ära viia ka ilma mürglita, kui seda oleks vaid tahetud"
Mürgel algas ju siis, kui Pronkssõdur veel oma kohal oli.

Anonüümne ütles ...

Hei, sina seal
www.thezeitgeistmovement.com ütles...

11:28-le
Mis sa sitt oled parem neegrist või
moslemist?

Ära pritsi tatti omade pihta,11.28-l jummala õigus, et parem olgu eestivenelane, ikkagi oma, mitte juutidest ei olnud jutt, nendel juba integreerumisega probleeme pole, õpivad keele selgeks, vahetavad nime ära, asutavad oma firmad ja nii igas maailma nurgas, Ungari pidi juba olema neil vallutatud märkamatult.

Anonüümne ütles ...

Minule isiklikult meeldiks, kui saaks elada põliseestlasena (kes ma ka olen) kesest EESTIKEELSET ja EESTIMEELSET keskkonda, omal maal.

Ma olen väsinud venekeelsest kisast, karjumisest, venekeelsetest siltidest. Igasugustest nn. georgia lintidega ohjeldamatult kokku mässitud autodest, mis trügivad ja laamendavad liikluses. Ma olen tüdinenud venekeelsest valjust muusikast, mida "nauditakse" igal võimalikul juhul. Mul on kõrini umbkeelsetest tegelastest, kes ei ole suutnud aastakümnetega õppida suhtlustasemel ära eesti keelt ja on müüjad, tegelinskid, asjapulgad. Ausõna, kogu see jama ajab iiveldama.

Kõige krooniks kipuvad meie poliitikud seda kõike takka kiitma ja tekib tunne, et eestlane oma maal on üks vastik tagurlane putukas, kes ei taha pidevalt aina lõimuda ja oma kultuuri maha salata. Et me pole õnnelikud igasuguste EU poolt tulevate niigi väikse eesti rahva suhtes genotsiidihõnguliste sundettepanekute suhtes (näiteks plaan põgenike ja hulguste hordide jaotamise suhtes EU liikmesriikide vahel jne).

On kõrini!

Mis ma ei saa olla normaalses eestikeelses ja eestimeelses riigis? Oma kodumaal seejuures!?

Anonüümne ütles ...

Minu mäeltamist mööda hakkas ka see jma peale siis kui Aljosha veel täiesti oma koha peal seisis. Kodanikud tulid meelt avaldama ja Aljoshat valvama. Asi kasvas aga üle pea ja linna segi peksma läinud tiblade selja tagant viidi pronkssõdur minema (see, mida nad valvama tulid!) Mina arvan, et see on isegi halenaljakas.
Kui aga seda oleks päeval hakatud ära transportima, olen ma kindel, et oleksid olnud inimohvrid!

Lis. ütles ...

Anonüümne, minu emakeel on eesti keel, aga igasugust "eestimeelset" keskkonda kardan ma nagu tuld. Eestimeelne keskkond tähendab tavaliselt seda, et mõnede asjade üle mõtlemine on keelatud, sest need on juba "targemate" poolt paika pandud. Mina tahan ise mõelda.

Mulle meeldib, kui ma saan emakeeles õppida ülikoolis, kui ma saan oma keeles lugeda luulet või kirjandust. Mulle meeldib, kui ma saan oma emakeelt tema täies ilus kasutada ja et leidub teisi, kes seda koos minuga naudivad.

Ma naudin seda, kui kõik saavad oma emakeeles sedasama teha, ka siis kui neil pole sama emakeel, kui minul. Ma naudin tänavalolevat keeltepaabelit. Mulle meeldib, kui info on edasi antud võimalikult paljudes keeltes ja kui turistidele käidavates kohtades antakse olulist infot ka nende emakeeles - tore, et paljudes Tallinna asutustes nõutakse ka soome keele oskust.

Mul on kõrini sellest, et ma peaksin kuidagi ühtsust tundma mitte väärtuste vaid rahvuse alusel.

Anonüümne ütles ...

Mis puutub kellegi arvamusse,et kui pronkssõdur oleks ära viidud päevasel ajal,oleks võinud minna inimohvriteni,siis on see puht spekulatsioon.
Tegelikult oli linnavõimul kokkulepe olemas vene esindajatega,kuidas ja mis moodi see ära viimine toimub.
Vene kogukond oli selle mõttega juba leppinud,et ära see pronkssõdur tuleb viia.
Aaviksoo käis ju paar tundi enne protsessi alustamist,linnavalitsuses sellel teemal vestlemas.
Ta teadis väqa hästi,et kokkulepe on olemas,mis ei meeldinud Ansipile,sest see ajanuks tema plaanid lootusetult sassi ja aupaiste jäänuks tulemata.
Savisaarele ei saanud seda au mitte jätta.
Nii siis mindi teadlikult avantüürile,milles ei kahtle väga paljud,kel mõtlemis ja analüüsimisoskus olemas.
Majanduslangus algas kohe peale seda,millele lisas hoogu küündimatu ansipi valitsuse otsus,tõsta järsult aktsiise kütusele,soojale ja energiale ja valikuline käibemaksu tõus ,mis omakorda kiirendas niigi pidevat inflatsiooni tõusu jne,millele järgnes üleilmne kajanduskriiis,mis tuli Ansipile appi,et ähmastada tema tehtud riigile kahjulikke,lausa vaenulikke vigu. jne
Pronksineedus koos majanduskriisiga on tabanud Euroopa Liidu imelast,Eestit,kõige rängemalt.
Päikesekuninga ausära on kustunud.
Nüüd on saabunud Savisaare aeg,küll näete.

Anonüümne ütles ...

22. August 2009. a 23:00
Olen sinuga ühel meelel!Aga kuna sellest provokatsioonist lipsas mitemeid kordi läbi sõna NATO on alust arvata ,et peategelane on "kikilips" kes paigutati siia ja temale oli see esimene "töö" ,et kinnitada oma agentuurile lojaalsust.Samuti on ühekoolimees ka gruziinide riigipea kes samuti alustas kohest "lojaalsuse tunnustamist".Probleem aga selles ,et see poliitika tapab majandust.Me ei saa mitte mingi valemiga rullida oma väikest maalappi kokku ja kolida jänkide küljealla.Naabritega tuleb läbi saada ja snitti oleks pidanud võtma soomlastelt.Samuti on USA-s juba tunnistatud ,et Baltiriikide liitumine NATO-ga oli viga!Kuna sellega viis Bushi administratsioon maailma tagasi külmasõjaaegsesse aega.Muidugi oli neil tegu puhta biznesiga mille haavu saame lakkuda aastakümneid.

Anonüümne ütles ...

Kas vennad Tühismaad käisid ka Hundisilmal joomas, pidas ju Edgar seal mingit prallet?

Anonüümne ütles ...

Küll aga saab ära saata täiesti avalikud Eestlastest riigi ja rahva mahamüüjad ehk siis Keskpartei, eesotsas esi kolloborandi Savisaarega!


Just seda tuleks aega viitmata teha.

Anonüümne ütles ...

Põhiseaduse preambula.

Kõikumatus usus ja vankumatus tahtes kindlustada ja arendada riiki,
mis on loodud Eesti rahva riikliku enesemääramise kustumatul õigusel ja välja kuulutatud 1918. aasta 24. veebruaril,
mis on rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele,
mis on kaitseks sisemisele ja välisele rahule ning pandiks praegustele ja tulevastele põlvedele nende ühiskondlikus edus ja üldises kasus,
mis peab tagama eesti rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade -

võttis Eesti rahvas 1938. aastal jõustunud põhiseaduse § 1 alusel 1992. aasta 28. juuni rahvahääletusel vastu järgmise põhiseaduse.





Ma rõhutan veelkord:

mis peab tagama EESTI rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade!