reede, 6. november 2009

Juba 2008 aruandes oli Delfi väärtuseks märgitud 119 mln


Väljavõte Ekspress Grupi 2008. aasta aruandest.

Pidevalt on käinud jutt, et Delfi 800 mln väärtuse kajastamine Ekspress Grupi aruandluses on seotud kaubamärgi maksumusega, et suure osa sellest summast moodutab kaubamärk. Samas oli juba 2008. aasta Ekspress Grupi aruandes, mis esitati tänavu kevadel, märgitud Delfi kaubamärgi väärtuseks 119 miljonit. Ja ega seal palju suurt rohkem vara peale kaubamärgi pole, ehk siis ÕIGLANE VÄÄRTUS Delfi eest oli 2008. aasta lõpu seisuga 119 miljonit, tänaseks ilmselt veelgi väiksem.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sa ju räägid endale vastu! Aruandes on kirjas, et Delfi bilansiline väärtus on 119 miljonit ja sina ikka kired oma 800 miljonist. See on ju juba 2008 aastal ümber hinnatud.

Inno ütles ...

Aruandes on 800 miljonit endiselt sees, mis ongi kummaline.